[XOne] afsluiten Xbox360 duurt lang

Discussie in 'Games' gestart door Madsamke, 27 feb 2012.

1. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu sinds enkele weken het probleem dat mijn Xbox na het "turn off console" niet gelijk afsluit.

beeld is wel weg echter blijft de console draaien, net alsof je er een play/charge kit in hebt zitten en de controller nog oplaadt. Alleen hij doet het nu dus ook zonder aansluiten van die kabel.

Groene indicator lampje knippert een paar keer alvorens hij def. uitgaat.

wat kan dit zijn? heb wel iets op de cloud storage opgeslagen gehad maar is sindsdien weer weg. zou het hiermee te maken kunnen hebben?

2. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Heb dit zelf ook, de fans draaien nog een paar seconden en daarna gaat de console uit. Sinds de laatste update heb ik er last van, ik weet niet of dit bij jou ook het geval is?

Check dit topic even, misschien dat het helpt

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dit gebeurt als je background downloads aan heb staan, waardoor cloud storage en marketplace downloads afgemaakt worden nadat je de console uitgeschakeld hebt.

Ook al heb je geen downloads actief, dan blijft hij nog even aan. Naar mijn mening een non-issue, wat boeit het nou dat hij een kleine tien seconden aanstaat. ;)

EDIT: waar het ook aan kan liggen, sinds de laatste update wordt je profile op de achtergrond gesynchroniseerd in plaats van dat hij volledig gedownload/geĆ¼pload word. Dit zie je bijvoorbeeld als je je profile opnieuw download. Hij is eerst 40kb, en dit bouwt dan langzaam op naarmate je langer ingelogd bent. Je profile is dus in feite altijd in een soort cloud opslag opgeslagen. Wanneer je je 360 uitzet, synchroniseert hij je profile hoogstwaarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja het is niet direct een probleem die halve minuut erna, echter als ik de play/charge kit erin heb dan slaat hij helemaal niet af, heb getest na een half uur draait ie nog.

maar ik check dat andere topic zeker ook ff, merci!

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dit komt omdat je controller dan opgeladen wordt. Je xbox gaat dan uit zodra je controller vol is. Ideaal voor het opladen van je apparatuur!

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook met de nieuwe bluetooth headset. Soms staat hij nog wel een uur aan.
    Maar ik maak er geen probleem van of zet hem even snel aan en uit. Dat werkt ook.

7. NL bigfoot NL

NL bigfoot NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 2 keer snel achter elkaar drukken op je xbox, dan is ie gelijk uit. ik heb hetzelfde probleem. ik zal binnenkort wel even naar de service toebellen of ze hier nog iets aan kunnen doen.

greetzz,

NL bigfoot NL

Deel Deze Pagina