Heat 1:
Alles ging soepel zonder incidenten. Zonder risico positie weten te handhaven en zelfs een plaats opgeschoven omdat voor mij iemand spinde en muur raakte.
Ik dacht eerst nog dat Denvan die op 2e plek zat een achterligger was die van de baan raakte halverwege de race. LOL.
Ik remde voor de zekerheid af en toen viel het kwartje dat het Denvan was. Kon hem toch niet bijhouden.
Reed zonder risico de race uit naar plek 3.
Begon wel wat nerveus te worden toen ik Asjemenou en nog een andere coureur moest inhalen/dubbelen in een van de laatste ronden. Hoopte dat zij mij gezien hadden. Bleek het geval want kon zonder problemen inhalen.
heat 2:
Te veel tijd nodig gehad om veilig door verkeer naar voren te komen, en kon Flavour niet meer tijdig bijhalen voor de finish. Ik had dan meer/te veel risico moeten nemen.
Moest ook nog Blauw Hok richting laatste ronden van mij af houden die begon aan te dringen.
Maar toch een redelijk eindresutaat zonder incidenten voor mij.
Had trouwens wel vewacht dat ik door concentratieverlies over 16 ronden meer rijfouten zou maken.
Gelukkig bleef concentratieverlies uit. Had ik in andere races wel last van, merkte dat ik moe werd en minder scherp.
Gelukkig in oefenrondjes voor de race een remfout en een fout gemaakt waardoor ik spinde.
Gelijk weer bewust dat je voorzicht en geconcentreerd moet zijn met de MX, bleek wel tijdens de race dat er weing gesproken werd door het geconcentreerd racen.
P.s. Vermoedelijk a.s dinsdag aankondiging Maart-carpack DLC. (andere keren ook op de laatste dinsdag voor de nieuwe maand) . Gerucht ging dat de INGS RX7 erin zou zitten.
Laatst bewerkt: 27 feb 2012