[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wist niet dat ik het in Rivals moest zoeken :)

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Daar staan altijd dergelijke uitdagingen. Elke maand een andere en dus ook wekelijks. :thumbs:

3. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit weekend nog de Bathurst 12 Hours gezien? V8 Supercars leveren nog wel eens een spectakel op maar Ferrari 458, Mercedes SLS AMG en Audi R8 LMS met elkaar in gevecht is ook leuk. Ben benieuwd of Turn 10 Mount Panorama nog gaat uitbrengen in een track-pack.

Mss toca/dtm race driver 3 er maar weer eens bijpakken, ligt vast nog wel ergens :9

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen onderhand wel eens bekend maken welke auto's in de DLC van maart komen! 't Is nog maar drie dagen februari (inclusief deze dag). :+

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ach ja, komt van zelf, maar mag van mij idd ook wel. Ik hoop iig op meer Plymouths (Christine, Valiant 4d,etc.), maar dat zal wel niet. :)

Hoop wel dat ze nog een keer aanpassingen doen op de upgrades. Met name bij de muscle cars. Vind het jammer dat er veel niet echt realistisch is en dat voor makers die toch uit het land van de muscle cars komen. Denk aan 440 waar strokers 500 van te maken zijn of een 572 Hemi, etc.

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sowieso wordt het eens tijd voor een setje extra banen : )

7. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    True that!

Ik baal er nog steeds ontzettend van dat Porsche gewoon niet in Forza Motorsport 4 zit... Ik had graag met de nieuwe 911 willen rijden en ook met de 997 GT3 RS MkII en Panamera 4S. :)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja! Lopen binnenkort niet de rechten af van EA?

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Had ergens gelezen 2012, maar tja,.... wat is er vervolgens mee gebeurd. Misschien heeft EA de rechten weer kunnen verlengen, etc.

10. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zat deze track niet in deel 1 maar dan als verkapte versie i.v.m. eventuele rechten, Blue Mountains Raceway. Zelfs op wiki staat dat het op Mount Panarama gebaseerd is :9

http://www.youtube.com/watch?v=YcnO5TbpsMc

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  11. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Tot nu toe kwam de aankondiging altijd de dinsdag voor de nieuwe maand, dus ik denk morgen laat in de middag gezien tijdsverschil met V.S.

Gerucht ging dat er een INGS RX7 in zat.

12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Die zat ook in Forza Motorsport 2!

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ben benieuwd, heb al wel twee 2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A. Best een fijne drift auto.
    Zie liever meer muscle cars, we shall see!

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    maakt het niet uit welke auto je kiest dan? En moet je die sinnermac echt als ghost of rival selecteren? Of is gewoon onder die tijd rijden genoeg? Zo nee, hoe selecteer ik die gast? Want als ik de hele ranglijst af moet gaan ben ik uren bezig.

Waar vind ik een overzicht van al deze wedstrijden waar ik auto's kan winnen?

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon de tijd neerzetten is voldoende!

Ik volg gewoon dit topic, want er zijn genoeg mensen die hier alle uitdagingen neerzetten. Anders de officiële forza site volgen.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok tnx, heb inmiddels de tijd op Laguna Seca verbeterd, dus 2 auto's erbij straks, zijn er verder nog challenges op dit moment? Die bounty hunter livery vind ik niet echt interessant.

18. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Welke auto's win je ook alweer met die Rampage Jackson challenge.. ???

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    All participants in the February King of the Track challenge will win a 2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI (purchase of the February American Le Mans Series Pack required to redeem). If you beat Rampage’s posted time, you will win a 1969 Chevrolet Camaro SS Coupe unicorn car, complete with a unique Rampage-themed livery.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ah kut, ik heb die februari pack niet gekocht, naja, dan alleen de Camaro ;)

Zijn er nog andere challenges op dit moment naast deze van rampage en die bounty hunter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina