FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

1. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uitslagen van Ronde 2 :

Kwalificatie:

Heat 1:

13. Mt.Cook

Heat 2:

13. Mt Cook

Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  2. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Alpha

In de 2e heat 'beschuldigde' je mij dat ik je eraf reed. Na het bestuderen van de replay mag je aangeven wat ik precies fout deed. Het gebeurde in ronde 3 vlak voor de bocht van start/finish....

PS. verontschuldigingen mogen altijd in een pb :) No hard feelings

Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb de repaly van Heat 2 terug gekeken, want ik tikte uiteindelijk bassie 360-graden. Sorry man. Maar uit de replay blijk dat ik voor Bergje uitweek/uitkeek aangezien hij instuurde. Op praktisch hetzelfde moment week jij uit voor Alpha's M&M-mobiel. Ik kon je dus onmogelijk meer ontwijken. Ik had feitelijk geen andere keus dan mijn weg vervolgen, anders hadden er meer een kopie van Jos Verstappen geweest (de grindbak, red.)

Nog wel een puntje van kritiek/opmerking mijnerzijds: bij de practice voor volgende week op Twin Ring Motegi kreeg ik in bocht 2 of 3 het verwijt van iemand (heb niet op de naam gelet wie het zei overigens) "Waar ben je mee bezig?!" Ik dacht echt "wtf?!" Ik reed juist heel bekeken naar wat er voor me gebeurde in de menigte. Op dat moment rem ik mee, blijkbaar net te laat naar de persoon zijn zin en tik ik iemand aan. Ja da's kilo utrecht tango, voor hem en voor mij. Ik probeer nogthans niet te crashen en mee te gaan met het verkeer. Reed op dat moment iets van 9e ofzo, daarna 1-na-laatste. My point: niet te snel iemand "afkraken" met waar ben je mee bezig.... Antwoord: nou, net als jij, mn best om een cleane race te rijden en een gezellige race te hebben met serieuze racers.

Resume: sorry Bassie. Had geen kwaad in de zin. :):
    En voor de rest.... :b:

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Asjemenou, nogmaals sorry! Zag te laat dat je al remde. Wilde m'n auto nog naar links sturen maar daardoor raakte ik je wel en stond je omgekeerd. Excuses!

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  6. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nori..no hard feelings \o/, ik herinner me ook nog een muurtje bij Positano...koste je het kampioenschap toen? Wilde alleen weten wie het was. Grt Asjemenou

7. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de race vond ik goed gaan ben 4e en 7e geworden en heb niveau 150 gehaald paar keer kleine botsing ga wagen nog wat aanpassen straks

8. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien, en wat je hier deed was echt goed fout. Je blijft maar insturen op mijn achterkant, als je 1 keer zachtjes had geremd was er niets gebeurd. Je hebt wel een stempel op mijn race gedrukt die aanvankelijk zo lekker ging =(

Daarom zei ik dat bij Motegi ;) omdat je weer tegen mij aan zat..

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Heat 1:
    Alles ging soepel zonder incidenten. Zonder risico positie weten te handhaven en zelfs een plaats opgeschoven omdat voor mij iemand spinde en muur raakte.
    Ik dacht eerst nog dat Denvan die op 2e plek zat een achterligger was die van de baan raakte halverwege de race. LOL.
    Ik remde voor de zekerheid af en toen viel het kwartje dat het Denvan was. Kon hem toch niet bijhouden.
    Reed zonder risico de race uit naar plek 3.
    Begon wel wat nerveus te worden toen ik Asjemenou en nog een andere coureur moest inhalen/dubbelen in een van de laatste ronden. Hoopte dat zij mij gezien hadden. Bleek het geval want kon zonder problemen inhalen.

heat 2:
    Te veel tijd nodig gehad om veilig door verkeer naar voren te komen, en kon Flavour niet meer tijdig bijhalen voor de finish. Ik had dan meer/te veel risico moeten nemen.
    Moest ook nog Blauw Hok richting laatste ronden van mij af houden die begon aan te dringen.
    Maar toch een redelijk eindresutaat zonder incidenten voor mij.
    Had trouwens wel vewacht dat ik door concentratieverlies over 16 ronden meer rijfouten zou maken.
    Gelukkig bleef concentratieverlies uit. Had ik in andere races wel last van, merkte dat ik moe werd en minder scherp.

Gelukkig in oefenrondjes voor de race een remfout en een fout gemaakt waardoor ik spinde.
    Gelijk weer bewust dat je voorzicht en geconcentreerd moet zijn met de MX, bleek wel tijdens de race dat er weing gesproken werd door het geconcentreerd racen.

P.s. Vermoedelijk a.s dinsdag aankondiging Maart-carpack DLC. (andere keren ook op de laatste dinsdag voor de nieuwe maand) . Gerucht ging dat de INGS RX7 erin zou zitten.

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Je snapt zelf dus ook wel dat het heel persoonlijk bedoeld is.... ;)
    Maar integendeel, remmen had jou niet meer van spinnen weerhouden en had Bergje en diens achtervolger meegenomen in dit voorval. Leek mij dus het minst voor de hand liggend.

Zou het dan toch in het eerder geplaatse jpeg-je zitten...?! :b:

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nog niet in de lucht, mijn xbox ga ik vanavond weer aansluiten, internet is er weer en de verhuizing is achter de rug. Volgende week zondag zal ik voor het eerst meerijden in de MX5 cup.

Voor de mensen die willen zien waarom ik twee week afwezig ben geweest:
    http://s1096.photobucket.com/albums/g326/Lircky/

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gij benne toch niet getrouwd he? Waar waren onze invites nou ;) Ik stuur verdomme meerdere keren per week invites!!!

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Remmen had wel degelijk uit gemaakt. Kijk je voorwielen, je blijft tegen mijn heerlijke kont aansturen.

Maarja ik ken het niet terugspoelen. Volgende keer kan je dit beter anders aanpakken.

14. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ook nog getrouwd ook nog! Maare zal mijn Mazda onder de doeken weghalen en zal de auto eens een beetje leren kennen!

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Je zal mij idd niet horen ontekennen dat ik tegen dat fraaie achterwerk bleef duwen. Ik kón wel anders reageren, maar dan had de rest achter ons er ook last van gehad met een grotere crash als gevolg.
    Begrijp me niet verkeerd, vind het erg jammer dat het ten koste van jou ging. En die 2e keer was stom toeval dat het weer wij samen waren. Was zeer zeker niet doelbewust.
    :b:

Ennuh... ik kan het ook niet terugspoelen ;)
    Ik dacht dat kunnen/kannen/kennen een A'dam's probleem was? Althans, als ik de heer uit Osdorp moet geloven.

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een bewussie! Waar jij vandaan komt is het vast k0n

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Wow, veel werk verzet en ook nog ff trouwen \o/...., respect. Ene hoe ga je dat nou doen"witte broodsweken" versus xbox?

Cheers :b:

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nope, gewoon kan. ;)
    Woon nóg zuidelijker dan Rotterdam. Weet je Maastricht? Daar dus niet O-)

19. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie locatie 10001101001110010, is het echt geen k0n? xD

@Lircky, gefeliciteerd. Jij krijgt de bruidskart 15 april.

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de blikjes, en veel rijst :)

Van harte gefeliciteerd Lircky

Deel Deze Pagina