[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Flares hebben weinig zin tegen die main gun van jets. De meeste goeie piloten zullen nooit heatseekers gebruiken. Het is zoveel makkelijker en sneller om gewoon de main gun te gebruiken.

    Als je, als onervaren piloot, tegen zo'n piloot moet, dan heb je een grotere kans dat hij zelf per ongelukt tegen een paaltje aanvliegt, dan dat jij of je teammate hem met een jet uit de lucht haalt.
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat doet die afterburner eigenlijk precies?
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je sneller en je accelereert sneller. Hoe sneller je gaat, hoe trager je kan draaien. 300 is de ideale snelheid om te draaien.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kun je dan "afremmen" met een Jet (if so, dan wist ik dat niet) en waar zie je je snelheid? Op sommige dingen let ik nl. niet.*)
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel deze game af en toe... als ik voor de fun in een heli of jet stap hou ik deze dingen nog geen 3 tellen in de lucht.... snap niet waar het vliegen zo kut is gemaakt in de game. Een tutorial zou handig geweest zijn voor mij!
     
  6. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen vliegen soms bijna stapvoets door de lucht!

    Ik gebruik ook liever de machinegun dan heatseakers, zelfde met de helicopter of ze moeten echt ver zijn.
    4/5 mensen hebben Stealth en dan gaat locken sowieso al vrij irritant, en mensen uit hun voertuig schieten blijft een bazenactie. }:]
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Snelheid zie je linksboven. Afremmen doe je met de linker trigger.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1e potje na 44 dagen (volgens battlefeed) en meteen 21-0 en MVP :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het word zo langzamerhand wel echt weer tijd voor nieuwe DLC, ik heb gister ook weer even gespeeld maar kan de mappen nu wel zo dromen dat het allemaal op automatische piloot gaat.

    Ook maar even Rush geprobeerd maar dat is niet voor mij weg gelegd, als ik niet zelf een beetje kan beslissen waar ik wil gaan rondklooien gaat de lol er snel af.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Conquest is gewoon veel makkelijker :+
    Laatst speel ik wel juist rush. Krijg je toch soort van andere ervaring op de maps ipv telkens conquest spelen. Daarnaast is CQ assault echt gay.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niks is volgens mij makkelijker dan verdedigen bij Rush. Kies een recon klasse met spawn point en een UMP en trollen maar :+

    Al kan aanvallen idd wel vrij lastig zijn als je goede verdedigers tegenover je hebt.

    Misschien is dat ook wel waarom ik CQ leuker vind, om een ECHT goed potje Rush te hebben moeten beide teams als geheel goed samen werken.

    En hoe vaak komt dat nou voor? Ik ben al blij als mn squad een beetje op elkaar let , laat staan dat het ook nog gecoordineerd samenwerkt met de andere squads
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat klopt wel, maar telkens hetzelfde doen verveelt erg bij mij :p
    Daarom heb ik nu mezelf de missie gegeven voor alle main weapons minstens 1 service star te halen :) Maakt het wat afwisselender


    edit: Delphiki wat ben jij voor nep engineer :+ Wel al 10 service stars maar nog maar 4 maintenance ribbons :lol: dat is juist hetgeen wat engineer zoveel beter maakt als het gaat om voertuigen. Valt me een beetje van je tegen.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ingesteld dat ik via mijn LS sneller en langzamer gaat door omhoog en omlaag te drukken. Alternate control scheme. Veel handiger als met de triggers e.d. (en logischer)
    Precies. Heat seekers zijn totally over-rated (ik moet echt bijhouden hoe vaak ik dit zeg in dit topic :+). Mini-guns en rocket pods FTW!

    Bij mijn weten is juist 280~290 de ideale snelheid om te draaien.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt ribbons? Dan is het wel heel schandalig Delphi :lol:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja echt ribbons haha :p
    Ach aan zijn W/L ratio te zien, maakt dat niets uit voor zijn team :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben niet het type engineer wat voertuigen repareert, ik ben het type engineer wat voertuigen van de tegenstander sloopt :+

    De repair tool maakt imho de engineer niet beter, de mijnen + raketten doen dat. Enige klasse die nergens bang voor hoeft te zijn.

    Ik zorg er liever voor dat de vijandige tanks niet bij onze tanks in de buurt komen dan dat ik als een halve gare achter een eigen tank geplakt sta met een repair tool. En dat het werkt kun je idd zien aan de 632 conquest rounds finished in combinatie met 550 conquest winner ribbons :D

    Mijnen > reapir tool omdat je als je je tanks met raketten ondersteund niet hoeft te repairen vanwege de auto heal en dan met de mijnen heel veel bonus damage kan doen


    edit:// altijd lekker als je in een potje gegooid word wat al 10 om 200 staat :+
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die potjes kom ik bijna alleen nog maar tegen als ik op zoek ga :mad: gratis loss erbij 9/10 keer.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Echt he, en dan 2e potje connection lost , zoek een nieuwe lobby weer tzelfde verhaal :+

    dit is niet goed voor de ratio
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Top Assault
    MaddMonkey
    SPM
    297

    :cool:

    Ik ga geen assault meer zijn vanaf nu :lol:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beter :D Ik vind t leuk om Top engineer te zijn in de platoon maar dat ik bij die andere dingen ook bovenaan sta slaat helemaal nergens op. Vooral helicopter en recon niet, ik heb volgens mij 0 sniper rifle ribbons en kan helemaal niet vliegen. 2 keer geprobeerd en toen maar afgehaakt :+
     

Deel Deze Pagina