Je kunt volgens mij op een baan racen. Daar de snelste tijd proberen te halen en na een aantal uur wordt er een prijzenpot uitgekeerd. (Zo ervaar ik het tenminste).
Haha, heb hem in een opwelling ook daar besteld, terwijl ik hem nog ergens anders in bestelling heb staan. En volgens mij wordt ie bij Xboxhome niet eens vandaag meer verzonden....
Echt belachelijk dat er geen splitscreen in zit. Sowieso dat splitscreen de laatste twee/drie jaar constant weggelaten wordt. Wat is er gebeurt met het gamen met je vrienden?n Met een biertje erbij en een hard lachen wanneer je wint. Het zal best dat geen van jullie die mening deelt, maar ik vind het allemaal zo niet sociaal worden.. Wat beatrix zei twee jaar geleden, we moeten weer bij elkaar op de koffie gaan en niet alleen over internet een porretje uitdelen.
Ik heb de laatste 2/3 jaar anders genoeg splitscreen games gespeeld. Valt me eigenlijk nog mee hoe vaak het erin zit, ik had erger verwacht.
Ik vind het ook jammer dat er geen splitscreen in zit. Al doe ik het niet vaak, maar af en toe is het gewoon fun om met een paar maten wat te kunnen gamen en deze game zou er prima geschikt voor zijn.
Net gamemania gebeld, hij komt daar morgen binnen, hij ging even kijken in zn mail voor een embargo maar nog geen mail gehad dat tie niet eerder verkocht mag worden, nice !