Wat een gedoe gisteravond, wat een verhaal !! en ik heb alles meegemaakt van minuut to minuut. Het gaat over Chiellini en zijn IF/SIF en weet ik wat allemaal.
Het begon rond half2 vannacht. Komt er een melding op het EA forum dat er een SIF Chiellini op de markt staat van maar liefst 86 !. Ik natuurlijk kijken. Ik zie tot mijn verbazing een aantal van deze versies staan, meteen 1tje gekocht voor 190k!!, Ik zag die stats en ik werdt helemaal gek
hier is de link naar het EA forum
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1486773.page
Dit waren de meest belangrijke stats
Marking 99
Stand tackle 97
Jumping 99
Reactions 91
Strength 97
Agression 92
Interceptions 98
Toen ik em dus had gekocht kreeg ik dat scherm te zien dat ik dus die chiellini al had, ik dacht, hoe kan dat, een 86 en 85 versie en toch zei UT dat het een duplicate was, ik dus die 86 versie naar de trade pile gestuurd. Ik dacht van, laat ik een swap with duplicate toen en verroest, mijn 85 versie die ik oorspronkelijk al had staan in mijn team was ook ineens 86 geworden. Ik had dus plots 2 86 versies in me team
Uiteindelijk was het allemaal te mooi om waar te zijn en is na 2 uur later alles weer hersteld en schijnbaar komt er dus een SIF Chiellini uit komende woensdag anders kan ik het niet verklaren
Laatst bewerkt: 28 feb 2012