[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had net even 2 potjes assault gespeeld en veel gerevived :+ stond gelijk met jou op 296 namelijk. Assault is btw verreweg het makkelijkst om zieke scores mee te halen. Health kitje ergens, defib in je klauwen en rennen maar.

    Ik zit wel dicht bij sommige andere aan. Support heb ik 284 en IFV heb ik maar 5 puntjes minder als Antrax. Ach het zijn maar stats :+ Ik kan er ook van genieten namelijk om soms te lopen kutten en rondrijden met een dodelijke Jeep vol CV :+ Alleen maar denken aan de score doe ik dus niet.

    edit: wait whut? Niet kunnen vliegen maar wel bijna de Air warfare medal binnen :lol:?

    enne die Recon lijkt mij juist logisch als je niet snipet ermee. Je haalt toch meer punten per minuut als je geen sniper hebt.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja, .. ik zit wel eens als gunner in een chopper bij een maat van me.

    Ik kan nog geen 3 meter vliegen maar schieten kan ik als de beste :+

    edit:// hmm ja als je het zo bekijkt is het wel logisch van die recon. Als ik recon is het op Metro met een UMP of shotgun om spawn points neer te zetten. Dan maak je vast meer kills dan in het gemiddelde potje sniper.

    Wel raar eigenlijk dat om top recon te worden je beter niet als een recon kan spelen
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begin tegenwoordig wel trots te raken op mijn vliegskills (in heli's dan) :D

    Ik kan zonder moeite mij langs objecten en onder bruggen wurmen. Irritant blijft het wel als er 4-5 man met stingers op je staan te wachten en je gunner geen flares heeft of ze gewoon niet gebruikt...

    Maar ik kan zelfs met gemak kills maken als piloot in de viper tegenwoordig dus eindelijk hebben die uren in die dingen toch wel zin gehad :). Alleen jammer dat ik zovaak met eikels in het team zit die amper meewerken :'-(
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik Gunner zit in een Viper weet ik nooit of de piloot nu als eerste zijn flares gebruikt of ik dit zal doen. Meestal gebruik ik de mijne sowieso bij de eerste Stinger.

    Maar de ongeschreven regel is toch eigenlijk dat eerst de piloot flares doet, en daarna de gunner?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar niet veel mensen weten dat. Ik wacht eerst zo lang mogelijk, maar zal ze toch moeten gebruiken als er heat seekers komen. :+

    Beste blijft om met iemand te praten, maar heel weinig mensen hebben überhaupt een mic in dit spel. Of je krijgt Klote muziek te horen :mad:
     
  6. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Heeft iemand misschien wat tips voor me?

    Ik heb nog nooit eerder een MP van battlefield gespeeld. Nu wil ik de MP van deel 3 wel graag oppakken, maar het gaat er slecht na 6 uur spelen. Ik heb het gevoel dat iedereen van mn team elke maar voor zich speelt, en als een kip zonder kop rondloopt.
    Ik heb ook bij nog geen 1 wapen echt een lekker gevoel. Welke raden jullie mij aan om te nemen?

    Waarmee kan ik choppers uit de lucht halen? Met een rpg lukt het me iig niet :p

    Waar kun je leren in chopper of straaljager te vliegen? Of moet je dat perse leren in de multiplayer zelf?
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil anders wel een keertje mee vliegen of vliegen :thumbs:
    Oefening baart kunst met BF3.

    Qua teamplay moet je net geluk hebben. Meestal heb ik voor mijn gevoel ook mensen rond lopen die als een kip zonder kop rond rennen. Support gastjes die geen ammo droppen, assault gasten die niet reviven terwijl dat makkelijk kan. Tanks/IFV die weg rijden zonder eventjes te wachten terwijl je nog op de back knop drukt etc.
    Samen spelen met mensen van dit forum of met vrienden is dan makkelijker :thumbs:

    Qua wapens is het moeilijk om te zeggen. Ieder wapen is ansich gewoon een goed wapen, het is net wat je er zelf bij voelt. Als je een wapen lekker vind schieten, stick to it. "upgrade" hem met je favoriete sight, foregrip/bipod en liefst suppressor. Dat laatste zorgt ervoor dat je niet oplicht als een kerstboom op de minimap van de vijand. Beetje stealth mode if you will. Altijd handig ;)

    Choppers kun je uit de lucht halen met stingers. Of je moet ze eerst laten painten door een soflam, CITV station van een tank of laser painter van een helicopter. Vervolgens kun je erop locken met een javelin/guided missle/guided shell. Dat laatst vergt meer teamwork, maar is meestal wel one-hit-kill. Zelfde geld voor jets.

    Qua vliegen moet je helaas leren in MP zelf. Er is geen manier om dit makkelijk te oefenen. Voor de helicopters kan je wel de tweede co-op missie spelen om te oefenen. In ieder geval om het makkelijker te maken kun je de controls van de jets en helis op alternate zetten. Dan bestuur je de jets en helis puur met je linker en rechter analoge stick. Naar mijn mening vele malen makkelijker dan te kloten met de triggers.

    Voor de rest gewoon lekker oefenen oefenen oefenen en plezier erin hebben :) En mocht je meer vragen hebben kun je dat uiteraard gewoon hier stellen. Altijd wel iemand hier die wilt helpen :thumbs:
     
  8. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de standaard wapens die je in het begin krijgt kun je eigenlijk heel goed mee uit de voeten. Even foregrip vrijspelen en silencer maakt het een stuk prettiger. Ik was zelf erg blij toen ik eenmaal de ACOG (3.4 of 4x zoom dacht ik) kreeg, maar de RDS en HOLO schelen ook al.

    Kijk wanneer je een pot binnenvalt of je nog moet/kunt switchen naar het winnende team. Zeker als je de levels nog niet kent scheelt het een stuk als je team niet onder de voet wordt gelopen. Kijk ook welk squad de sterkste members heeft, zodat je goede spawnpoints en wellicht wat hulp krijgt. Blijf zo mogelijk bij je squad in de buurt en doe wat je kit vraagt (healen, ammopakketjes, rpg-en).

    Wees niet bang om tanks o.i.d. te pakken. Ik maak het maar wat vaak mee dat er op de basis continu tanks staan om naar het front gereden te worden. Dan loopt iedereen maar wat als infantry aan te klooien terwijl de ware vuurkracht geparkeerd staat te verroesten. Als er een betere speler bij je in komt zitten is het verstandig te switchen naar de gunner-positie en hem te laten rijden. Zo leer je hoe je verstandig kunt rondrijden met zo'n ding zonder middenin een groep engineers te belanden of een pak C4 op je bagagedrager cadeau te krijgen. Bovendien heeft die andere speler beter wapentuig.

    Tot slot: heb geduld. Naarmate je meer uren speelt leer je de maps kennen en weet je waar je de hoek om kan rennen en waar je voorzichtig moet zijn. Je kunt beter vertrouwen op die kennis dan op je reactievermogen wanneer je opeens oog in oog met een tegenstander staat.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke is cool :D. Volgens mij hadden we dat een tijd terug ook al paar keer gedaan. Dat ging idd wel een stuk beter dan normaal.


    edit: ik vroeg me al af hoe andere die controls hier hebben. 1 keer veranderd en ik was weer iemand die het spel nooit had aangeraakt :lol: Verschrikkelijk. Vind die triggers juist wel fijn. Kan tegenwoordig lekker precies aangeven hoeveel de heli moet stijgen of dalen.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Mijn SPM is nu 287, wat is die van jullie?

    Mn top 10 wapens is nu:
    1 870CMS met 287 kills.
    2 Knife met 252 kills.
    3 SV-98 met 240 kills.
    4 UMP-45 met 219 kills
    5 A-91 met 212 kills
    6 G53 met 194 kills
    7 PP-19 met 176 kills
    8 M98B met 176 kills
    9 USAS-12 met 169 kills
    10 Scar-h met 165 kills.

    Verder is mn hoogste killstreak 41, best redelijk lijkt me. :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ergens tussen de 590 en 600

    mijn top wapens zijn alle engineer wapens op een rijtje met daar ergens de UMP tussen :+
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    de fuq 8) knife zoveel kills? Damn... Jij bent zeker de noob hunter :+

    Mijn score is nu 460. Af en toe gaat hij weer wat hoger en daarna zwakt hij weer wat af. Vind dit ook wel een mooie score om eerlijk te zijn :)

    mijn top 5:

    Top Weapons
    1
    M240B
    665 Kills
    2
    AS VAL
    525 Kills
    3
    G53
    500 Kills
    4
    F2000
    401 Kills
    5
    USAS-12
    325 Kills
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Best wel veel ja, maar altijd als iemand niet zit op te letten of ik sta achter iemand knife ik m. :)
    Ik zit meestal ook op Teamspeak, en als ik dan met mensen uit mn clan zit probeer ik ze altijd zo lang mogelijk te achtervolgen om ze daarna de strot open te snijden, geeft echt een geweldige adrenaline rush. :+
    Ohja, knife to the face is ook altijd instakill, dus als ik vlak voor iemand sta knife ik meestal ook.
     
  14. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Gisteren een potje CQ op metro. Die Usas frags vliegen echt om je oren. 1 gast stond 60-14 omdat hij heel de tijd gewoon kei hard de spawn inrende. Niet leuk meer.

    Ook wel stom dat je iemand die mortieren aan het afschieten is niet kan kniven :confused:
    Was allemaal moeilijk aan het doen, uiteindelijk heb ik uhm maar gewoon een hs gegeven. Toch best lame dat dat niet kan
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel dat we al een keer eerder hebben samen gevlogen ja :)

    Ik heb de controls van zowel jets als helis op alternate staan. Met de sticks kun je net zoveel precisie uitoefenen als met de triggers. Het is dan ook gewoon makkelijker om ermee te werken i.s.m. het schieten en defensive.

    Vanavond zijn we er weer (ik, m'n vriendin en m'n zwager) dus kan je wel mee doen. We doen altijd conquest :) Als er dan een chopper vrij is dan kunnen we wel even vliegen. Of jij dan vliegt of ik moet je zelf maar even weten ;)
     
  16. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Enigste in mijn BF3 tijd om trots op te zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    niks dus :9?


    @reefun: oke is goed.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Hoe kom je in godsnaam aan een accuracy van 113% 8)
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat kan alleen als hij soms 2 mensen in 1 schot raakt, we hebben een baas op xbw haha \o/
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Met een shotgun is dat opzich wel makkelijker :+
     

Deel Deze Pagina