Weet nog dat ik overwoog ng+ te doen, maar toen ik erachter kwam dat je ook al je fast travel points kwijt was, ben ik er maar niet aan begonnen. Dan maar niet tot de max level ...
Ook dat nog en ik hoorde al iets over je items die ook niet mee gaan. Meende ook dat dat alleen geld als je new game+ kiest met een nieuwe character. Bovendien schijn je ook niet in het Hotel te beginnen, maar gelijk bij Sinamoi in het huisje aan het strand, afgaande op wat ik in die video hoorde en zag.
Al je wapens en shit gaan gewoon mee naar New game + (mits je dezelfde character gebruikt natuurlijk)
Idd, maar iemand vroeg zich dat af toen ik via Google wat posts zat te lezen. Wel jammer dat je niet die optie hebt waar we het eerder over hadden. Ja, het maakt de game misschien te makkelijk, maar aan de andere kant heeft de game voor een RPG ook barweinig opties.
Deze game is echt goed in elkaar gezet, wat mij pas toevallig opviel dat hij haast niet hoeft te laden. Daar kunnen andere developers nog een voorbeeld aan nemen, en wat een enorme eilanden, en multiplayer is ook super gaaf lekker met z'n vieren een zombie in elkaar trappen wie wil dat nou niet? nu al mijn favoriete game sinds tijden! Snap niet dat er mensen op een game als dit commentaar kunnen hebben, het enige wat ik wel had was de bug bij de benzine pompen en is de map onoverzichtelijk. Deze game is echt ondergewaardeerd vind ik.
Dat begin ik nu ook wel te beseffen ja, maar een of twee flinke updates zou nog wel fijn zijn. Het blijft wel een titel die ook wel door journalisten onderschat word. Ik zou hem op basis van een hernieuwde ervaring een 8+ willen geven. Vind vooral het omver rijden van Zombies vet, zeker wanneer er zo'n snelle achter je aan komt en je net de auto instapt. Heel wat XP verdiend zo. Auto's sturen ook heerlijk imo, vooral het zigzaggen tussen wrakken door op weg naar een gebouw van de kustwacht. Ondertussen zombies meeslepend.
De game is ook erg goed. Binnnenkort nog maar eens een keer die arena doen. Meer mensen zin om deze DLC met vier man te spelen? Zodoende beetje de achievo's binnen harken? Let me know!
Ik denk het niet, aangezien de DLC erg slecht schijnt te zijn. Mag ik vragen waarom jij hem wel gekocht hebt dan?
Hallo ik heb even een vraag hier. Ik ging gisteren Dead Island samen met een vriend spelen, alleen op een gegeven moment loopt het spel vast. Dus ik opnieuw opstarten en was weer terug in de game, toen liep hij weer vast, en daarna nog een keer. Uiteindelijk Xbox even een tijdje uitgezet, en daarna weer opgestart, kreeg ik een update van 3mb. Alleen toen ik eenmaal weer in het start scherm was, was mijn save game weg!!! Ik was rank 42, had allemaal relaxte wapens Op de hardeschrijf gekeken of daar de save game nog stond maar die is dus helemaal weg. Hebben meerdere mensen die gehad bij deze game?
Is een gekend probleem blijkbaar. Ik zelf heb ook een vastloper gehad en daarna had ik mijn save data nog wel maar klopte mijn tijd van speelduur helemaal niet meer.
Damn, dat is wel erg klote! Heb ik gelukkig niet gehad. Ook geen vastlopers zoals dit. Een keertje tijdens het laden, maar verder redelijk bugvrij van de game kunnen genieten ...
Mooi, we zijn bij act 3. Eindelijk die quest van dat vliegtuig kunnen afronden. Verhaal is nu wel leuk, maar ik denk niet dat ik alle side quests nu ga doen. Wellicht ga ik door tot het einde om dan new game + te kunnen testen. Ben wel benieuwd of er ook een post bestaat waarin new game + duidelijk word uitgelegd. Heb al wel een paar kleine dingetjes gevonden, maar die waren niet echt duidelijk.
Ja heb ik inderdaad net gelezen, dat veel gebruikers dit hebben meegemaakt. Dat komt schijnbaar als de game gepatched word je al je progress kwijt raakt (dus weer helemaal opnieuw kan beginnen). Nu ben ik weer overnieuw begonnen, maar hopelijk dat ik het niet nog eens krijg want dan ben ik er wel klaar mee. Had zoveel handige wapens. Wel raar dat de makers doen alsof het aan je console of hdd zou liggen, lees dat er gebruikers zijn die hebben een mail gestuurd naar Techland. En hun erkende het probleem niet, maar zeiden dat je dan een nieuwe PS3 of Xbox moet kopen. Slecht hoor, ik denk dat het komt doordat die patch doorgestuurd werd terwijl ik in een laadscherm zat en daardoor de save file corrupt nu is.
Ik kan er niks aan doen, maar de game doet me hier en daar aan Fallout denken. Dezelfde onduidelijke maps, dezelfde onduidelijke structuur. Zo zijn er missies die niet echt duidelijk zijn, bijvoorbeeld het ophalen van 2 pakken juice. Die moet je dan echt op een specifieke plek neerzetten voordat je verder kunt. Niet echt logisch, omdat er ook niet echt iets staat. (en je gaat ervan uit dat je het kunt droppen bij de quest giver) Verder vermakelijke game, maar weet eigenlijk niet of ik het tot het einde aan toe vol kan houden. De zombies zijn hier en daar wat overpowered, of ik kom gewoon steeds bout wapens tegen. De besturing van auto's vind ik ook niet echt geweldig, tenminste het overzicht wat je hebt is wat karig. En je kunt bijna nergens overheen rijden of je zit wel vast (maar dat zal de bedoeling wel zijn zodat je niet alles met de auto doet)
Vermaak mij er ook heel erg goed mee Echt bruut hoe je met een honkbalknuppel het gezicht van een zombie helemaal te pletter kan slaan. En een fantastische locatie zeg, het voelde als vakantie in dat resort. Zombie's zijn ook lekker aanwezig, met wat safespots om tot rust te komen.
Ik moet de game ook nog steeds afmaken. Ik zoek er alleen een tijdje zonnige dagen bij, anders krijg ik de rillingen van die felkrijsende zombies. Snelle fokkers dat het zijn.