Der is maar een ding wat ik wil weten....en dat is ofdat ie wel dan niet bij de MM te koop is in Eindhoven....
Demo niet gespeeld moet ik maar even doen. Lijkt me wel een toffe titel maar niet voor de volle pond. Ssx on tour wel vaak gespeeld maar die had ik gratis.
Net bij Eplaza geweest... Waren 2 verkopers. 1 Dacht dat het spel al verkocht mocht worden... Andere hield m net op tijd tegen.. Ze wachten nu iig even tot andere winkels SSX verkopen. Ze hopen iig nog op vandaag!
he jongens, zat net ff weer een filmpje te kijken maar iemand liet een race zien van Nieuw Zeeland- Mount Aoraki maar daar lijkt het net of dat niet af is... ligt dat aan mij of... op de berg lopen allemaal lijnen, wat vinden jullie??
mediamarkt Eindhoven nog niks alle bart smitjes willen hem nog niet verkopen, intertoys heeft hem nog niet.
Al vaker geprobeerd....druk op "0" voor de telefoniste....en dan kom ik in die loop terecht van het wachtmuziekje...welke nog steeds hetzelfde is als 2 jaar geleden (Toto - Hold the line). Net gebeld...en guess what....leuk muziekje...geen telefoniste...
werd gezegd door de telefoniste dat hij nog niet in de voorraad stond, en dat alles wat binnenkwam meestal direct de winkel inging. maarja, hoe betrouwbaar is zo'n telefoniste als je iets vraagt over games. nog even wachten dus. meestal krijg ik het wel voor elkaar bij Gamesmart in Eindhoven. zijn alleen dicht op Dinsdag.... helaas
ze zeggen, als je in Tricky Mode ben heb je oneindige boost... al boost ik dan begint hij even later te knipperen en dat gaat hij weer in normale modus.. kan iemand dit ff uitleggen?