Ultimate Ninja STORM Generations DEMO Bestandsgrootte: 678 MB Fifa Street Demo Bestandsgrootte: 1.89 GB
Fifa is nu pas aan het downloaden, dus nog eventjes geduld. Naruto moet ik eerst eens kijken wat voor game het is. Je wilt mij geen fighter zien spelen.
Hoeveel gevechten zijn er in de demo? Als het 2 is upload ik gewoon die waar ik steeds afga bij dat 2e gevecht. Als het er meer zijn ga ik nog even mijn best doen.
Ik heb de demo alleen op de PS3 gespeeld, en ik had al ervaring met NUNS2, dus vond het niet zo moeilijk. Zal je vast wel lukken
Loop heel wat toffe demo's mis de laatste tijd zie ik. SSX en Fifa Street maar eens in de download zetten.
He, het is gelukt. Het ziet er niet mooi uit (vooral bij die 3e), maar ik ben er iig langs. Nu aan het uploaden. Het fijne bij deze game is dat het er, ondanks dat ik er niks van bak, altijd wel spectaculair uitziet. Bij een game als Street Fighter oid zie je er gelijk zo dom uit als je er niet goed in bent.
Yeah, het is een heerlijke VS-game die prima te spelen is voor spelers die het langere tijd willen spelen, maar ook meteen leuk is voor nieuwkomers en snel indrukwekkende moves/combi's maken, en het dus tof vinden. Het gaat ook veel meer om reactie en tactiek enzo, ipv combinaties op de nano-seconde perfect te krijgen. Gewoon een leuke toegankelijke schitterende fighter, met veel afwisselende karakters.