[XOne] Final Fantasy XIII [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeer true, maar ik was al bij dat er eindelijk wat anders te doen was.:9

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En toch heb ik de game weer opgepakt vandaag, iets zorgt ervoor dat ik blijf terugkomen. Begin echt te genieten van het combat systeem ook, het hele idee achter het stagggeren van je vijanden, en de verschillende rollen. Echt nice gewoon, ik ga nu ook gewoon verder en ga proberen hem uit te spelen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zou ik gewoon doen. De combat is gewoon heel slick en speelt lekker weg. Het verschil tussen de rollen wordt steeds duidelijker naarmate je verder komt in het spel. Het snel switchen krijg je vanzelf onder de knie, waardoor het een tweede natuur wordt.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap de map af en toe niet helemaal. Als ik bijvoorbeeld

de 5 onderdelen van Bhakti
    moet vinden dan stuurt hij mij weer helemaal terug van waar ik vandaan kom. Tenminste daar zie ik het laatste tekentje staan. Echter als ik er een walkthrough op nasla dan ligt het gewoon verderop op de route. How come?

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet niet meer precies waar je heen wordt gestuurd in het verhaal, maar je moet gewoon naar de volgende plekken gaan zonder er over na te denken of het op de route ligt:

■The Power Cable is found in a cart in the courtyard outside the Dilapidated Dwelling.
    ■The Battery Pack can be found in the Desolate Mill, South-West of the Dilapidated Dwelling. It can only be obtained after defeating the Vetala inside.
    ■The Trochoid Gear is obtained after defeating a lone Vampire in the Village waterfront area close to the giant steps near the house where Bhakti was found. Unlike the other parts, this part is not marked on the map and the game will give no indication of this part.
    ■The Aspheric Lens is found on the first floor of the Deserted Schoolhouse. A Vetala and two Chonchons must be defeated to be able to obtain it.
    ■The Metal Plate is found on the Rust-eaten Bridge, just outside the exit of the Derelict Depot.

Je hoeft sowieso niet naar een ander deel te gaan, want alle parts liggen in de map. De laatste is wel een stuk verderop, en dan zul je wel moeten backtracken naar Bhakti, maar verder hoef je geloof ik niet terug te lopen in deze side quest.

//edit:

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe vind je de sfeer en muziek op dat deel? Die achtergrondmuziek. _O_

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd echt helemaal te gek :) Speel nu met een headset en dat is echt super. De muziek was al goed maar is hier nog veel beter. Sowieso is de sfeer in het dorp erg gaaf neergezet. Ik moet mezelf er af en toe aan herinneren wel even rond te kijken met de cam, want wat een graphics

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bizarre graphics als je weer in Cocoon rondloopt! Dat cgi filmpje was echt genieten geblazen.

Sowieso vind ik dit veruit het beste stuk van het spel. Het is nog steeds lineair maar je kan wel wat van het pad afwijken en het tempo zit er goed in.

Ik ben nu

net die vage dimensie uit en bij twee van die yetti-achtige beesten geteleporteerd. Bijna uitgespeeld neem ik aan?

Hierna wel even klaar met FF en tijd voor een shooter oid :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    matig die orphan.... krijg hem niet plat :confused:

nu maar met guide maar dan nog blijf ik doodgaan :mad:

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Poison helpt goed.

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand miss tisps hoe je Yomi in de achille steppe kan verlaan?
    ik lees tactieken over poiionen enzo maar ik krijg ook op die manier totaal geen dmg van hem af...
    en hij doet steeds shield waardoor stagger ook weggaat

2 andere ''ultra'' monsters in de achille steppe heb ik al gesloopt met vrij veel gemak maar hij pfffffffffffffff...

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    WTF is Yomi nou weer? 8)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch 1 van die bosses waar je steeds een ander pad kunt kiezen. Totaal moet het het dacht ik 5x doen om alle bosses te hebben gedaan.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nee, er zit totaal geen Yomi in de game. Volgens mij is de jongen in de war met FFXIII-2, na wat googlen van mijn kant.
    In FFXIII was de laatste sidequest boss Vercingetorix, die ziet er hetzelfde uit, maar is vele malen sterker. Dat was dan ook de moeilijkste enemy/boss in FFXIII.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld

ik had de eindbaas in nog geen 4 minuten met mijn nieuwe strategie 8)

tof spel.

De cgi's zijn echt van ongekend niveau. Voorals als

je Cocoon weer opkomt
    en op het einde was het ook weer genieten.

mooie rpg en mijn 1e uitgespeelde FF! :D

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nu nog ff levellen en de mark missions gaan doen :cool:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hahaha, kleine kans. Ben er na 55 uur wel klaar mee

ben ik nou zo slecht of is die 25 uur zwaar overdreven?

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    In het kader van mijn backlog, FFXIII toch maar weer opgepakt. Ben nog een beetje stroef merk ik :D

Ik ben nu in Chapter 11, dat ik tegen de Eidolon van Vanille moet vechten maar die blaast mij echt nog omver. Dus ik denk dat ik wat te laag level ben. Nu ben ik al een stuk wezen backtracken, die hele ondergrondse tunnel door en terug de "open" wereld in. Daar lopen bijvoorbeeld van die Behemoths etc.

Nu krijg ik die ook niet eens neer, die veranderen op een gegeven moment in de staande versie, en dan kan ik er niet meer tegen op. Alternatief zijn die packs met wolven, maar die leveren weer veel te weinig CP op om een beetje door te kunnen levellen. Iemand goede tips? (PS die grote Juggernaut, zo heet die dacht ik, in het begin stuk bij de ondergrondse tunnel kan ik al helemaal vergeten....)

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Damn, kan het me niet meer herinneren Bob. : (

Ik zou deze game graag opnieuw willen doen, maar alleen als de new game+ mogelijkheid erin zat.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    ....... niemand....... :'-(

Deel Deze Pagina