Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb 'm in m'n handen gehad en wat viel die tegen!
    De analoge stickjes zijn zo mini en voelen fragiel aan, om nog maar over die plastic schouderbuttons te zwijgen. Potje fifa gedaan en daarbij was de framerate ook nog eens slecht (ligt wel aan de game uiteraard). Had er wat meer verwacht na al die positieve ervaringen, vooral die ini mini analoge stickjes vielen erg tegen.

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt wel eens tijd dat er wat nieuws word aangekondigd vind ik.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zal vast wel komen, maar de launch is nog geen week voorbij, en nu wil je alweer wat nieuws? :+ Het vooruitzicht van een AC en bioshock game vind ik al prima. En dan zijn er nog launch games die ik wil. Ik kan wel vooruit, ze hoeven van mij niet direct een lading nieuwe games aan te kondigen. Nog niet.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hier mensen met Rayman? Speelt hij net zo fijn als op de console?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nog geen memorycard... planetaxel is ook niet zo snel.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm, voor mij was Planetaxel op zich enorm snel, ik heb mijn memory card van 32GB binnen van hun na 5 dagen in ieder geval :>

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, maar ik kan het niet vergelijken. Ik heb alleen de Vita versie. Hij ziet er prachtig uit en speelt prima. De touchscreen functies zijn ook handig.

Heb nu ook een code gehad voor Virtua Tennis 4 (van een andere site waar ik wel eens gastrecensies schrijf). Ziet er strak uit. Leuk spel, aardig ook dat er wat Vita-extra's in zitten. Maar het is grotendeels hetzelfde spel dat ik ook al voor de xbox 360 recenseerde.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren voor het eerst online geweest met FIFA en ook dat werkt behoorlijk goed.

FIFA is wel het kleine broertje van de console-versies. Maar wel de beste handheld-voetbalgame tot op heden.

Ik vind verder Uncharted wel aardig, maar ik had er wel wat meer van verwacht. Maar dat komt vooral omdat ik alleen positieve verhalen hoorde van de console-versies.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mmm,

Ik heb een hele kleine bobbel achter op mijn PS Vita zitten. Niet op het touchscreen, maar in die rand waar Sony Computer Entertainment staat. Vreemd, want dat ding is gloedjenieuw en ik ben er uiterst voorzichtig mee. Hij zit een beetje links van het apparaat. Als je je vinger eroverheen haalt, dan voel je het. Het is eigenlijk niet zichtbaar, tenzij je er groot licht op schijnt en hem op een bepaalde manier houdt.

Ik weet ook niet of het misschien bij allemaal zo is? Can anybody check it out?

Bummer.

Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    geen idee, wat deed de 3DS in de eerste week?

echte succes word denk ik toch pas in de komende maanden bepaald, komen er genoeg goede games uit of ligt het ding over 2 maanden stof te happen

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    1.2 worldwide terwijl het ding al een aantal maanden uit is in Japan, he. ;)

De 3DS deed het ongeveer hetzelfde in de eerste week.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Geen knobbeltje te voelen op mijn Vita.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Thnx for da info.

Ach, ik kan er toch niets aan veranderen. Ik heb gewoon garantie, dus mocht het erger worden om de een of andere reden, dan kan ik er altijd nog wat mee doen. Nu is het te minimaal om er iets mee te doen. Ik zie het niet en ik voel het ook amper, het zit ook niet op touchscreen aan de achterkant. Als dat wel zo was, dan had ik het dus wel gedaan.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa football op de vita is toch echt wel weg gesmeten geld.
    Online werkt het voor geen meter.
    De 1ne partij speel je bijna continu met lag,de andere wedstrijd word je er midden in uitgegooid.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omruilen voor Golf! :cool:

Trouwens wel nog een minpuntje aan de Vita ontdekt; de plaatsing van de speakers vind ik wat onhandig. Zit er vaak genoeg met mijn duim overheen, best irritant.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik ook wel nog halen ,virtua tennis bijna uit.
    Nog even wat trophies scoren en dan op naar de volgende game !

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jammer dat je op de Vita wel je PS3 trophies kunt bekijken maar andersom niet :+ Hopelijk fixen ze dat nog :)

@svenn
    Ik vind FIFA ook tegenvallen. Wel beste handheld footie tot nu toe maar nog steeds niet super goed. Trophies zijn overigens niet al te moeilijk :p

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trophies maken me niet zoveel uit bij deze game.
    Deze koop ik om online te kunne spelen maar dat werkt helaas niet.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die verdomde schuifpuzzel blijft me dwarsbomen. :+ Ben daar altijd al vrij slecht geweest, maar nu, met een tijdsdruk. :'-( Maar ik moet en zal het halen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina