Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Data roaming moet uit dacht ik. Geen idee wat het nou precies inhoudt. Niet echt verschil gemerkt toen het aan of uit stond (in NL). 3G ook uitzetten. WiFi zou wel moeten kunnen, als je daar een (free) WiFi spot hebt bijvoorbeeld.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Data Roaming hoeft alleen aan te staan wanneer je in het buitenland, via de provider wilt internetten. In Nederland hoeft dat niet, dus in principe kun je Data Roaming gewoon uit laten staan. Dan sta je ook niet tegen onverwachte kosten in het buitenland. Wanneer je ergens in het buitenland, midden op straat staat en er is geen WiFi en je moet even online, kun je Data Roaming aanzetten. Maar standaard moet je dat gewoon uitzetten.

3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    In dit geval kan dat inderdaad, omdat de persoon in kwestie Vodafone gebruikt. Gebruik je echter bijvoorbeeld Telfort, dan moet het aan omdat je bij Telfort gebruik maakt (roamt) van het KPN netwerk.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op mijn iOS apparaten (iPad/iPhone) heb ik een aantal albums staan (Via iTunes Match).

De albums die alleen muziek bevatten geven netjes de cover weer. Albums waar ook een muziek video bij zit geven als afbeelding van het album een preview weer van het filmpje. Kan ik dit aanpassen zodat ik de albumhoes zie, in plaats van de preview?

Ik wil wel even een screenshot uploaden als het niet duidelijk is wat ik bedoel.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In iTunes kun je de albumcover kiezen.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Volgende week woensdag de aankondiging van nieuwe iPad.

Retina Display! \o/

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En geen home button zo te zien :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tenzij het in landscape-mode ligt. :+
    Daar zijn de meningen nog enigszins over verdeeld. Maar zou wel nice zijn. Benieuwd hoe ze het dan gaan oplossen. :)
    Mogelijk alleen maar de gestures.

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gestures lijkt me idd. Gebruik sowieso alleen nog maar gestures op m'n iPad 2.

En hij ligt toch echt in portrait mode, uitleg hier: http://forums.macrumors.com/showthread.php?p=14399462#post14399462

Gizmodo heeft er ook al 'onderzoek' naar gedaan en is er ook zeker van dat het portrait is en geen landscape. Dus tenzij ze hem op de kop hebben gefotografeerd (wat ook niet zo is, want dan zou je de facetime cam moeten zien) gaat de home button verdwijen :)

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nieuwe iPad _O_
    Hoelang duurt het normaal gesproken dat na zo'n aankondiging het product in de winkel ligt?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad 2 lag een week na aankondiging in de USA in de winkel. En nog 's twee weken later in Nederland.

Zal ik 'm weer gaan importeren zoals iPad 1 en iPad 2? :+
    Hangt van release-schema af..

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als het veel scheelt qua release en je er meerdere kan importeren, houd ik me aanbevolen als eerste klant. :+

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    2de dibs voor mij ;) haha ben echt zwaar benieuwd!

Ze verwachten ook een opvolger van de appletv las ik op tweakers, daar zit ik ook wel op te wachten (1080p)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    nvm

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand een goede app om mkv's te streamen vanaf een nas? Heb net filebrowser geïnstalleerd maar die app gaat de hele file overzetten naar de iPad.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    euuuhhhh.... AirVideo ?

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dom om nu een iPad 2 te kopen als de iPad 3 volgende week wordt onthuld en waarschijnlijk al snel uitkomt? Mijn vader heeft nog heel veel Lufthansa Miles en dan kunnen we een iPad 2 gratis "kopen" met die miles, maar die miles zijn geldig tot 15 maart.

Het zou wel zonde zijn, want mijn vader gebruikt die Lufthansa Miles echt nooit en ze vervallen altijd als je een bepaalde tijd niet vliegt of ze niet gebruikt...

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je hem eigenlijk voor niks kan krijgen en die miles anders toch niet gebruikt, zou ik de iPad 2 gewoon halen natuurlijk.
    Kun je hem over 2 weken alsnog sealed verkopen voor wat zal het zijn €350/400 (ligt ook een beetje aan het aantal GB), en kun je door een beetje bij te leggen de iPad 3 halen. :thumbs:

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, da's ook een idee ja! Thanks! :)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, eerders m'n iPhone toch maar bij T-mobile voor reparatie op laten sturen. Ben ik hem 2 weken kwijt en moet ik het met een oude foon doen, zonder 3G / apps etc.
    Heb m op werk ook nog wel even nodig bij een project. Worden dan sowieso 2 zware weken als ik hem weg breng. Maar goed, wil die home button wel gefixt hebben, want het is niet chill als je op een dure foon een redelijk belangrijke button hebt die niet helemaal werkt.

Deel Deze Pagina