March Pirelli Car Pack 2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este) 1971 Ferrari #2 Ferrari Automobili 312 P 2012 Ultima GTR 1969 Chevrolet Nova SS 396 2010 Renault Clio RS 1966 Ford Country Squire 1995 BMW 850CSi 1986 Alfa Romeo GTV-6 2011 Wiesmann GT MF5 1969 Chevrolet Corvair Monza
March Pirelli Car Pack: Trailer: [yt]1A0Z7Hpt8Sk[/yt] Ik ben benieuwd! En volgens mij zit de Aston Martin V12 Zagato er in! EDIT (0:15): Haha, met z'n drieën hetzelfde gepost!
moet je om online mee te komen ook echt tunen? want heb het idee zwaar zoek gereden te worden door auto`s met dezelfde index, in de sp tune ik meestal niet zoveel, vaak meer voor wegligging en race banden etc, remmen
De Zagato is erg vet en de BMW en de Clio zijn ook wel nice, maar verder niet, weet niet of ik deze pack ga halen. Van mij mogen er meer Europese consumentenauto's in, en dan niet alleen de allernieuwste of hele oude, maar wat meer er tussenin, zo zou ik erg graag de BMW 1 serie (die langgerekte) erin hebben.
\o/ Weer een Alfa erbij!! GTV-6. Gebruik de 155 Q4 voornamelijk voor B-races online. Redelijk hoge ogen voor een automaatje Onderstaand de reden waarom ik voor Alfa's ga
Keek gisteren via Tapatalk, dus kon het filmpje niet zien, maar moet idd toegeven dat de Aston wel erg goed klinkt!