[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat er weer wat spammers bezig zijn.
    Kreeg dit mailtje

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Spam, wegflikkeren, net als al het overige. Ik heb met WoW inmiddels de goede van de slechte adressen gescheiden. Krijg nu alleen officieel spul binnen in mijn Postvak IN, de rest smijt ik weg. SW TOR idem dito.

Net een Diablo III spam gekregen. Word echt steeds triester. :emo:

Voor de liefhebbers van Mounts trouwens:
    Mounts

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat wordt ik gruwelijk gestoord van dat selecteren van vijanden/allies zeg. Tering wat irritant. Klik ik weer mis, companion dood... of heal ik een enemy. :F: ZUCHT.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat zou niet eens moeten kunnen. Met mijn trooper heal ik ook wel eens als ik een enemy geselecteerd heb, maar dan heal ik gewoon mezelf hoor. Dit is dus nog een bug kennelijk die niet opgelost is.

Dat selecteren van vijanden valt best mee. Bij mij, na alle patches, lijkt het allemaal vrij gemakkelijk door te schakelen in kleine groepjes. Ik heb er weinig of geen last van. Misschien heb jij daar ook nog wat last van storingen.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Automatisch doorschakelen bedoel je? Dat gaat redelijk ja. Is daar geen hotkey voor?

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Met Tab kun je ook mobs selecteren.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Met tab schakelen is wel handig moet ik zeggen! Ben nu lvl. 22 Sorcerer. Net met een Juggernaut en paar Heroics gedaan, er gaaf om een Champion met 24,000HP neer te krijgen. :D

Oh, en <3 Whirlwind voor crowd control.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke, vakantie helaas weer af dus ben weer back:p vrij veel gedaan in SW ook deze week. Ben begonnen met Karragas palace 8 man normal. ging allemaal lekker alleen imo een krom systeem dat alles op naam gaat met loot... er dropte iets wat ik kon gebruiken en een andere Sorcerer niet en die kreeg hem, beide ticket aangemaakt kreeg ik laatst dit op terug ( week later ):

Greetings Dennis,
    I am Protocol Droid D4-L7 of Human-Cyborg Relations...
    Thank you for reporting this issue to us.
    I have investigated your issue and can see that the customer with your item has already reported that he wishes to have the item exchanged to you.
    To proceed with this exchange all that is required is that the person with the item submits a ticket stating the item name, cause of the item to be mishandled, and the person the item is to be rightfully given to.
    The criteria to proceed with the exchange has been given, I can also see the ticket it is being processed at the moment.
    I will resolve your ticket and we will update you in the near future when we have either restored your item or have any new updates regarding this issue for you.
    Please do not hesitate to contact us again if there is anything further we can help you with.
    Galactic Support is our specialty...
    Sincerely,
    Protocol Droid D4-L7 (aka Padraic)

wtf? maar goed. KP 8 man gecleared, dag erop werd ik gevragen voor een andere guild, ik zei dat ik het nog niet wist dus hij vroeg of ik die avond mee ging raiden, kijken of ik het leuk vond. Had EV nog nooit gedaan en die gingen we doen, EV 16 man dan wel te verstaan:p jezus wat een damage doen die mobs, binnen anderhalf uur hadden we heel EV gecleared. Ben nu volledig columi gegeared behalve hand en chest. Die ben ik dus nog aan het halen alleen vrij kloten want mijn Hands droppen in BP HM en chest in FE HM. beide elke dag al gedaan en het dropt maar niet.

Van de week maar is aan HM raids beginnen, ben benieuwd of dat nou echt heel veel moeilijker is, qua bazen vind ik alleen de Droid in Karragas palace wat lastiger, de rest is een heel eind tank en spank... niet veel boeiends.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb toch al een aardige tijd niet meer gespeeld. Komt ook omdat ik het een beetje vervelend begin te vinden. Ik weet niet wat het is, mijn main moet zelfs nog level 50 worden.

Ik kan wel in de guild blijven, maar ik moet om de 2 weken inloggen als ik er niet uitgekickt wil worden. Zou er zo altijd weer in kunnen, maar dit doen ze speciaal voor nieuwe leden en de ruimte denk ik. Niet dat er zo bizar veel Nederlanders op The Red Eclipse zitten.

Ik wacht denk ik eerst weer een mega fix patch af, want er zijn gewoon dingen die echt nog opgelost moeten worden. Bij iedere kleine patch heb ik de hoop dat ze stay frosty eindelijk eens uit mijn log halen, maar kennelijk nog steeds niet. Jammer, want samen met andere fouten haalt dat best wel mijn spelgevoel naar beneden.

Mijn mening is dat ze eerst eens alles moeten fixen voor ze met content patches of expansions komen. Er is al een content patch geweest, maar die ruimte en tijd zou ik aan de bugs besteed hebben.

Misschien zeur ik teveel, maar begrijp me niet verkeerd. Het is meer een gevoelskwestie en ik heb er de afgelopen 3,3 jaren denk ik teveel uren in een MMO gestoken.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Tijdens het levelen zijn er nauwelijks bugs.... En het enige wat jij doet is de hele dag dingen kopen / verkopen. Dan word elk spel saai. Heb nu al 2 / 3 weken geen bugs meer gehad en het gaat heerlijk... Heb ook de +10 all stats holocron gehaald. Gisteren in BP HM na mijn 9de run eindelijk mijn columi hands gehaald. Wel beetje raar dat Tionese zich focust op alacrity, power en willpower. En columi op Crit en surge rating, zou bijna tionese beter vinden maar zag dat mijn columi chest weer heel veel stats heeft met WP en power dus die zal het wel balance. Ga nu elke dag maar weer FE HM doen, alleen chest nog en dan hoef ik eigenlijk geen HM's te doen, dan kan ik alleen nog raids doen voor me gear.

Enige wat ik jammer vind is dat ze meer implant drops moeten hebben, heb er nu 2 van 49, zijn wel beter als tionese maar toch, dailys doe ik niet gewoonweg geen zin in:p vanavond denk ik KP HM doen, hope dat daar wat loot in zit.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom is er nou onderhoud? :'-(

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    bijna elke dinsdag:p Maar is maar tot 1 uur als het goed is.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zelfs in en verkopen doe ik al niet meer. Ik speel niet eens. Op de een of andere manier kan het me gewoon niet boeien atm. Misschien komt dat ook wel omdat ik al teveel uren in een andere MMO heb gestoken, WoW, dat ik daarom niet meer zo vatbaar ben voor een nieuwe.

Laat maar zitten, vind het wel best zo. Als ik weer ga spelen zorg ik wel dat een officer mij weer in de guild zet. Heb er een aantal op mijn FL staan. Ik blijf het een rare regel vinden, maar goed. Mijn guild op WoW doet zoiets ook niet, na 2 weken inactiviteit kicken. 7 dagen beneden level 15.

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Uit population armoede ben ik maar naar een andere server gegaan.
    Op Sith'Ari was niet zoveel te beleven.

Nu ik naar een PVP server gegaan ben en naar Republic geswitched ben is de fun factor weer helemaal terug.
    Population op de Fleet +200 gemiddeld.

Gezien het raiden op dit moment niet leukste onderdeel is in ben ik maar gaan PVPe.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Op Sith\ari zit ik ook. Empire kant, gewoon veel te doen imo:p elke dag gewoon 2 / 3 HM's en 3 keer in de week raiden:p Gister weer FE HM gedaan, weer geen chest grr, hoop dat die vandaag dropt, mijn laatste item die ik uit HM's kan gebruiken:p

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu al?

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja veel mensen kappen al door de bugs nog. Maar ik vind de bugs steeds minder worden en vermaak me nog goed. En een goede guild is wel het halve werk nu nog. Niemand pugged raids omdat iedereen het met de guild wilt doen, terwijl EV handig gepugd kan worden maja.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan je je char overzetten? Twee maatjes en ik zitten op Ula Vi, erg rustig.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Volgensmij nog niet... Denk dat dat pas over een tijdje kan eerlijk gezegd. Of je moet hiervoor een ticket aanmaken misschien dat ze dat wel kunnen maar nog geen optie voor is zeg maar.

Mijn 4 tickets zijn nu allemaal closed, op alle 4 een frot reactie gehad -_-.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    As het al kan is het meestal door te betalen. In WoW is het €20/25,-

Deel Deze Pagina