FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm ik moet die scores echt niet om 12 uur s'nachts bijwerken men! :+

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    L.s., bijgaand de uitspraak van de heren van de FlA.

grt A.

Scirocco R VISA/MasterCard cup 2012
    Locatie incidenten: Maple Valley Raceway
    Datum incidenten: 22-2-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heat 1
    Incident met juniorrr22 ,( hierna te noemen auto nr.: 22) , BlauwHok (hierna te noemen autonr.: 192)
    Asjemenou75, (hierna te noemen auto nr..: 9) en Alpha.nl (hierna te noemen auto nr.: 71)

Uitspraak:

Race incident, geen individuele consequenties

Motivatie:

In ronde 2 van de 1e heat raken in het hoogste gedeelte van het circuit, onafhankelijk van elkaar, zowel auto nr 192 als auto nr. 22 de kerbs aan de linkerkant van de S bocht. Beiden auto’s verliezen door deze manoeuvre de controle waarbij uiteindelijk 192 op zijn zijkant komt te liggen. Beiden auto komen midden op de baan tot stilstand. Ondanks het feit dat auto nr 22 meteen de baan probeert te verlaten kan auto nr 9 hem niet meer ontwijken. Vervolgens raakt auto nr. 71 auto nr. 192 waarbij de laatste recht komt te staan. Auto nr 22, 71 en 192 kunnen hun de wedstrijd, met schade, vervolgen. Auto nr. 9 is daar niet meer toe in staat
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heat 2
    Incident met juniorrr 22 ( hierna te noemen auto nr 22), BassieBaas (hierna te noemen auto nr. 194)

Uitspraak:

Motivatie:

In de eerste ronde komt auto nr 194 op het gras aan de rechterkant van de baan. Hij verliest hierdoor snelheid. Op het moment dat hij terug de baan opstuurt komt auto nr 22 met hogere snelheid aanrijden. Auto nr 22 ontwijkt nr.194 door de bocht meer af te snijden en over de kerbs te gaan. Hierdoor wordt de linkerkant van de auto gelanceerd en raakt auto nr 194. Auto nr 194 raakt hierdoor van de baan en raakt de muur en heeft schade. Beide auto’s kunnen hun weg vervolgen.

Heat 2
    Incident met tracks 789 (hierna te noemen auto nr. 44), Flavourlicious (hierna te noemen auto nr. 199), AZT B Tender (hierna te noemen auto nr. 14) Arnaud unltd (hierna te noemen auto nr. 8) en Surrealistic (hierna te noemen auto nr. 79)

Uitspraak:

Motivatie:

Aan het einde van de heat zijn auto nr. 44 en auto nr. 199 in gevecht voor de 4e positie. Bij het nemen van de S bochten bovenop het circuit raakt auto nr 44 de kerbs en komt op zijn zijkant. Auto nr. 199 en auto nr 14 rijden direct achter hem en kunnen hem niet meer ontwijken. Alle 3 de wagens komen gedeeltelijk op de rijbaan tot stilstand. Hierdoor kunnen auto’s nr 8 en 79 de crash niet meer ontwijken.

Resumé:

De incidenten waarbij een auto van de wedstrijdleiding bij betrokken is, zijn beoordeeld door een extern persoon.

De bovenbeschreven incidenten betreft in alle gevallen race incidenten die voor een groot gedeelte voorkomen hadden kunnen worden door meer alert te zijn op de hoge kerbs en kennis van het circuit. Hier is van te voren ook voor gewaarschuwd. Echter in geen van de gevallen is opzet, roekeloos rijden of te veel risico nemen ten opzicht van anderen (bv alles of niets pogingen) te herleiden. Er worden geen maatregelen genomen en de stand blijft ongewijzigd.

Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28

Nieuwe paint? :+

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga woensdag niet redden. Ouwerwets voetbal kijken met een groepje ;)

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De tactiek om weinig risico te nemen in heat 2 pakte goed uit, in heat 1 wat botsingen en schade waardoor ik 13e werd, maar in heat 2 werd ik 7e!

Hoe rijden jullie Road Atlanta? Ik heb nog weinig geoefend, en kom nog niet verder dan 1:34 hoog.

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    1:30.8xx na 1 volledig rondje, om vervolgens de lap daarna over de kop te vliegen :+

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hmm.... volgens mij als ik een goede start heb kan ik weer bij de kop van het veld aanhaken net als op Maple O! :D
    Verheug mij trouwens ook op de race op circuit de la Sarthe (Le Mans). Ben al aan het tunen.

Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  8. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg kan ik morgen weer niet mee doen, ik moet werken.

9. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Waar is Banana:eek:?

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die heb ik ook nog. Nu 3 verschillende paints.

Kan niet meer kiezen. :+

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mensen zin om te oefenen vanavond?

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom zo! Vorige week riep je dit ook. Kom je nu echt? :)

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zal ik ook online komen? Komen er meer?

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Toen was ik er toch ook? Of dat was dat die keer dat er iets tussenkwam. Wou net zeggen dat het meestal zo gaat, ik roep wie komt er oefenen, dan reageer jij en gaan we racen met zn allen :p

15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan was het die keer dat er iets tussenkwam. Maar hé, ik loop ook maar wat te dollen xD

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik pruttel mn xdoosje ook aan.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    kom er zo aan

18. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dat was gisteren echt een heerlijk avondje racen met jullie, clean racing nice!:thumbs:

Had gisteren wel een vreemde slippartij met de Scirocco na de eerste bocht bovenaan bij Sbocht. Gaf te veel gas met koude banden en kon de slip niet meer herstellen.
    Daarna ging het heel de avond volgens mij best wel lekker.
    Mijn taktiek: goede start, niet te veel risico op de koude banden 1e 3 bochten en dan aan proberen te haken bij de kopgroep.
    Na de try-out met de R2. R3. auto's besefte ik;
    Een heel jaar door fantastische cupraces in het vooruitzicht, de gamewereld ziet er mooi uit voor 2012.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    wil ook graag wat meer gaan racen dit jaar, ben benieuwd of de tijd dat toelaat...

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er staan nog wat mooie cups te wachten. Samen met nog wat ideeen die de cups nog vetter maken maar daar horen jullie later wel meer van! :)

Deel Deze Pagina