[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het enige speciale is dat je er geloof ik een Gamerpicture voor krijgt, net als met deel I. Dit is een teken dat je volledig legit de game op die graad hebt verslagen. Insanity in deel II halen is best wel een ''respect'' moment.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Voor het verhaal is het misschien wel leuk. Die savegames meenemen naar het volgende deel is geinig voor jezelf... Maar om het optimale uit MS3 te halen kun je denk ik beter zonder savegame beginnen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Punt is dat ik het op de PC speel, dus die krijg ik dan sowieso niet :+
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net met mijn Paragade Shep, Jack een beurt gegeven. Kwam totaal onverwachts! :+
    Ben alweer aardig op weg naar het einde. Hoef nog maar drie dossiers en wat loyalty missies te doen. Hopelijk heb ik deel twee nog een keer uitgespeeld voor volgende week donderdag!

    Weet iemand trouwens of je save games uit deel 2 moet bewaren om te importeren naar deel 3? Bij deel 1 is dat namelijk niet zo. Ik heb daar helemaal geen save games meer van en toch kan ik twee Sheps uit deel 1 importeren...
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Bij de PC moest je wel de savefiles importeren, ik moest ze daar handmatig zoeken, lijkt mij dat het voor de 360 ook zo is.
     
  6. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    meh, insanity is bij me1/2 niet echt moeilijk. Me3 is een ander verhaal want als je daar op insanity speelt word je ge zerg-rushed.
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb net dus ook ME1 gekocht, en moet zeggen... Ik vraag me af waarom ik deze games nog nooit eerder heb gespeeld 8) Het verhaal en vooral de sfeer die deze game uitademt heeft me nu al behoorlijk in z'n greep.

    Ik ga maar weer even verder gamen _O_
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je hebt dus nog maar ongeveer 10 games nodig en tot je pensioen de tijd. :+
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tot nu toe is het anders best makkelijk, en ik ben er al bijna. Dead Space 2 was moeilijk op Hardcore. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, het kan altijd erger. Een beginboss van Dark Souls ofzo. :+
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zit er in ME3 ook weer zoiets als Cerberus Network? Zodat ik 'm dit keer niet tweedehands koop. :9
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    In de demo heb ik het niet echt kunnen bespeuren. Wel iets met nieuwtjes.

    Wat ik trouwens wel raar vind is dat ik bij het startmenu van ME 2 en ook de demo van 3 telkens weer een sign in error krijgt. Start die de hele game weer opnieuw op. Vreselijk irritant; vind het daarom ook jammer dat ze dit nog niet gefixed hebben.
    Als dit met inloggen bij EA te maken heeft, moeten ze dan echt elke stap van ons in de game weten? 8)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat heeft dat met de demo te maken dan? :eek:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die laat qua menu's wel wat van de full game zien. Je hebt dan nieuwtjes aan de rechterkant, na het drukken op start, als ik me goed herinner van de demo. Beetje zoals het Cerberus Network inderdaad, alleen denk ik nu dat het er zonder problemen bij zit. Ik denk niet dat het een DLC word, omdat ik ook niet zo snel iets hebben kunnen horen of zien in de unboxing video, of ik moet scheel zijn geweest. :+

    Correct me if I am wrong btw.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, geen Cerberus Network. Alleen een online pass voor de multiplayer/horde gedoe.





    Deze hoef ik niet te zien, wil nog niet zien hoe de Normandy eruit ziet. :+
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mannen, zijn er extra preorder dinkies die je niet kan missen? Twijfel namelijk of ik de game direct aanschaf of later haal. Heb namelijk nog genoeg games liggen die ik moet spelen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Er zijn volgens mij niet echte pre-order bonussen, alleen de CE kan je maar tijdelijk krijgen denk ik, hij is maar zeer tijdelijk verkrijgbaar.

    Voor de PC is ie nog maar in 2 winkels te vinden :lol:
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de CE al in veel winkels uitverkocht.
    En ipv Cerberus Network is er nu het Alliance News Network dacht ik wat elke dag met andere nieuwtjes komt.

    In Mass Effect 2 is trouwens het Cerberus Network weer actief met nieuws.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zonet toch maar effe de CE Guide besteld.
    Ziet er wel cool uit, en is leuk leesvoer.

    Bij Zavvi, dus hopelijk heb ik de guide voordat ik de game uit heb.:9
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Art Of Mass Effect Universe lijkt me ook wel aardig om door te nemen, ook maar 15 pond @ Amazon. Maar goed, lees je een keer door en dan kijk je er niet meer naar. CE is wel genoeg. :+

    BioWare forum zit ook al vol met topics ervan, maar de HUD is dit keer wel minder. Waarom niet zo gewoon als in ME2, gewoon wapen links beneden (eigenlijk wil ik dat niet eens zien) en twee gezichten van je teammates.

    [​IMG]

    Nu heb je een lelijke blauwe en rode balk (health en shield neem ik aan), plus welke power ze gebruiken. Lekker boeiend. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina