[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar wat ik vaag vond, is dat ze dat gokten. Zeiden ze niet zoiets als "I dont see any bites.. must be scratches.." Maar dat was een assumptie van Rick en niet per se waar toch. De manier waarop ze het zeiden was van "oh dan is het vast door krabben". Shane kijkt er ook zo bij van hmmm raar. Maar we zullen zien
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is dat geen plottwist hoor, maar wie weet..
    Toffe aflevering in ieder geval en eindelijk weer wat spanning (had de serie ook heel hard nodig). Vooral de preview voor volgende aflevering was veel belovend. Alhoewel ik nog steeds hoop dat ze een keer van die klote boederij afgaan en ergens anders terecht komen.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat mij opvalt is dat de tv serie meer naar de wetenschappelijk kant kijkt waar de comic meer op survival en bad luck kant op gaat.

    Aan de ene kant brengen ze nu een mysterieuze besmetting ter sprake terwijl je onder het bloed zit zonder gevolgen. In '28 days later' is een drup in je oog al voldoende om je te zombificeren. Dus wat is dan het verschil tussen een krabbel en bloed bedekking?
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Wanneer hun bloed in de jouwe komt. Dan raak je geïnfecteerd. Dus ook bij een oogdruppel. Krijg je hun bloed in een open wond, zal hetzelfde gebeuren. Ik denk dat het daar om gaat.

    En wanneer gaan ze nou wat doen met datgene wat die wetenschapper in Rick's oor heeft gefluisterd? Hij vertelde dat ook over de walkietalkie tegen die Otis of hoe die neger ook mocht heten. Weet nog steeds niet wat dat is. Die soap op de boerderij mag nu wel klaar zijn van mij
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over dat bloed.

    Toen ik de episode aan het kijken was vond ik al iets vreemd. Shane zit in de bus en dan doet die de Rick truc met zelf in zijn hand te snijden om ze te lokken en dan steekt een mes in een zombie hoofd. Maar voordat die die truc doet had die niet al die zombie bij het hek neergestoken en volgens mij ook al een toen die net in de bus zat. Dan heeft die ook kans on geïnfecteerd te worden. Of mis ik iets?
     
  6. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    was het ook niet als je een natuurlijke dood sterft, je ook gezombiefeerd werd. stond toch in de comic zo.
    mss dat ze dit ook gaan overnemen en dit zo willen introduceren.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat dacht ik ook.. Maar misschien werkt het niet zo. Sowieso is het niet echt duidelijk wanneer je een zombie wordt
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een beetje een nadeel dat de meeste series en films de grote lijnen volgen,
    maar ook allemaal andere kleinere dingen erop nahouden over zombies die ze allemaal anders doen.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is toch qua infectie
    Als je gebeten word krijg he koorts en en ga je dood. als je dood bent of het nou door die koorts is of doordat je kanker had ofzo dan kom je terug als zombie. Want was die vrouw van die scientist ook niet dood gegaan aan een ziekte? was niet gebeten geloof ik.

    En volgens mij gaat het er bij shane om dan hij ook gekrabd is ofzo want hij zat zo naar die zombie te kijken die door het gras liep te hupelen. klopte trouwens niet.

    Stel ze rijden in het begin naar het oosten en die zombie loopt met hun mee. Dus de zombie loopt richting het oosten. Waarschijnlijk loopt hij hoe dan ook daarna mee hun richting op omdat hij ze ziet. dus richting het oosten. als zij terug rijden richting de farm gaan ze dus de tegenovergesteldr weg dus het westen. Maar die zombie is ook al die kant aan het oplopen. Hij kan zich omgedraaud hebben maar is onwaarschijnlijk.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij kan toch gewoon overgestoken zijn over de weg. ;)
    Denk dat die nooit interesse in ze gehad heeft. Maar moet zeggen ik dacht er ook even over na toen ik het zag. Hehe. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Die vrouw was toch gewoon een Zombie geworden? Anders zou Carl ook een zombie moeten zijn geworden in de tijd dat zijn hart stil stond?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kan je nou een Zombie worden als je gewoon doodgaat? Het is niet zo dat je een trigger dan overgehaald wordt. Van oke je bent dood nu ben je een Zombie. :)
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja, of hij bedoelt dat het ook airborne overgebracht kan worden, en als je doodgaat een zombie wordt. Ofzo.. Ik weet het ook niet precies.

    Ik heb geen idee wat ze eigenlijk in de serie proberen te zeggen met die dode cops.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo heb ik het nog niet bekeken allemaal :p
     
  15. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    van de wikia site


    en van de comic book schrijver zelf:

     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm jammer. Vind dat een beetje vreemd eigenlijk.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ik toch goed geluisterd en gekeken!

    En Carl:

    Is wel even technisch dood maar weer tot leven gewekt. Als hij langer dood was was hij ook zombie geworden. Misschien zijn die guards van gisteren daarom ook wel zombie. Gewoon dood gegaan door etensgebrek ofzo en daardoor zombie geworden.

    En volgens mij verschilt de tijd dat je zombie word ook.

    Die vrouw van die professor ging dood na een aantal uur. Maar die zus van die blonde duurde toch ook even? Of was dat nou gelijk?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat ik eruit begrijp nu dus:

    Het zijn dus allemaal speculaties en komt erop neer dat er geen feitelijke oorzaak is.. Behalve die van de comicbook writer, maar die regels zijn wellicht niet van toepassing op de serie

    Maar

    Bites zijn in ieder geval niet de enige manier om zombie te worden..
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck moet de nieuwe afleveringen gaan kijken, ik haat spoilers die ik niet mag lezen.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen is geinfecteerd. Ga je dood gaat zonder je hersens te beschadigen word je binnen een tijd (verschilt) een zombie.

    Word je gebeten door een zombie dan krijg je koorts --> aan die koorts (niet aan de beet of het moet je slagader open rukken ofzo) ga je dood (netzoals andere ziektes) en omdat je dood bent --> word je zombie

    Maar struikel jij over het stoeprandje en breek je je nek --> word je ook zombie!
     

Deel Deze Pagina