[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Met een beetje mazzel via de server browser..
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik begin echt een enorme hekel te krijgen aan deze game... het aantal noobs en ouwehoeren neemt met de dag toe (ligt deze game sinds een aantal weken sterk afgeprijsd in budget bak ofzo??) normaal spelen is er niet bij. De wapens die je unlockt doen bijna geen dammage terwijl die zelfde noob die de game voor het eerst in zijn xbox pleurt je met het grootste gemak neerlegt met een paar kogels. Ik leg hem eerst weer weg en wacht tot dice es EINDELIJK die super update van online gaat zetten.. hopen dat de noobs dan gauw weer weg gaan.
    De enige manier is met een paar goeie vrienden deze game te spelen en hopen dat je in een squad beland alleen dan beleef ik hier nog wat lol aan..
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn inderdaad wel veel nieuwe spelers bij gekomen lijkt het. Ik zie weer heel veel lage levels.

    Maar ik vermaak me er nog prima mee. Niet te lang steeds, ff een paar potjes knallen en dan weer wat anders gaan doen maar de gameplay staat nog als een huis. Eigenlijk mogen we niet heel hard klagen want dat DiCE op de USAS na al die wapens toch best heel goed heeft kunnen balanceren is wel heel goed gedaan
     
  4. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook bij een wapen die ik bij assault klasse heb een scope vrijgespeeld. Ik heb hem dat potje direct gebruikt.

    Nu doe ik een nieuw potje en speel ik weer als assault, maar nu zie ik dat wapen met die scope er niet meer tussen staan. Hoe kan dit?

    Of moet je unlocks zoals grip, aocg scope enz per wapen vrijspelen?
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    ik weet niet welk level je bent maar waarschijnlijk is het gewoon dat je in een ander team zit (russisch of amerikaan). Over welk wapen gaat het?
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij elke game die erg populair wordt, krijg je een groot aantal noobs omdat de reden om de game te kopen dan veranderd naar "iedereen heeft hem". Vervolgens spelen ze het een paar uur, en van die paar uur spelen ze nog ongelooflijk slecht ook. :lol:

    Dit is niet alleen bij Battlefield, dit zag je ook destijds bij Halo en Call of Duty.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Och, iedereen moet het leren. We zijn allemaal achterlijke n00bs geweest en misschien zijn we dat soms nog wel...

    Soms heb je potjes dat alles op de een of andere manier meezit, dat je tegenstanders dwars door muren en schuttingen afknalt, en andere potjes loop je om iedere hoek tegen een verdwaalde n00b-kogel aan.

    Ach ja... hoort erbij.

    Ik kan me heus wel ergeren hoor aan bepaalde zaken in de game en dus ook aan medespelers en tegenstanders, maar goed, aan de andere kant hoort dat er nu eenmaal bij wanneer je zo'n game met 23 anderen speelt...

    ...daarnaast willen we denk ik allemaal dat zoveel mogelijk mensen deze game blijven spelen, ipv dat we straks over een jaartje een beetje een saaie dooie boel treffen online.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar zijn ze niet zó erg newb als je beweert als jij sneller door hun word gefragged dan andersom ;) Als ik je zo lees dan ben je gewoon een slechte verliezer :+
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer op hun hoofd te aimen. Misschien zijn die anderen wel slecht, aimen ze ergers rond je middel, kunnen ze de recoil niet aan en maken ze een headshot :+
     
  10. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel nieuwe spelers is toch helemaal niet erg.
    Wat extra kanonnenvoer kan nooit kwaad...

    Zeker als je bepaalde voertuigen maar niet onder de knie krijgt (WTF is er met die Jets)
    Het lukt me maar niet om daar een kill mee te maken of om uberhaubt fatsoenlijk te vliegen..

    Ik heb gemerkt dat die jets nogal verschillen welke is er nu eigenlijk het meest relaxed om mee te vliegen?

    Helicopters daarintegen gaan echt super lekker, bijna de tv missile unlocked voor de attach heli :):):)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben lvl20 en heb totaal niks unlocked voor jet of heli. Zelfs gewoon 0 punten in gehaald. Jets voegen ook totaal niks toe aan de game. Die zijn alleen met elkaar bezig. Hadden ze er net zo goed uit kunnen laten.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Met de jets moet je gewoon geduld hebben en zorgen dat je wat hoger vliegt zodat je geen LOCK-ON krijgt van Stingers / Javelins. Probeer eerst wat helikopters uit te schakelen, die zijn wat makkelijker. Ga geen dog-fights beginnen als je een beginnende piloot bent, lukt je nooit ...

    De Super-Hornet is echt een fijn toestel, gevolgd door de SU25 ( 35? :+ ) Flanker. De F35 is ook fijn, mits je daar mee leert te "hoveren".

    Dat vind jij. Zodra je de Air-to-Ground missiles hebt unlocked piep je vast wel anders. Een beetje piloot schakelt met GEMAK een tank uit zonder dat die tank ook maar door had dat er een vliegtuig in de buurt was.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik al die games zie ik niemand die ooit gebruiken. Ik zit 90% van mijn tijd in een tank en ben nog nooit getarget door een jet. Als ze die dingen nu eens zouden gebruiken daar heeft het invloed. 99% van de tijd zijn ze met elkaar bezig. Dit ook mede doordat ze instant spawnen.
     
  14. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hele punt, als mensen/teams goed samenwerken wordt battlefield zoveel vetter dan spel dan alle andere games,

    Alleen de meeste piloten gaan voor de dogfights terwijl als ze ook maar een beetje meehelpen best de doorslag kunnen geven..
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Was leuk ja. De postjes Rush daarentegen... :'-(
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    F35? Ik kan daar echt niet mee vliegen. Had een keer toevallig een triple kill ermee gemaakt vanaf de spawn :cool:. Ik vind de Frogfoot erg fijn (alleen geen Turbo Turbo volgens mij :'-()
    Niet veel mensen spelen daarmee nee, maar dat ligt niet aan de makers. Veel mensen vinden het eng om naar de grond te vliegen want stel je voor... Ik heb nu net de rocket pods geunlockd en toch al 5 tanks kapot gemaakt (allemaal in 1 potje operation firestorm). Zelf ook al een aantal keer kapot gemaakt door jets.
    Je zal toch ergens moeten beginnen en aangezien je van een andere jet het meeste last hebt, ga je daar achteraan. Heeft weinig zin om eerst proberen een tank kapot te maken en vervolgens kapot gemaakt worden door de enemy jet.


    @Prozack: muah we deden het opzich wel aardig. Was alleen geen doorkomen aan :9
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm. Heb zelf nog nooit met een jet raak geschoten :)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Speel je TEGEN een goede jet-piloot kom je als rookie nergens aan te pas. Dan ben je vaak na 30 seconden vliegen al kapot. T'is ook een kwestie van geluk hebben natuurlijk.

    Focus je in het begin alleen op helikopters, blijf lekker laag vliegen ... dan moet het goed komen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het raak schieten ook erg lastig hoor. In totaal nu 5 hele uren vliegtijd in jets en nu pas begin ik (redelijk) te lopen tegen andere jets.

    hier een aardig voorbeeld van hoe je prima je team kan helpen

     
  20. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff kon ik maar zo goed vliegen
     

Deel Deze Pagina