Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze foto gebruikt maakt het een heel stuk makkelijker.
    Enkel de laatste puzzel lukt me niet.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hetzelfde probleem. Je moet ook wel een goede foto maken om dit snel en goed uit te voeren. Komt ooit wel een keertje :).

Motorstorm vind ik trouwens best een leuke game voor die paar euries.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe maakt dat het gemakkelijker? Hoe moet ik dit gebruiken om het gemakkelijker te maken? Ik weet dat de puzzel bestaat uit 16 stukjes, en dan? :+

edit: ooohhh, ik moet er een foto van nemen, en die als puzzel gebruiken. Ok, nu zie ik hoe het kan helpen. :p
    Wat me ook aanspreekt is dat je voor die paar euries ook gelijk de PS3 versie hebt. :9 Wel geinig en mogen ze vaker doen.

Die Super Stardust Delta wil ik ook nog. Toch ooit maar eens zo een puntenkaartje kopen.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad foto nemen ! :p
    Maakt het echt een heel stuk simpeler.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

43 en 33 seconden. Vreemd hoeveel gemakkelijker dat plaatje het maakt. Ik bedoel; ik wist ook hoe die andere foto in elkaar moest, waarom maken die cijfertjes het zo verdomd gemakkelijk? :+

Mijn eerste 100% op de Vita is iig een feit. :p

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zijn er nog meer mensen met interesse voor Mortal Kombat op de Vita? Bomvol content, geen MP. Voor mij als SP gamer (met fighters iig) is dat als de hemel. Alle characters zitten erin, plus alle DLC characters. Hij komt in april geloof ik. Die moet ik echt hebben. Het gaat de bruutste fighter op de Vita worden en dat ook een tijdje blijven.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier vrij weinig omwille dat ik zo'n games vrij snel ben beu gespeeld.
    Die golf game wil ik nog wel spelen maar eerst mijn andere games uitspelen.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de MM net weer even gespeeld met dit mooie apparaat :) Motostorm RC en Escape Plan. Als dit hoge niveau op PSN behouden wordt, dan ga ik de Vita toch echt wel halen! Beide ontzettend gaaf!

Net als Super Delta (ofzoiets)...

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: PS Blog EU

\o/

En zonet Shinobido 2 besteld op Zavvi, voor dat prijsje kon ik hem zeker niet laten liggen.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, game card :D

Trouwens; misschien ben ik vreemd, maar toen ik de TV aanzette om SSX te spelen was ik opeens teleurgesteld in dat ding. Dat Vita scherm heeft me blijkbaar verwend. :+ Of ik zit dingen in mijn hoofd te halen of ze hebben wat magie in dat OLED scherm gestopt. _O_

In die paar dagen dat ik de Vita heb, heb ik er al meer op gespeeld dan op de DS en 3DS bijelkaar. 8)

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk leuk,ben benieuwd wanneer de volgende aankondigen voor de games komen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hell fucking yes, dus toch gewoon als retail in Europa \o/\o/\o/\o/\o/

Gravity Rush gets June western launch – new trailers

Sony’s announced that Gravity Rush will launch in Europe for Vita on June 13 as a download on PSN and at retail on game card.

It’ll launch in the US the previous day on June 12.

The action title, made by Studio Japan and ex-Silent Hill creator Keiichiro Toyama, sees a young girl known as Kat struggle to remember who she is, but is able to control gravity.

The game released in Japan earlier this month, with Sony announcing this morning it’ll begin a three week DLC course for it from March 22.

This is one of, if not, the most exciting prospect for PlayStation Vita, as I said at the start of the year.

[yt]kXZVVm3PM9U[/yt]

[yt]7tFkBX1-Hr8[/yt]

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde shit nu met mijn vita,ik steek fifa football in en krijg de melding kan niet installeren.
    Na de vita 2 x te herstarten gaat het plots wel :p

14. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mee gespeeld, wat een mooi game, vooral wipeout zag er tof uit..echt ongeloofelijk dat de kwaliteit bijna hetzelfde is als de PS3. Ik heb nooit een PSP GO gespeel ofzo, maar de PS VITA is wel behoorlijk zwaar..en een mooie dikke touchscherm...misschien dat ik hem haal als die wat in prijs is gezakt met Uncharted..maar het ziet er extreem gaaf uit!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    http://andriasang.com/con05a/vita_heaven/

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk een deftige pot online kunnen spelen met Fifa.
    Na 6-1 winst gaat die gast in de 90ste minuut lopen.
    Normaal geen probleem op de console versies maar hier krijg je blijkbaar niet je punten.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Na 1 week is nog steeds mijn data-tegoed (Vodafone 3G) niet bijgewerkt :mad:
    Kreeg gisteren na mijn zoveelste email eindelijk het welkoms sms van Vodafone.

Volgens de Vodafone Smartphone Crew zou het bijwerken maximaal 48 uur duren.
    Heb ook nog niets gehoord van de gratis Wipeout versie.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Download de Vita niet als die in slaapstand gaat of zo?

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Heel nice, het lijkt er echt op dat Sony de boel een stuk serieuzer neemt nu. Nu maar hopen dat wij ook deze games krijgen natuurlijk!

Ik stond vandaag in de Nedgame en zag Wipeout voor 38....ik had hem bijna meegenomen,maar gelukkig niet gedaan. Ik moet echt eens chillen met games kopen...eerst maar eens wat shit uitspelen. Ik wilde Mutant Blobs sowieso nog halen, want dat is gewoon echt iets wat me fun lijkt en iets totaal anders dan al die geweldadige games :D. maar een retail game...nah..ff wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina