[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag me af of zij dat ook allemaal weten en of het dan wel waar is. Veel hebben het erover om toch maar dood te gaan dan dit allemaal mee te hoeven maken. Ook in het begin van de serie zeggen ook veel mensen dat ze liever zelfmoord plegen dan dat ze een zombie worden
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat is ook weer zo.. Daarom, zeer vaag allemaal
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ".the rule is: WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die ... you turn into a zombie. UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die ...you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss ... not because of the zombie "virus."

    Maar ze zeggen ook dat in de serie een paar aparte momenten. Waar er gewone doden mensen zijn zonder headshot maar ook geen zombie zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Misschien waren zij niet infected en hadden ze het zombie vrius nog niet bij zich toen ze stierven.

    Je zal het op een bepaalde manier gekregen moeten hebben door de lucht of water. Misschien waren deze mensen al dood voordat het virus zover was verspreid, dat de gehele wereld bevolking besmet werd.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ze waren toch ook bang dat je het kon krijgen uit die waterput? Dus misschien kan het ook wel via eten verspreid worden.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo herkenbaar :+
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar hoe zit het dan met de mensen op de snelweg? Al die lijken in die auto's..
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom!

    het is allemaal iets te vaag.. of er zijn te veel plot twists of het is gewoon alleen door bitemarks tot nu toe
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En zouden de zombies ook kunnen uitsterven door honger (a la 28 weeks later)? Lijkt me niet, maar toch.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat is het dus. Iedereen die dood gaat zou zombie worden no matter the cause. Maar dat is in de comic. Maar daar is dat hele stuk met de autoweg noet. dus misschien is het anders op de tv
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat zeker niet.
     
  12. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    door honger lijkt mij sterk, heb even gezocht en dit gevonden:

     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke serie is dit. _O_
    Ben hem maar gaan kijken omdat iemand in de straat er over begon. Maar dat had ik misschien niet moeten doen. Het is vrij verslavend. :+

    Edit: Heerlijk die typos die ik maak op mijn iphone :+
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe aflevering is een beetje faal imo. Nog maar twee afleveringen te gaan nu dit seizoen. Ik ben bang dat ze deze serie heel goedkoop gaan uitmelken. Er zijn zoveel dingen uit seizoen 1 waar nog niks mee gedaan is. k*tboerderij.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eens.. Deze ep was saaaaaaaaai
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh god is het weer zover , ze begonnen net lekker..
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zag alles ver vantevoren aankomen helaas.

    Begin langzaam steeds meer te irriteren aan de domheid. Met Carl zag je het ook aankomen dat die zombie los ging komen maar je wist ook al die niet gepakt zal worden. Ook met Dale. Sorry hoor maar als jij een open veld loopt kan je echt niet opeens verrast worden door een zombie achter je.
    Ik zal hem niet missen btw. Vond hem maar irritant.
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben ze onbewust een perpeteum mobile gemaakt. En waarom zouden die zombies dan allemaal zo graag willen eten? Als ze toch niet verhongeren of uberhaupt honger kunnen krijgen zou het nog best gezellig met ze kunnen zijn.
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Net de laatste aflevering gezien en ik vond het zeker niet slecht.
    Hoe de zeer fragiele verstandhouding binnen de groep steeds meer onder druk komt is goed gedaan. Nu het geweten van de groep weg is ben ik benieuwd hoe de groep verder gaat ontwikkelen.
    Carl begint iig wat psychotische trekjes te krijgen.
    Zo....en nu deel 94 van de comics gaan lezen :)
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond het best een prima aflevering. Hou wel van een beetje psychologisch drama.

    Irriteerde me alleen aan twee dingen:

    Rick die plotseling toch weer besluit het juiste te doen etc. Begin me een beetje te irriteren aan hem.

    Dale en de zombie was ook vreemd. A. Die koe leeft nog dus de zombie zou zich lekker vermaken met de koe en niet gaan rond sneaken als een ninja om dale te verrassen. En hoe is het mogelijk dat hij oppeens daar stond? Aan de andere kant misschien lag hij alweer in het gras en Dale was afgeleid.

    Maar B. Neem aan dat zombies aan het decompsen zijn dus de muscle kracht is weg en deze leek me al niet sterk maar toch knap dat hij zijn hele buik openscheurt. Of is dat heel goed mogelijk? (vraag voor de aanwezige medici)
     

Deel Deze Pagina