[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt, eerst nog brotherhood uitspelen :)
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet ik, had ik ook met MW3 die laat ik denk ik toch liggen.
    Ik zou gewoon wachten, want je hebt nu toch 2 games die je vol moet uitspelen :p
    En idd 3 games achter elkaar zou ik niet doen, maar misschien anderen wel, licht er gewoon aan of je kunt wachten of niet.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot dat hij in de budgetbak ligt. Anders ligt ie toch maar te verstoffen.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Story uitgespeeld, eigenlijk alleen maar snel met de missies bezig geweest. Rest is toch niet boeiend en Istanbul is kut. Missies waren ook maar matig, deed uiteindelijk ook geen fuck in de missies. Waar zijn de toffe assassinations gebleven. Verhaal is niet bijzonder meer, dacht dat dit deel eindelijk eens wat antwoorden moest geven. Gaat helemaal nergens meer over, Ubisoft is doorgedraaid. Verhaal is gewoon te complex en bizar geworden, interesse erin is nog maar ver te zoeken imo.

    Stukken met Altaïr waren niet bijzonder, einde van Ezio was ook maar gaar. Nog een appel of Eden, geen antwoord op Lucy's moord, Subject 16 kom je eindelijk tegen maar voegt totaal niks toe. Ondertussen vier delen verder maar het schiet allemaal niet op, ben benieuwd wat ze eruit gaan poepen in deel drie. Zo lang het maar niet allemaal in NY is met Desmond. Care eigenlijk, AC games zijn niet tof meer.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, meteen vanaf het begin al. Het verhaal van Ezio had in Brotherhood moeten eindigen. Er zat een prima verhaallijn in 2 en Brotherhood die aan het einde van Brotherhood tot een climax kwam.

    Dit voelt als een raar aanhangsel. Ze hadden het desmond verhaal verder moeten laten gaan maar met weer een andere ancestor
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Desmond verhaal die je later vrij speelt, had voor mij weg mogen blijven, voegt echter totaal niks toe.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben net klaar met Sequence 2, maar ik vind het tot nu toe vrij weinig aan. Ongelofelijk lange cutscenes iedere keer, net alsof ik een film aan het kijken ben. Bijna geen actie. Iedere keer hooguit 5 guards moeten killen (counteren...) en missie weer gehaald. Dat tower defense gebeuren vind ik ook maar overbodig.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Tower defence gaat idd nergens over. Gelukkig maar 1 keer moeten doen.
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Inmiddels deze ook uitgespeeld, ik heb snel Brotherhood en deze achter elkaar gespeeld en moet zeggen dat ik Brotherhood wel beter vond.
    Het verhaal vind ik nog steeds boeiend dat wel alhoewel het einde wel een beetje erg ver gaat.
    Toch blijf ik wel een fan van de serie en boeit het me zeker wel!
    Hopelijk maken ze met deeltje 3 veel goed in het verhaal en blijft het daarbij, een mooi einde hoop ik nu wel op zonder al te veel uitmelkerij.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop dat deel 3 de goede gameplayelementen blijft behouden en toch een heel andere weg inslaat ...
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ! en een nieuwe engine natuurlich
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach de engine is goed zat. Zit er grafisch toch goed uit deze game?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]CLnqbzDJiaI[/yt]

    First-person bende DLC uitbrengen, haha. Afschuwelijk was dat in Revelations, kijk het verhaal wel op YT. :lol:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jongens, blijven jullie wel een beetje bij?

    [​IMG]

    [​IMG]

    :+
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In het nieuwtjes topic wordt er vrolijk over gepraat :+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    [​IMG]
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet er dan niet gewoon een nieuw topic aangemaakt worden? Revelations en Assassin's Creed III zijn niet dezelfde games hè! ;)
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnen gekregen en heb twee kleine vraagjes:

    - Is het mogelijk om een cape te dragen?
    - Hoe werkt die hookblade precies? Ik ben van de voorgaande delen gewend dat je A kunt inhouden waardoor hij wat hoger springt en je dan een richel met B kunt vastpakken. Met Brotherhood kon dit pas met speciale handschoenen, maar ik heb gemerkt dat het in Revelations al mogelijk was, totdat ik die hookblade kreeg. Werkt de hookblade via hetzelfde principe, want het wil namelijk nog niet helemaal vloeiend lukken.

    Alvast bedankt:+
     
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik had net een WTF moment. Ik gooi één throwing knife op een guard, gaat de guard die ongeveer 5 meter achter hem stond ook dood. Collateral damage? :+


    Nee, je kan geen cape dragen. Je kan wel je kleding/armour kleuren bij tailors.

    De hookblade werkt door middel van (B) in te drukken als je gaat klimmen. Als je een lange sprong moet maken, dan moet je in de lucht (B) ingedrukt houden, dan grijpt Ezio de rand met z'n hookblade. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt.
    Is er verder nog iemand die tips heeft voor het verdedigen van je den? Ik weet dat dit alleen gebeurt als je beruchtheidsmeter helemaal vol is, maar dit gebeurt zo snel. Het verdedigen gaat vaak net goed, maar ik merk dat ik aan het kloten ben, omdat ik niet precies weet wat ik aan het doen ben:+
     

Deel Deze Pagina