Dat was ook mijn eerste indruk. Wel is het robots knallen best leuk. Ze spatten heerlijk uit elkaar en zijn absoluut geen bullet sponges (wat ook wel eens lekker is). Verder zijn er een paar interessante touches zoals het levelen van je wapens en het toevoegen van extra perks aan je karakters. Jammer dat het geven van orders niet absoluut noodzakelijk is om gevechten te winnen (misschien op een hogere moeilijkheidsgraad?), waardoor ik er weinig gebruik van maak.
Over de voice recognition: op z'n best werkt het redelijk. Het spel registreert duidelijk stemvolume, maar herkent niet altijd de commando's. En dan praat ik voor mijn gevoel al behoorlijk hard in de microfoon. Omdat ik de buren 's nachts niet wakker wil schreeuwen met een REGROUP! of LOVE YOU!@ heb ik die optie al redelijk snel uitgezet.
Al met al niet een kaskraker, maar tot nu toe vermaak ik mij er wel mee. Op basis van de eerste indruk ga ik zeggen dat je hiervoor niet je ME3 preorder (of welke andere high profile preorder) moet gaan uitstellen. Leuke game en zeker het overwegen waard wanneer je op zoek bent naar een GoW type shooter. Bij Zavvi is BD nog steeds te koop voor 30 euries en dat vind ik vooralsnog een prima bedrag voor deze game.
Also: ben je op zoek naar een snellere SF shooter, dan zou ik zeker Vanquish checken. Blijft ook voor mij één van de beste in zijn soort.
Laatst bewerkt: 2 mrt 2012