Ja tuurlijk kan datVoordeel aan gnomes is ook dat ze in pvp nogal lastig te targeten zijn, en natuurlijk zijn ze gewoon heel stoer\o/
Er is volgens mij geen gear met race restriction. Gnomes zijn erg klein waardoor er bijna geen detail in de gear zit. Hoe groter je char hoe meer detail in de gear zit en hoe groter de wapens en mounts zijn.
En zo ga je van 361 naar 374 item leven door slim te AHén. Naja slim, duur, maar daarvoor handelen we ook veel. Ik snap alleen nog steeds niet hoe sommige lui zo snel na elkaar aan meer dan 100.000 of meer gold komen, met 500 G ofzo als begin kapitaal.
Opnieuw begonnen en op dit moment Tank DK aan het gearen. Wel al na een paar dagen gehacked/cracked en m'n chars waren gestripped. Dat weer terug maar nu is m'n realID lijst weg (was verwijderd). Ik had Yellow en nog een paar maar nu niet meer :\
Lol, 8 dagen geleden gedinged op m'n 85 druid. Nu al ilvl 388. Ik ben echt almighty met rollen voor gear, zowel in LFR als in alt runs.
Nee idd. @ GForce: Daar heb je gelijk in, maar ik heb niet veel zin in raiden meer en om nu meteen alle ''tacts'' te gaan leren duurt me gewoon te lang. Ik heb daar minder geduld van dan AH hoeren.
Ik join als tank en vraag de andere tank om de tacts uit te leggen. Uur later Madness of Deathwing gedaan. Its that easy! Stelt allemaal geen reet voor in LFR.
Dus het komt er een beetje op neer dat als ik een raid voltooi met LFR, jullie stoppen met WoW? Sorry, maar deze troll moest even gezien ik alleen maar hoor dat raids easy zijn en worden.
Je weet dat er een wereld van verschil is tussen LFR en HC LFR is zelfs stukken makkelijker dan Normal zelfs.
Sinds die laatste post van GForce even niet helemaal nee. LFR = Looking for Raid lijkt me, met HC bedoelt die Heroic neem ik aan? Dan ga ik er vanuit dat hij met Looking for Raid bedoelt dat de Normale versie, non Heroic, makkelijk is, maar dat is logisch. Of ben ik nu even in de war? Don't get me wrong, weet al meer dan voorheen, maar die afkortingen en termen heb ik nog steeds moeite mee.
LFR is een soort dungeonfinder voor een makkelijkere versie van de (25mans) Dragon Soul. deze is makkelijker dan de Heroic Dungeons. Normal modes kan je niet voor queuen, Daar moet je met een groep van 10/25 man naar toe gaan. Heroic mode is een mode die moeilijker is dan normal mode.
Daar komt bij dat LFR ook weer makkelijker is dan Normal. LFR = ilvl 384 Normal = ilvl390 HC = ilvl 410 Madness of Deathwing heeft iets hogere ilvls.
Waarom hebben ze dan LFR in vredesnaam makkelijker gemaakt dan de Normal en Heroic modes? WTF, had me daar toch echt gewoon alleen Normal en Heroic bij voorgesteld. Je kunt dus wel gewoon achievements halen met die LFR optie, ipv een que te joinen voor een Normal of Heroic versie? Dan rest mij nog een vraag: Hebben ze dit gedaan om de ''Casual raider?''