[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, het is irritant maar om dan gelijk de demo af te sluiten en het spel geen kans te geven is wel extreem hoor.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe krijg ik de spelers van Friends te zien? Bij mij staat er niks terwijl er wel te zien was dat fiasco een poppetje had bij New event.
     
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Je kunt trouwens bij opties zijn stem gewoon een stuk zachter zetten zodat je het echt als heel ver achtergrond omroeper hoort. Dan stoort het niet imo en is het juist wel geinig.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Iemand enig idee wie dat Nederlandse commentaar ingesproken heeft?
    Heb het idee die stem ergens van te kennen..
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het wel lachen met die Nederlandse omroeper. Ik speel zelf altijd het liefst in Engels maar vind dit wel humor hebben. En het is alleen bij het veldje in Amsterdam.

    Gister hoorde ik dat er telefoon was voor iemand en of diegene zich wilde melden bij de servicebalie. Geniaal toch?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat dan iemand uit de bijlmer die omroep inspreken, dat zou nog beter klinken. :+
    De game is wel tof, lijkt me een leuke game om online te doen en tegen vrienden maar ik ga hem niet direct halen.
    Wordt een budgetgame voor mij vrees ik.
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Soms is wel grappig maar ik vind echt raar klinken maar de demo is echt gewoon nice.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus man, waarom wordt er zoveel gejankt over dat Nederlandse commentaar.. Als je het zo een baggertaal vind dat ga je toch lekker weg? Ga je lekker naar Japan ofzo..

    Weet je waarom het commentaar in het Nederlands is? Omdat je in Amsterdam voetbalt.. Als je in Duitsland speelt hoor je Duits en in Spanje Spaans etc.. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

    En nee, De US versie zal ook ik het Nederlands zijn als je in Amsterdam speelt..
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit.



    Fifa Street speelt wel lekker weg zeg, paar basis moves zitten heb ik er inzitten maar het is toch nog wel even flink oefenen wil je hier een beetje fatsoenlijk in worden.
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het leuke is dat je dit spel ook gewoon kan spelen als je er helemaal niks van kan. Je gooit er met enige regelmaat dan nog gewoon best zieke trucjes uit.

    Maar als echt al die trucjes uit je hoofd kent is dit zo ziek, je kan echt precies spelen zoals op de straat en je kan lekker variëren met trucjes en panna's.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nu in het begin doe je nog maar wat inderdaad en denk je soms 'huh deed ik dat nou'. Is gewoon het gave van dit spel, trucs oefenen en ze juist weten toe te passen etc.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Eindelijk demo gespeeld.. blij dat ik hem heb gepreorderd wat een gave game :D
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff :mad: je kan niet hoger dan level 5. Wat een onzin.
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Level 5?

    Ik kan niet hoger dan level 3 ..

    Weet iemand al hoe je vrienden kan downloaden wanneer je al een carriere begonnen bent.
    Had in het begin één vriend gedownload, maar als ik nu die lijst bekijk is hij nog steeds de enigste, terwijl drie andere vrienden van mij het ook al gemaakt hebben.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  15. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spel is dit zeg. Preorder...
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hmmm wat zijn die levels?
     
  17. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Idd, kga hem zeker weten ook halen. Lekker arcade dit zeg! Ook wel weer eens leuk :p
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heel vreemd. De tweede keer opstarten kon ik opeens wel die spelers downloaden. : ~
    In world tour kan je levelen per poppetje en dan de stats verbeteren, nieuwe trucjes leren en op nieuwe manieren juichen.

    Ik vind het alleen wel onzin dat ze een cap tot level 5 erop hebben gezet, maargoed vergeleken met andere fifa demo's is dit echt enorm uitgebreid :+
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu op de een of andere manier over die level 3 gekomen, maar nu blijft ie weer vast zitten zeg maar op level 4 .. :mad:

    Iemand die weet hoe je over level 4 stapt naar level 5?
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaat automatisch, misschien ff resetten? Ik zit zelf op lvl 5 en gaat ook niet hoger.
     

Deel Deze Pagina