Ik vind dat echt een bagger methode, ten eerste duurt het echt jaren voordat je die troep verkoopt, ik had het een keertje gedaan en moest die contracts en kaartjes (200BIN) wel 10x op de markt gooien tot ze eindelijk verkocht waren. bovendien zit je trade pile al heel snel vol en dan kun je ook niet effe met je spelers handelen omdat je na 5x pakjes al een volle trade pile hebt.
En over je tip: Alleen IF's zijn duur en die krijg je vrijwel nooit bij de 400 packs, zelfs beesten als Showunmi kosten nu nog maar 300 coins.
EDIT: Daarnet Finale verloren van een ongelofelijk slecht team, tering wat is dit spel soms hinderlijk zeg, ik speel met me Serie A team echt de sterren van de hemel en dan moet ik tegen een flut team met als sterspeler welliton en dan verlies ik 6-3. Ik had echt 35 kansen op doel ofzo en een of andere Fabio houdt alles eruit bij hem, hij had 7 kansen in de en scoort ie er 6 en eentje tegen de paal. Stekelenburg die normaal de meest onmogelijke ballen eruit houdt kon dit keer niet eens een rollertje van dik 20 meter eruit houden.
Laatst bewerkt: 1 mrt 2012