Ja, je kan achievements halen ,en Ja ze hebben dit gedaan voor de "casual raider"(niets casuals aan.. dit is gewoon gemaakt voor mensen met een halve hersencel, de zogenoemde "baddies".)
Thanx voor de Heads Up! Beetje achterlijk als je het mij vraagt. Als ik het zo bekijk in een cijfer van een tot 10, 1 moeilijk, 10 erg makkelijk: LFR: 9 Normal: 5 Heroic: 2 Zo schat ik het op basis van de posts hier. In mijn ogen te gek voor woorden wat drammen, zeuren en zeiken op Fora wel niet kan bereiken.
Waarom is het achterlijk? Ik zou eerst maar eens LFR proberen voordat je hier gaat oordelen, want volgens mij snap je het principe niet. Het is niet voor de 'casual raider' gemaakt, die doet gewoon normal. Het is een middel voor mensen om rond de i380 te komen en normal Dragon Soul te kunnen doen, verder niks. Achievements die je krijgt zijn niks waard, je krijgt er geen Destroyer's End mee ofzo. Dit had je ook allemaal zelf kunnen uitvinden door het gewoon eens te proberen. Nee in plaats daarvan zeik je op een forum dat het allemaal te gek voor woorden is geworden.
Deze kun je gewoon zonder guild doen. 25 man PuG waarvan de helft AFK staat en dan down je nog de bosses. Nu kan iedere speler die wat HC gedaan heeft en 372 ilvl heeft toch alle content zien. Items die je krijgt zijn ook van een lager lvl dus wil je beter zul je toch een guild moeten zoeken en minimaal 10man Normal gaan spelen.
Vind LFR wel ideaal om end-content te zien. Ik heb zelf geen zin om tot in den treure een instance 3-4x per week te spelen van 8 tot 11 (vaak zelfs eerder en later) op dagen die voorgeschreven staan waardoor ik mijn sociale leven om een spel heen moet plannen.
Is toch ideaal dat zo iedereen (ook zonder guild) een keer een raid kan doen en wat gear kan verzamelen om in ieder geval redelijk gegeared voor normals te zijn. Voor deze update was het zo dat als je de boot mistte als je even een paar weken niet speelde na een patch (met raid) dat je vreselijk achter liep. Was bijna alleen maar in te halen door hulp van andere die je kent. Nu kun je vrij gemakkelijk een aardig setje bij elkaar spelen, prima toch?
Achter lopen? Please, zelfs in wrath kon je in 2 weken al helemaal bij zijn. Vanilla was het wel erg tho.
True, want ik had de game waarschijnlijk na een paar dagen al neergelegd als ik in de Vanilla tijd was begonnen. Ik kon toen nog geen PC zelf betalen en bovendien wist ik niet eens wat WoW was toen die game uit kwam. Ik zat toen nog niet zoveel op websites als XBW, moest toen nog beginnen aan mijn redacteur bij EG. Vanilla zou voor mij een pain in the ass zijn geweest, maar kijkende naar mijn begintijd in WoW rond LK release, te vergelijken met nu, dan vind ik ook dat er wel extreem veel gedaan is voor de gewone wow speler. Die tijden dat ik nog gewoon lekker op zoek was naar Flight Points en andere stuff die je nu gewoon voorgeschoteld krijgt tijdens het levelen. Lees: Ik wil hier niet mee zeuren hoor, mis het alleen maar een beetje. Misschien dat dat voor mij de flow uit de game heef gehaald, voor mij persoonlijk dan.
Als ik alleen speelde kon ik nergens normaal mee naar binnen bij raids hoor. Als je geen mensen kent is het echt een stuk lastiger. Als je een guild hebt ben je inderdaad zo weer bij.
Dat hangt natuurlijk ook af van je server. Ik speel zelf op Stormscale en daar heb je geen guild nodig.
Eens, helemaal als Average PuG'er.. Als je niet in week 1 van de patch je raidachievement haalt, ben je de rest van de patch gedoemd tot dungeons en AFK'en in orgrimmar.
Bij mij op Runetotem zitten zat mensen, vooral aan Alliance kant. Je zult echter wel een guild nodig hebben, omdat een random raid group, of dungeon group, gewoon belachelijk tijd kost om vol te krijgen. Bij mij op de server zijn de guilds echt vooral met zichzelf bezig en niet echt individueel. Horde op mijn server heeft sowieso geen zin, daar zijn simpelweg veel te weinig Horde spelers voor op Runetotem.
Hoor veel positieve dingen over Stormscale, paar uit mn guild zijn er ook heen gegaan. Ik zit nu nog op trollbane waar destijds de meeste nederlanders zaten. Ik denk dat ik met Mists mijn Monk op Stormscale ga maken maar ik weet niet of het horde of alliance wordt.
Mwoah, 2x per week en van 19:15-22:45. Ik zie het als onderdeel van mijn sociale leven, het zijn inmiddels goede vrienden geworden die ik graag 2x per week spreek en dingen mee doe. Juist omdat het vaste dagen zijn kan ik alles er omheen plannen, voor mij is dat de moeite om bovengenoemde reden waard. @ Yellow: Je schaalverdeling klopt natuurlijk van geen kant. Heroic raiden is het moeilijkst en zou dus altijd je maximale (of minimale) cijfer moeten krijgen. Visa versa voor LFR.
Wordt steeds minder gelukkig. Ben wel blij met LFR al heeft mijn guild redelijk progress in DS. Raiden is bij ons maar 2x per week. Alleen is 1 van de dagen zaterdag en dat doe ik dus niet. Woensdag avond vind ik geen probleem.
Ja same here. Wij raiden vast op woensdag/zondag van 19.30-23.00. Dus kan alles prima plannen. Vriendin weet bijvoorbeeld dat ze op deze 2 dagen geen aandacht krijgt 's avonds.