Ik heb hem wel al gedownload maar niet gespeeld. In de beta was hij iig wel op je gamercard te zien. Zie wel dat je een hoop moet kopen om de game helemaal te spelen. Was te verwachten. Weet alleen niet of die aankopen tijdelijk zijn of dat je ze na een paar maanden weer opnieuw moet kopen. Anders wil ik er nog over nadenken.
Vandaag even gespeeld. Je kunt vooralsnog kiezen uit Greek en Egyptian. Verder heb je alle beperkingen van de beta + meer. Zou kun je geen advisors meer aanstellen en alleen nog maar common (groene) items equipen. Je kunt ze wel krijgen in questen, maar alleen niet equipen. Verder kun je ook geen items voor Empire points kopen. Hier is het ook weer zo dat je ze wel krijgt maar niks mee kunt totdat je upgrade. Upgraden naar premium is nog voor een complete samenleving. Dit kost dat ik €19,99 per samenleving. Kan overigens ook met MS punten betaald worden. Ik heb even Greek tot lvl5 gespeeld en ga denk ik door tot lvl10. Dan Egyptian tot lvl10 en als ik het dan erg leuk vind overweeg ik 1 samenleving te upgraden.
Ik ben het nu ook aan het spelen. Erg leuk en verslavend Probeer nu alleen al een klein half uur mijn Empire te verplaatsen van de Marathon naar de Athens server, maar helaas nog zonder succes. Krijg steeds de melding te zien dat het mislukt is vanwege een Exception Hopenlijk gaat dit vanavond nog lukken En anders morgen maar weer eens proberen!
Gister viel mijn internet weg (denk door het slechte weer) dus daarom was ik weg. Heb toch maar de deal genomen. Greek + Egyptian + Boosterpack (Defense of Crete). Greek is lvl10 nu. Had gister 10 farms in 5 min quest gehaald toen mijn inet weg viel. Hopen dat ik hem niet opnieuw hoef te doen
Ik zat zo te zoeken voor een skirmish mode. Zodat ik met me broertje samen tegen de computer een deathmatch kan spelen. Maar kon niks vinden ingame. dus had op de website http://ageofempiresonline.com/boosters/ skirmish-booster-pack gevonden, dit heb ik dus nodig hiervoor?
Gister me eerste un-ranked 1v1 gedaan, ik level 14 greek tegen een level 17 egypt. Het begon allemaal lekker, had hem 2x aangevallen waarvan zijn towncenter down ging. Maar die had die natuurlijk weer opnieuw gemaakt, 3e keer aanvallen ging heel slecht. Hij had een wall om zijn basis gebouwd ( ik heb nog geen siege ) en stuk of 5 fortresses met stuk of 10 olifanten......... wat is de beste counter tegen die rot beesten ?
Ik speel nog en er zijn nog steeds veel mensen online. Je kunt het gewoon gratis spelen tot op een bepaald niveau. Kun je altijd kijken of je het iets vindt of niet
Heb niet het idee dat er heel veel mensen de game spelen. Kan het nergens zien, maar de chat is niet zo levendig
Speel jij het nog? En waar speel je? Ik wil 't nog wel eens proberen. Ik heb net heel even geproefd op de Athens server. Viel me op dat in de general chat alleen maar gespamd werd. En dan niet door gamers, maar door een bot die écht reclame maakt. Ook vind ik dat het spel maar stroef gaat? Met het openen van menu's enzo? Ik heb alles op Highest moeten staan en hoor dat makkelijk te kunnen spelen. Starcraft 2 bijvoorbeeld draait op Ultra altijd goed.