[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Dit is pc he, dat vind ik persoonlijk makkelijker dan op de xbox
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Denk dat het wel makkelijker is inderdaad, heb ook wel regelmatig zulke acties in een jet :9
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah ligt er ook maar net aan wat je lekkerder vind spelen. Je bent accurater met de muis dat zeker, maar ik vind een controller veel fijner spelen. (daarnaast zijn zulke acties helemaal niet onmogelijk op de xbox)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor de tip. Het is meer omdat ik nooit in een jet zit maar toch bedankt :)
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jets is gewoon oefenen. Alle jets zijn in principe goede jets. De enige die echt een nadeel heeft t.o.v. andere jets is de F-35. Voor de rest gaan ze gelijk op (in de match modus, in rush heb je bijv. géén afterburners voor beiden gebruikte jets (a-10 en frogfoot)).

    Als je begint kun je het beste focusen op grote, logge voertuigen zoals tanks en amtracs. Deze zijn vrij gemakkelijk uit te schakelen of in ieder geval te disabelen. Zodra je een beetje unlocks begint te krijgen is naar mijn mening de beste combo : air radar, ECM Jammer (of flare) en rocket pods. Vooral dat laatste kun je praktisch iedere voertuig met één run kapot maken (heli's ook mee geteld).

    Heat seekers klinken leuk, maar met een minigun heb je een jet veel sneller neer en je kunt tenminste extra schade aanrichten tegen grond voertuigen met rocket pods.

    Guided missles duurt te lang en moet je altijd minimaal 2x voorbij vliegen wil je een tank uitschakelen. Dit gezien je hem alleen maar kan disabelen met één raket.


    Helicopters zijn juist moeilijker om kapot te maken met een jet vergeleken met een tank of amtrac.

    Ik zou ook juist aanraden om dogfights aan te gaan, zo leer je sneller wat de jets zo een beetje aan kunnen. En dan nog, als je ze niet aan zou gaan dan komen ze wel achter jou aan :+

    De gemakkelijskte manier om met jets te leren vliegen blijft ook wel Rush. Dit gezien er dan maar één jet spawned en je dus ook minder kans heb om snel uit de lucht geschoten te worden.
    Ga vooral laag vliegen :+ Dan hebben goede piloten je juist snel neer :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een korte vraag over distance in BF3. Zat vandaag op Operation Firestorm waar twee lui op die kraan bij de Aflag zaten te campen (Conquestmode). Ik wilde ze voor de lol proberen te snipen vanuit de RU spawn, maar heb mn hele clip gelegt zonder maar een te raken (ze bewogen niet eens, of heel weinig).

    Ik heb een M98B met 12x ballistic. Hoeveel is de verdeling op de scope? Eerste lijn 500 meter, tweede 1000 meter? Zou fijn zijn als iemand dit ongeveer weet. Kan ik een keer over die 500 meter komen.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon ergens op die kraan schieten en kijken hoever die kogel zakt.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik negeer vaak jets die niets tegen mij doen. Juist omdat ik het anders zo zielig vind voor mensen die nog niets kunnen met dat ding. Ik schiet liever op mannetjes op de grond. Als iemand dan toch probeert mij aan te vallen, dan is 'ie de lul.
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan stortie neer en dan komt er wél een goede piloot in. één goede run en je bent zelf neer.

    Als ik in een jet zit zijn mijn prio's : Jets > Heli's > Tanks > Amtracs > Jeeps.
    Of er nu een newb in zit of niet :+
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat je dan niet ziet of hij er overheen gaat of er onderdoor dus heb je nog geen ijkpunt (omdat er geen inslag is). Achja volgende keer maar wat beter kijken.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen last van. Ik merk vanzelf wel als iemand mij probeert aan te vallen. De ecm jammer haalt me dan van hun radar en zo kan ik ze makkelijk ontwijken.

    Ik ga eigenlijk alleen nog maar dood in mijn jet als ik tegen paaltjes aanvlieg, als het spel denkt dat ik tegen paaltjes aanvlieg (terwijl ik er eigenlijk langs of overheen vlieg), of dat er een teammate of vijand tegen mij aanvliegt.

    Die paaltjes zijn vaak onzichtbaar en worden pas zichtbaar als je er al tegenaan zit.
     
  12. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is vooral dat je bent nog niet van de grond of je hebt al een lock aan je reet hangen, en omdat je geen flares of wat dan ook hebt ben je meteen kansloos..

    kom ik aan met mijn jet met niets tegen een ervaren pilootje met beamscanner heatseekers en flares..
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan speel je al tegen een noob. En het beste kun je gewoon kills met je maincannon maken. Als je tegenstanders goed zijn raak je ze toch niet met heatseekers ;)
     
  14. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet eens heatseekers en flares, omdat ik geen kills kan maken speel ik ook niets vrij..

    Alleen in die klote jets lukt het niet en daarom probeer ik dat juist..
    Tanks etc zijn allemaal een eitje maar ik wil juist leren wat ik nog niet goed kan.
    En ja dan ben ik een mega n00b als het aankomt op vliegen in een jet :) Maar ik moet en zal dit doorkrijgen..
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    tijdens vliegen select drukken op objectives krijg je wel eens orderpoints
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Moet je wel squad leader zijn ;)
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je weinig tegen goede piloten gevlogen. Die shake je echt niet 1-2-3 af met een ECM jammer. Air radar is puur om globaal te weten waar de vijandige voertuigen zo een beetje zitten. Tuurlijk is het handig voor een dogfight maar zeker geen must.

    Maar dat tegen lantaarnpalen aanvliegen is een herkenbaar verhaal. In het begin ook vrij vaak tegen die krengen aangevlogen :+ Bad luck lantaarnpalen! ;)

    Dan is het handiger om te vliegen in Rush. Jets heb je dan in operation firestorm, caspian border en kharg island. Dan is er per zijde maar één jet beschikbaar en heb je meer de tijd om te focusen om te vliegen en leren :thumbs:
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met "tegen goede piloten vliegen" bedoelt dat je eerst 5 minuten rondjes met elkaar vliegt, dan doe ik dat vrij veel. Je kan te weinig verschillende moves maken met die jets om een interessante dogfight te houden.

    Tegenwoordig spring ik er maar gewoon uit als ik er genoeg van heb om rondjes te vliegen. 5 minuten rondjes vliegen is niet iets dat ik wilde gaan doen toen ik in die jet stapte. Ik vind het leuker om op de grond verder te gaan ipv nog eens 5 minuten rondjes te vliegen. 8)

    Het gebeurt mij niet vaak dat ik frontaal tegen een paal vlieg. Ik vlieg vaak heel laag om mannetjes en jeeps neer te schieten. Dan vlieg ik vlak over die palen. Soms ontplof ik dan spontaan (terwijl ik er duidelijk over of langs vloog), of schiet mijn jet plotseling 20 meter naar de grond toe, waardoor ik ook ontplof. Het komt ook redelijk vaak voor dat ik relatief hoog vlieg en ook plotseling 20 meter omlaag naar de grond schiet.

    Wat ook vaak gebeurt is dat ik ruim langs een andere jet of chopper vlieg en dan ontplof, of ineens naar de grond stort.

    Die rush jets zijn al helemaal mooi. Bij de ene jet werkt de extinguisher niet en bij de ander krijg je geen punten voor vehicle disabled en destroyed. De kills en punten die je maakt met die A-10 die tellen niet mee voor jets.

    Ik denk dat 75% van mijn deaths in jets veroorzaakt wordt door dat soort onzin. Dit komt bijna elk potje wel een keer voor.

    Ik kan me voorstellen dat andere mensen hier bijna geen last van hebben. Ik zie eigenlijk nooit spelers die zo laag vliegen als ik en vooral gronddoelen aanvallen met dat machine geweertje.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  19. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga al jullie tips dit weekend eens ffies goed uitproberen hopelijk kom ik van de 0 kills af :)
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina