[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk t niet, altans hoop ik.
    Lijkt me anders best gay dat er humans tegen allemaal robots in een game zitten 8)
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Forerunners zijn geen robots
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Owjaa |:-
    Ik had ze verward met sentinels.
    Maar toch liever spartan vs spartan \o/
     
  4. S117!!

    S117!! Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er eigenlijk meer over forerunners behalve dat ze de halo arry tegen de flood gemaakt hebben:confused:
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelf weet ik t niet maar halo.wikia doet veel wonderen _O_
    Zelf heb ik er al tal background stories gelezen van droppods tot personages, alhoewel ik ook nog niet zoveel van de forerunners weet...
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet dat de DMR de predecessor was van de BR en dat ze die origineel in halo 2 wouden stoppen. Dat van dual wielding klopt ook, maar een multiplayer hoeft niet canon te zijn (zoals SPARTAN-III's op een Halo ring?). Geef in ieder geval de custom game optie om het in te stellen, anders komt het zo over als een achteruitgang.

    Ook komt het zo raar over dat Halo 1, die zich ongeveer een paar maanden na Halo: reach afspeelt, plotseling andere Assault rifle, andere pistol, andere sniper, andere covenant weapons bevat.

    Nu wordt dit in het verhaal verklaard dat de UNSC Army andere wapens gebruiken als de Navy, maar de wapens lijken naar mijn mening teveel op elkaar om het logisch te vinden dat de Army een andere uitrusting voor een of andere reden dan ook gebruikt.

    Het komt voor mij gewoon een beetje vreemd over en ik krijg daardoor het gevoel dat Halo: Reach zich in een geheel andere setting afspeelt als de andere halo's en totaal niet met elkaar verbonden zijn. Ik hoop dan ook dat Halo 4 meer lijkt op Halo 3 dan op Reach.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Kan makkelijk hoor, ook bij onze Defensie worden er zelfde soort wapens gebruikt maar net een ander type, gebeurt vaker dan je denkt.
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom op met de speculaties \o/
    Nog niks aangekondigd in welke Q hij word uitgebracht?

    edit:
    Ik zie t al in Q4...

    A key plot point will involve changes to Cortana and how her exposure to Halo and her operation beyond her natural lifespan may have contribute to her becoming "rampant." Developers revealed in fall 2012 that the game will involve a "shield world," a hollow artificial dyson sphere type megastructre, possibly being set inside it.
    The story of Halo 4 will be focused less on the Halo series' traditional straightforward first person shooter genre, instead relying more on mystery, exploration and discovery. Developers described the game as being grand in scope and scale. Forerunner elements will be featured extensively in the game's environment. Developers also suggested that the game will reveal how humanity and the UNSC have adapted to the galaxy after the end of their war with the Covenant, particularly how they have co-opted Forerunner technology.
    Unlike the original trilogy, the story has been designed to be part of a three-game arc from the beginning. In addition, developer 343 Industries is aiming for a more complete connectivity between all of their future media than before, and the Forerunner Saga novel Halo: Primordium, the post-war novel Halo: Glasslands, and the terminals in Halo: Combat Evolved Anniversary, will "definitely" have "resonant connections" to Halo 4's story. Little information has been released regarding the storyline trilogy, but developers have intended that Halo 5 will be a much darker title before the conflict is resolved in Halo 6
    Dat over cortana is vast wel gepost.
    Volgens mij wil 343 met CE Anniversary de "vraagtekens" weghalen, zodat halo 4 beter inloopt.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Launch titel voor de nieuwe Xbox (hoop ik)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn al de hele tijd geruchten geweest dat we maandag meer info zouden krijgen, maar nu is het toch vrij definitief.

    [​IMG]

    SP en MP!
    EINDELIJK :D
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, eindelijk _O_
    Had eigenlijk gedacht aan alleen SP maar MP is ook goed hoor :p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    _O__O_ Ben echt heel benieuwd.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij zijn die al oud, maar wie weet... geen zin om te zoeken of het al eerder gepost is. :+ Doet er ook niet toe. Laten we het dan iig gelijk goed doen; de resolutie voor echte mannen :cool: :
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!

    Heb weer eens zin in een echte Halo!:thumbs:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ja ik ook. Ben vooral benieuwd naar het nieuwe Halo gevoel wat ze een beetje willen maken, zonder iets te verliezen. Zin in de game. Van mij mogen ze hem ook wel een beetje volproppen met wat RPG elementen, dat zou de Halo serie sowieso wel een dikke boost kunnen geven. Halo als RTS was bijvoorbeeld ook helemaal niet slecht en eigenlijks een RTS met klasse.
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee... Gewoon nee..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Dude, die zitten er in zekere zin al in. Het customizen van je online Masterchief, lijkt me een vrij duidelijk RPG element. Ik zou echter een levelsysteem niet onaangenaam vinden of punten in de game SP waar je nieuwe wapens of kleine upgrades kan kopen bij een SP char, niet een random NPC.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Nee bedankt. Daar zijn al 2143334242 games voor. Halo moet gewoon halo blijven.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Euh...Neen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina