[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja online pass.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben wel blij dat bij World Tour 3e worden ook al voldoende is om verder te gaan. :p Tegen ghosts van friends wil ik wel tig keer restarten, maar bij de CPU heb ik er geen zin in om dat te moeten doen. Dan irriteer ik me veel sneller aan mijn eigen fouten/de game
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jammer, dan ga ik toch liever voor een nieuwe versie met lagere prijs. Ik ga echt niet 1200 MP betalen om online te mogen spelen. Live kosten vind ik al meer dan genoeg.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar voor de volledigheid, het enige wat je niet kunt als je geen online pass hebt is credits verdienen met Global Events.

    En die credits kun je ook gewoon in de singleplayer verdienen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dus voor de rest kun je wel online spelen en in andere online modes wel credits verdienen?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt gewoon ''online'' spelen ja. (als in dat je mee kunt doen met de Global Events, je tijd/score wordt ook gewoon opgeslagen, je kunt er alleen geen credits mee verdienen)

    Andere modes zijn er volgens mij niet online. :p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn alle mountains/tracks etc ongeveer 2 tot 3 minuten of heb je ook veel langere?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    DivineMark

    De meest ideale situatie is natuurlijk wel dat je een online pass hebt. Want ook in de Global Events zitten een heleboel events die credits kosten. Dan ben je steeds bezig in de singleplayer credits te verdienen en die voor de Global Events te gebruiken. En met de Global Events kan je volgens mij veel meer credits verdienen. Met een race heb ik nu projected bijna 500.000, met de SP ben je daar wel even mee bezig. En je vliegt door die credits heen als je bijvoorbeeld nieuwe boards of outfits koopt.

    Met welk character spelen jullie? Ik speel al sinds deel 1 met Elise, dus nu ook.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben zó slecht hierin! Ik heb pas een stuk of 6 races gedaan en heb nu de grootste moeite om eerste te worden. Heb bij Trick Events vaak maar 40% van de score van mijn tegenstander. 8)
     
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alleen goed in race it, Trick it kan ik gewoon niet :F:

    Kan je btw ook muziek op je xbox zetten met een USB stickie? Of moet dat echt via een gebrande CD net als 'vroegah'

    Waarom klagen er mensen over de graphics? Ziet er toch prima uit?
    Was het een beter spel geweest als het er beter uit had gezien?

    Vertel mij liever hoe je een 133 miljoen highscore neer kan zetten, echt een serieuze WTF dat :D
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als iemand tips heefr voor hogere scores. Mijn executie ligt het volgens mij niet aan. Ik doe denk ik gewoon de verkeerde moves.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met Global Events doe ik niet eens Trick It. Ik ga altijd veel te snel door het parcours heen waardoor ik geen hoge score haal. Race It is meer voor mij weggelegd, maar Survive It vind ik ook heel aardig. Met Survive It heb je ook een level waar je allemaal bomen moet ontwijken. Je gaat met een rotgang naar beneden, dus het is erg pittig om door al die bomen te slalommen.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nou, die paar extra credits die ik dan misloop. Als ik zie wat je in het verleden voor een goede course kon verdienen. Ik denk dat ik hem dan wel tweedehands op pik. Bedankt voor de informatie. Ik ga vanavond eens Marktplaats jagen. :thumbs:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens de Quick Look is Mount Fuji niet beschikbaar als je de game zonder pass koopt?
     
  16. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die 133 miljoen is echt te veel daar kom je niet een bij in de buurt de 2de plaats is 33 miljoen. Ik zelf kom op die track niet verder dan 22 miljoen!!
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de limited edition en ik kreeg eddy en die mount fuji erbij cadeau.
    Misschien heb je daar wat aan, die zullen ook wel te koop zijn in de store dan lijkt mij.

    Krijg je nu meer punten als je een moeilijkere stunt doet?
    Verdien je met Y>X bijvoorbeeld meer dan met een normale X truc?
    Of gewoon nooit 2 x dezelfde truc in een combo en de truc zo lang mogelijk tot de landing inhouden.

    Begin voor me gevoel eindelijk weer een beetje in te komen, zeker het grinden maakt het allemaal een stuk simpeler, het voelt soms wel heel erg makkelijk aan.

    Ben benieuwd wanneer ik eindelijk zo'n avalanche kan proberen, daar heb ik zin in :D

    PS: Is er nu of nadat de contest over is een mogelijkheid om de gameplayvideo te zien van de 133 miljoen score?
    Ik ben echt benieuwd naar die footage, hoe die knul dat nou doet! Maarja ik denk dat nummer 2 dat ook wilt weten haha
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is een preorder bonus. Net als Eddie. Maar die codes zitten ook bij de LE.
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb me gister ook fijn vermaakt. Voor ik het in de gaten had was het 02:00. Toch nog even proberen Fiasco zijn score te verbeteren.

    Het speelt lekker maar als het op een gegeven moment niet meer wil lukken kan je beter stoppen. Dan lukt helemaal niks meer.

    Ik heb me wel geërgerd aan het niet kunnen grinden op bomen, het spontaan springen en de stukken sneeuw waar je ineens in vast komt zitten en je combometer zakt als een baksteen.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    LT voor grinden op bomen.
     

Deel Deze Pagina