Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kwa vasthouden lijkt die me wel gaaf maar 'triggers' is waardeloos. Het zijn en blijven gewoon knoppen dus dan is triggers die de knoppen gewoon indrukken een stap achteruit.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bijvoorbeeld hier naar de ''recensies'' kijkt, dan zie je dat er alleen maar positieve reacties op zijn. Als die triggers echt waardeloos waren, dan werd er ook wel over geklaagd. Mijzelf lijken die triggers ook fijner dan de huidige L en R knop.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, registreren en dan moeten we allebei hetzelfde verhaaltje insturen :9

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    oh god, een verhaaltje verzinnen. Waar is Fiasco als je hem nodig hebt. :+

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Pfuh, vandaag zone 43 gehaald in Zone mode van Wipeout. Vanaf ongeveer 40 is het "mach-1" 8). Ligt het aan de game of is is Wipeout gewoon beter te besturen met de Vita dan met een PS controller?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien zijn de tracks wat breder? Ik had iig ook minder moeite met de demo dan met de PS3 versie.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die golf game ook maar gekocht.
    Zo dadelijk eens proberen !

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gisteren Uncharted uitgespeeld op "hard". Ik ben bezig op "crushing" + alle treasures halen :). Het schiet al aardig op. Ik ben nu in chapter 14.

11. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag de vita gehaald eerst langs bartsmit daar was die uitverkocht en daarna naar de eplaza gegaan en hem gehaald.
    Wat is het een prachtig ding!
    Helaas moet ik hem ingepakt houden tot dinsdag...

Edit:
    Iemand enig idee hoeveel mega pixel de camera heeft ?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654

Used Vita games can still produce trophies

Some of the system warning messages the Vita produces can be a bit confusing, but never fear – you can indeed earn trophies from used games.

As many users have discovered, popping a used or borrowed Vita game card into your new handheld results in a message warning you that no trophies can be earned, and in most games, the previous player’s progress will be carried over.

To correct this, simply choose no when prompted as to whether you wish to use the software. In the system menu, tap and hold the game’s icon to enter rearrange mode, then use the “…” prompt which appears on the game icon. You can then delete the previous user’s data and begin afresh, with the ability to earn trophies. Pocket Gamer has a visual guide for those needing assistance.

Having tested this with several game cards it has become clear that players cannot share games unless they are willing to forego trophies and carry over progress between them – there doesn’t seem to be any way to retain individual save data when reformatting the card to enable trophies.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mega pixels 8)
    De camera heeft een resolutie van maar liefst 307.200 pixels (640x480).

14. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps haha
    Maar alsnog bedankt voor de reactie:D

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan? Zijn het Uncharted PS3 lengtes of dat niet?

Hij lijkt ook behoorlijk standaard te zijn, maar de bedoeling van de game is juist dat je probeert je vrienden te verslaan. De bedoeling is van die missies om ze zo snel mogelijk te halen en de tijden van je vrienden te verbeteren.

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb er +- 10 uur over gedaan gok ik. Dan speel je hem weer opnieuw op de hoogste moeilijkheidsgraad + op zoek gaan naar alle treasures. Tel er dan maar 15 uur bij op.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  18. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag de PS Vita opgehaal bij de mediamarkt in Eindhoven met Fifa en Uncharted.
    Thuis gekomen direct een potje Fifa gaan spelen. Wat een mooie graphics en het speelt bijna net zo lekker als op de PS3. daarna ook nog even uncharted geprobeerd.
    Ziet er fantastisch uit! Maar door het donkere spel en vooral het zwarte laadscherm kwam ik er achter dat er een zwarte streep door het beeld liep van ongeveer 4 cm dwars over het scherm.
    Vermoedelijk een probleem met het Oled scherm.
    Deze streep kon je alleen waarnemen als de achtergrond donker was en jezelf in een donkere omgeving gamende. Dit irriteerde mij mateloos en ben gaan googlen.
    Direct kreeg ik een paar hits bij de VITA en lijkt het dus vaker voor te komen.
    Door de grote streep heb ik toch besloten om hem in te ruilen tegen een ander exemplaar.
    Hier deden ze nadat ze zelf het probleem geconstateerd hadden helemaal niet moeilijk over. Hulde voor de klantenservice van de mediamarkt! heb een nieuw exemplaar meegekregen en deze blijkt geen last te hebben van het probleem.

Tot nu toe afgezien van dat ene probleempje wat verholpen is vind ik het een pracht apparaat! Ik verwacht dat ik veel plezier ga hebben van deze PS3 verstopt in een psp!

I

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is een bekend probleem in de OLED-technologie. Hier heeft niet alleen de Vita last van, maar ook smartphones bijvoorbeeld.

Ik heb het zelf ook, maar echt hinderlijk is het niet. Daarnaast is het niet zo extreem zoals ik het op internet heb gezien.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het valt mij iig helemaal niet op. Maar ik heb geen Uncharted. Is het ook zichtbaar bij andere games?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina