[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt niet vaak voor dat het zo lang duurt dat ik er maar uitspring hoor. In dat geval hebben ik en mijn tegenstander allang verschillende moves gemaakt. Dan maakt het mij geen zak meer uit en ga ik wel op de grond verder. Het komt anders vaker voor dat een teammate tegen me aanvliegt, dan dat een van ons de ander afschiet 8)

    De laatste paar dagen experimenteer ik met de ecm jammer ipv de extinguisher. Dat helpt vrij goed, aangezien ze soms denken dat je bent neergestort. Ze kunnen sowieso niet meer zien welke kant je opdraait.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat merkte ik :mad: op noshar canals was ik de enige die wat deed. Of ben jij niet koning stoma :+?

    Btw weet iemand wat guided rockte precies doet voor de heli? En dan bedoel ik die voor de attack heli.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als targets gelocked zijn met SOFLAM oid kun je die afvuren. Volgens mij werken flares daar dan niet voor.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Met guided rockets gaan die rocket pod raketjes precies naar waar je richt. Je raakt gronddoelen dus veel beter.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is dus die missile :+ gedoe ook allemaal.

    Tnx, klinkt best goed.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit gaat bij de eerst volgende update wel veranderen. Als je dan flares dropt, blijf je gelocked, maar de rocket wordt wel afgeleid.

    Uiteindelijk hebben de flares dan ook niet zo heel veel nut als er twee of meer mensen rondlopen met een javelin. ;)

    Er was nogal een rel over deze wijziging, grotendeels omdat mensen niet doorhadden dat je wel gewoon gelocked blijft nadat je flares dropt.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sowieso moeten de heli en jets makkelijker uit de lucht te halen zijn.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Gisteren de hele tijd op Kharg Island met die SOFLAM van alles en nog wat gelocked, maar werd volgens mij maar 1x echt gebruik van gemaakt door teamgenoten...

    Beetje jammer wel.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat heeft dan weer met teamwork te maken. Als een squad een sniper met SOFLAM en een engineer met een javalin heeft en die goed communiceren, dan mag je wel oppassen met je heli en jet.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is die altijd raak dan?
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Niet altijd, maar ik heb altijd de explosive specialization actief als ik een javalin gebruik. ;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En dan is hij wel raak? Of doe je dan alleen meer damage? Werken flares dan niet meer?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan heb je best wel een zwaar kut team gehad, als er bijvoorbeeld op Noshar Canals in de eerste basis een UH1-Venom wordt gelocked maak ik 9/10 keer mee dat er binnen 10 seconden 3 Javelins op afvliegen.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is meer explosoves, waarmee hij wss bedoelt dat hij dan opnieuw schiet.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Na me weken lang dood ergeren aan de noobs en idioten online die geen idee hebben wat conquest nu inhoud en die updates van dice maar niet komen hou ik het met deze game even voor gezien.. misschien na de update maar es ff weer kijken
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Yeah, blijkbaar. Heb het alleen dat potje gedaan en vandaag bijna niet gespeeld, op 2 potjes na ofzo.

    Heb ook net die MAV geunlocked dus ben daar nu een beetje mee aan het spelen, en had ook een nieuwe sniper-rifle unlocked die volgens mij bij die opdrachten van die B2K-maps zaten, maar heb hem nog niet echt uitgetest.
     
  17. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gevoel dat deze game een beetje dood is, of heb ik het mis? DLC was een beetje een miskoop, dunno why maar de 'nieuwe' maps voelden gewoon heel anders aan in negatieve zin.

    Komt er nog wat nieuws aan voor bf3?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er komt binnenkort een update met heel wat fixes en als het goed is moeten we ook nog een DLC verwachten. Tot die tijd speel ik hem ook nog nauwelijks meer eigenlijk.
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Same. BF3 was bij de launch niet alleen qua content zwak, maar ook teleurstellend met al die issues die nu eindelijk wel gepatched worden.

    met content doel ik dan eigenlijk op de maps

    op B2K na vind ik alleen caspian border (alleen geen ruk aan op consoles), kharg island en operation firestorm (Wel enorme gay destruction die muren op die gebouwen vallen als een vierkant stuk tegel eruit) leuk. OP metro is af en toe ook wel leuk als wat variatie er in.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah ik speel het spel nog regelmatig en genoeg potjes te vinden altijd. Ik zou wel heel graag nieuwe maps willen zien. De b2k maps zijn het voor mij ook niet helemaal. Rush is nog wel leuk, maar dat. CQ assault vind ik geen zak aan.
     

Deel Deze Pagina