De 2e als bureauachtergrond. 1e deel ook gespeeld. Wel fijn dat er meer te doen is in dit deel. Ik heb de game in ieder geval gepreorderd.
Jammer dat geen 1024x768 is, dan had ie mijn Dragonborn kunnen vervangen. Hij moet of fullscreen of helemaal niet
Geweldig spel. Deeltje 1 was al fantastisch. Hoop dat dit deel net zo goed wordt. Er komen toch 4 delen. Voor iedere horseman 1 toch ?
Was dit al bekend? Heb de gewone in de pre-order staan bij de Game Mania, even afwachten hoe duur deze wordt om te kijken of ik 'm overzet naar de CE En je kan stemmen op de boxart (van de CE iig): hierzo.
Uuh, nee? De Limited Edition is de gewone versie + een code voor de "Argul's Tomb"-DLC. De Collectors Edition is bovenstaande versie, met het Death Mask.
Staat ook in de edit van dat artikel waarvan je de link gepost hebt Coentjuh, daar spreken ze ook over de Collector's Edition en in het artikel Limited Edition haha. Masker is wel tof btw, vraag me af of het een beetje goede kwaliteit is. Game zelf wordt sowieso weer een aankoop, deel 1 was echt top.