[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. s17574

    s17574 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Fiasco NL die tijd van Area Zero op mt Fuji is best snel!!..;)
     
  2. s17574

    s17574 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0


    (laat maar xd heb hem
    al verslagen:p met 1:08 een sec sneller;) kom maar op!)
     
  3. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Op zich een leuk spel maar die gaten waar je in kunt vallen vind ik persoonlijk het minste van het hele spel. ook mis ik de free roam die je had in vorige delen.
    Ik zou graag nog een keer ssx 3 willen spelen.... Misschien kan ik hem nog ergens scoren. :)

    Peace,
    Rich_Art.:thumbs:
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind de game juist helemaal niet tegen vallen, vermaak me opperbest met alle modes eigenlijk.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders dolphin ;)

    Trouwens, kan je één salto maken? Of ga je daar te snel voor om dat te kunnen beheersen?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuuu, haal ik een hele run in Route Zero (die met pulse goggles) wat ongeveer 2500 meter is, verwacht ik dat ik wel de 3000 kan halen voor diamond en val ik meteen op het begin naar beneden. :+

    [​IMG]
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net een run in gegaan met een drop cost van 1.000.000. Verwachte earnings: 3.000.000.

    Profit! :cool:

    edit: Is het ook ooit mogelijk om 2 items te equippen? Wingsuit en headlight bv?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  8. s17574

    s17574 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Die global events durf ik nog niet helemaal aan... en die gratis zijn zijn de scores onmenselijk hoog... met eentje van 149.000.000....
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die kun je unlocken (free) door de 'storymode' te doen (als ik me niet vergis)...
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, daar moet ik alleen nog de laatste deadly descent doen. De descent op zich is niet moeilijk, maar het moet op snelheid. En laat Race it nou mijn slechts onderdeel zijn. :+

    @s17574 Niks van aantrekken. ;) Ik sta vaak genoeg helemaal onderaan, interesseert mij geen bal. Die onderlinge competitie met friends maakt het zo leuk.
    _____
    [​IMG]
    Nooooh! Het ging zo lekker! Ik wist die donkere stukken door te komen zonder headlamp, en dan verpest ik het bij mijn 3e drop bij een simpele wingsuit jump. =(
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck, lekkere bedragen krijg je als je een miljoen drop cost betaald. Snel maar een miljoen sparen en even rond kijken. :+
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je daar mee?? :)


    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

    ps:1 salto is wel te doen hoor.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol je hoeft echt niet na elk bericht 'Peace, Rich_Art' te posten hoor. :9
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat het soms als een live dagboek van wat ik aan het doen ben :+, maar; argh! wat zijn er soms cheap deaths. :mad: Over 1 ding struikelen en dan de halve berg opeens verder naar beneden glijden waardoor al je health in 1 keer weg is. Normaal gesproken glijd je maar een stukje verder. Blech
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een emulator voor op de PC, kan je Gamecube (en zelfs Wii) games mee spelen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=161479&highlight=dolphin

    edit: maar het is wel een gekloot om alles helemaal goed aan de praat te krijgen, maar ssx3 kan je daar zeker mee spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet maar aangezien ik dat al sinds eind jaren '80 doe is het een post afsluiting die bij mij hoort. En diegene die daar moeite mee hebben, hebben dan pech. :) ik zal altijd een post met die 3 woorden afsluiten.

    Aja die dolphin. Ja zou inderdaad kunnen maar ik ga toch eens kijken of ik de game ergens kan scoren. Mijn kids waren er ook helemaal weg van destijds.
    Thanks voor de tip in ieder geval..

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  17. s17574

    s17574 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha doe mee aan een survive event, zonder gear fzo en me survive procent is 4% en ik haal 8.671.91 m heb nu platinum, diamond was 8.797.27 m.... nog een x proberen!
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Hoe zit het nou met de multiplayer online?
    Want kan ik niet gewoon een maat van me uitnodigen en dan samen van een berg afrosten? Snap er dus echt geen klere van gister werd ik zo pissig dat ik maar tv ben gaan kijken :p
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat kan dus niet nee.

    Soms is het zo simpel.:+
    Niet leuk, maar dat is weer een ander verhaal.:9
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan elkaar volgens mij niet uitnodigen. Als je een event in Global Events joined, dan zie je andere spelers als ghost. Dus het lijkt me als je allebei hetzelfde event joined, dat je elkaar kan zien als ghost. Het systeem is hetzelfde als Trackmania, alleen nu kunnen wedstrijden een week duren.
     

Deel Deze Pagina