FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Daar verlies je al 3 seconden.

2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    de ene zoon ligt op bed de andere zit op de bank Cars2 te kijken, dus oefenen is er niet bij!

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Niet per definitie. Ligt aan je driving-skills als je handgeschakeld rijd. Ik rij menig manual-shifters voorbij, getuige de soms hoge rankings.
    Maar in vergelijking tot een aantal van jullie, scheelt het idd aardig wat tijd ja (laat ik zelf die pluim maar in jullie reet duwen :thumbs:)

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je goed oefent met schakelen kan dat veel schelen. De game schakelt soms naar versnellingen zonder dat het nodig is. Bijvoorbeeld:

Game schakelt omhoog terwijl jij net van plan bent te remmen. De game weet dat niet dus schakelt gewoon. Tijdens de schakeltijd levert de motor geen power en dat kost dan tijd. Dan had je beter in dezelfde versnelling kunnen blijven.

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Op een lange baan zoals vandaag verlies je wel die 3 seconden.
    Diegene die de clutch gebruiken pakken ook wel 1 seconde vandaag. 8)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ken deze baan niet en heb ook nog niet kunnen oefenen dus verwacht er niet te veel van voor vanaaf, maar als het maar een leuke race is ;)

Ik merk sinds ik zelf schakel en ik het een beetje onder de knie heb dat ik wel sneller ga. koppeling erbij is een volgende stap, alhoewel ik denk ik meer winst kan halen uit mn racetechniek, dus aanremmen, bochten, lijnen, grip houden, inhalen etc. Dus dan laat ik die koppeling maar even en concentreer ik me meer daarop. Ik heb gewoon nooit veel racegames gespeeld, laat staan serieuze, dus die basis mis ik, maar zolang ik een beetje meedoe vind ik het al super geslaagd! :)

Moet nog wel ff mn liveabo vernieuwen voor vanavond :p Kan ik ook die A4 DTM die ik op de veiling had staan terughalen, want als je geen live gold hebt, en je hebt die auto niet verkocht kan je hem niet terug in je garage zetten :confused:

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mijn Live abbo verloopt ook op 19 maart. moet maar ff snel wat geld bij elkaar sprokkelen! :p

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Inmiddels 2:13,laag clean en 2:12,hoog met stukje gras. Gaat vooruit :D

Ennuh.... mn creatie voor vanavond heb ik net gemaakt. Foto uploaden duurt eeuwigheid.... server troubles? Jullie zien m vanavond wel

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    heel de dag al bezig met poep huiswerk. Nu mag ik even een half uurtje oefenen hoor!

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik wil zo ook nog even oefenen voordat het vanavond los gaat

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kan iemand mij uitleggen waarom de stickers op mn motorkap in spiegelbeeld en verschoven worden weergegeven als ik online race?? Heb dit al vaker gezien, maar snap niet hoe dit kan....

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Foutje wat al eerder geconstateerd is, precieze oorzaak is niet bekend, maar iedereen heeft het.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik reed net met oefenen 2.07.5xx, met nog ruimte voor 2.07.3xx als alles perfect gaat.. M'n tweede vliegende ronde was al 2.08.1xx. Hard gaan is opzich niet zo'n probleem in deze auto, joinen daarentegen...:x

EDIT:
    Replay is opgeslagen op de scoreborden
    EDIT2:
    Replay teruggekeken en het rondje ziet er wel ok uit :)

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hier ook full time.
    Begin de cuprace met twee nachtdiensten in mijn lijf en nog 1 te gaan vannacht.
    Voel mij brak.
    Hoop op een redelijk resultaat in de race, maar reken nergens op.
    Merkte net al op dat ik als een natte krant reed, terwijl met oefenen gisteren het aanzienlijk beter gaat.
    Ben bang voor concentratieverlies met bijbehorende foutjes.
    Ga nog ff snel uurtje tukje doen.

15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    hierbij mijn afmelding voor vanavond, ik krijg visite. Volgende week maar beter, misschien later vanavond nog even...

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hopelijk lukt het me vandaag om te joinen. Zowel m'n auto als ik zijn er klaar voor:

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    KUTZOOI
    edit:
    potverdikkie, weer niet gelukt om te joinen:x Een heel dikke seconde sneller dan wie dan ook en dan krijg je zoiets...

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Net op Fujimi een rondje 8.30.8xx gereden (eerste vliegene ronde). Niet briljant, maar wie het lukt om dat volgende week te rijden gaat de race toch wel winnen denk ik. Mijn rol in deze cup lijkt beperkt te zijn tot (in mn eentje) hotlappen in de voorbereiding..

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Jammer dit.
    Je moet echt nakijken waarom dit gebeurd. Ik denk persoonlijk dat je iets aan je ip moet doen.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb vanavond nog twee keer die 'test connection to xbox-live' test onder system settings op de xbox gedraaid, en beide keren kwamen er drie groene vinkjes en geen foutmeldingen. Upnp is aangevinkt, al die poorten staan wagenwijd open, ik snap het niet meer...

Hoe waren de races verlopen? Ik denk dat Motegi een baan is de ontzettend veel inhaalmogelijkheden biedt dus ben benieuwd of er ook veel is ingehaald en gestreden daarnet?

Mijn race (toevallig ook in de MX5) op Lime Rock Park (iracing) begint nu :)

Deel Deze Pagina