Ik heb een pack geopend en kreeg Rosicky IF 84 uit team van de week! Heb nu een BPL team met cisse, henry, arteta en anderen. Dit is eigenlijk mijn enige goede pack tot nu toe..
Heb jij je spelers volgepompt met contractjes of heb je ze zo gekocht, ik zie die goedkopere spelers namelijk bijna nooit met veel contractjes
Tussen 7 en 8 is er happy hour op fut maar dan krijg ik juist niets, in het weekend heb ik de beste spelers, zo had ik ook enrique van liverpool van 80, die is iets meer waard dan normaal.
Nee, als je ea/fifa12 volgt op twitter zie je dat ze tweeten dat het happy hour is. dat is niet in de store
Is er iets van een termijn dat je een speler weer mag doorverkopen ofzo? Ik had Hulk gekocht en wilde hem weer doorverkopen, komt er een melding in beeld maar ik klikte gewoon door. Nu staat hij niet meer in mijn trade pile en ook niet in de club ..
Kijk dan even bij new items. Dit had ik ook al een keer, maar dan op de EA site, dus de FUT applicatie
Iemand enig idee of Robinho nog gaat zakken? Hoe zit het normaal met de IF's? Hij is nu rond de 180k, ik weet alleen niet of hij nog verder gaat zakken of ongeveer zo blijft.
Packs van 25k met 3 rare spelers waar bijna nooit iets goeds in zit Er is tijdens happy hour geen hogere kans op een goede speler of een IF maar heel veel mensen denken dat dat wel zo is en daarom geven ze veel uit. Daar wordt EA happy van en daarom heet het happy hour.
Ik heb 105k aan coins over voor een nieuw (extra) elftal. Wat zouden jullie doen? Het liefst een elftal met 4,5 sterren, 79 /80 rating en één sterspeler waar alles om draait. Edit: wil 4-3-3 spelen met snelle buitenspelers en een snelle, maar kopsterke spits.
Iemand tips voor mn wissels/basis http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#exih6eHAbc2Ux Op de plek van parker komt nog modric