[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ben je al beneden in moeras??
    Is geen makkelijk stuk, maar als je op de bodem bij de bonfire bent, zou je hulp in kunnen roepen als je human bent, ook als je daar human bent moet je tegen npc vechten, die je iets later helpt.
    (als ik ergens naar mijn idee te lang vast zat, keek ik ff op youtube..)





    @Camo betreffende die speedrun, zo te lezen heb je de game ook gespeeld, als jij niet kunt zien dat die gast alles weet vd game en het gewoon gaaf vind om dit te doen, speel of kijk dan gerust wat anders ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Vandaag eindelijk weer eens tijd gehad om ff verder te gaan..
    Heb nu net die draak en die eindbaas gehaald in The Painting..
    Blijkbaar krijg ik de Towershield waar jij het over hebt van die Knight voor de eindbaas maar ik krijg hem niet..
    Heb het 3 x geprobeerd maar krijg steeds alleen een Shard..
    vaag..
    Nouja.
    Ben nu level 69.,
    Nu maar weer trg naar Londo;)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb het even opgezocht. Ik bedoelde de Eagle Shield:

    http://darksouls.wikidot.com/eagle-shield

    "An exceptional shield for all builds. A fully upgraded Eagle Shield boasts 84 stability. It is also substantially lighter than other great shields, offering attack deflection at less than half the weight of other shields in its class."

    Aanbevolen dus, zelfs voor niet-warrior builds.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Die speedrun is wel erg ziek, maar als je ziet hoeveel onderdelen je eigenlijk kan skippen van de game niet eens zo heel vreemd. Je rent gewoon overal voorbij, en pakt alleen op wat echt nodig is. Daarentegen moet ik wel zeggen dat ik echt respect heb voor de speler om met zo weinig equipment toch die bosses te weten te verslaan. Dat is vooral indrukwekkend. Door een level heen sprinten is niet zo'n probleem lijkt me. Veel enemies zijn toch redelijk traag in de game, en makkelijk van weg te sprinten. Met name als je zo weinig equipment op hebt, ben je namelijk nog sneller.
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    en uitgespeeld,.. ff verder gegaan in new game, sommige vijanden zijn wel stukkie sterker nu ...:emo:

    en morgen maar beginnen met demons souls O-)

    * Ben blij dat ik ff doorgezet heb, uiteindelijk toch mooie game-ervaring :thumbs:_O_:emo:
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Netjes man,.,
    Ik ben nu halverwege Londo..
    Werd echt een paar keer van het dak geschoten door die klote pijlen;)
    Hoorde wel dat het einde flink tegen valt of valt dat mee?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat stuk met die pijlen is niet zo lang gelukkig (maar twee boogschutters). De finale is zeker niet gemakkelijk, maar tegen die tijd heb je al zoveel verslagen. Bij Demon's Souls was dat wel anders.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Damn,
    Ik zit al ff vast bij die 2 eindbazen van Londo..
    Bijna niet te doen man..
    Iemand nog tips want word er gek van:mad:
     
  9. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Summon Solaire
    Gebruik de Dark Wood Grain Ring (makkelijker wegspringen)
    Gebruik de Crystal Hallberd (liefst geupgrade)
    Focus je eerst op Ornstein (de snellere van de twee)
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Punt is alleen wel dat als dat de boss die je als tweede dood, dat je daar later bij Dohmnall of Zena (merchant met dat brilletje op) de armor van die boss kan kopen. Dus sloop je Ornstein als eerste, wat wel makkelijker is, kan je later alleen Smough's armor kopen en niet die van Ornstein. Dus ik heb het mezelf moeilijk gemaakt en Ornstein eerst gesloopt. Heb je wel kick ass armor tenminste ^^
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Had wel verwacht dat het einde een simpel filmpje zou zijn... net zoals de tussenfilmpjes...

    Betreft die pijlschieters in Anor, je kunt een spell kopen beneden in het moeras waar je de hydra hebt verslagen, zodat je onzichtbaar bent, dan kun je zo naar boven lopen zonder dat ze je zien,..
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Klopt, je kiest of voor een iets gemakkelijker gevecht (en "gemakkelijker" is een relatief begrip in DS), of je kiest voor betere loot na het gevecht.

    @allstyles: wat voor spreuk is dat eigenlijk? Nooit gebruikt. Ben gewoon op die archers afgestormd. Het zijn er ook echt maar twee, eerst de rechter (met de rug naar de wand), daarna de linker.
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat ie "Hidden Body" bedoeld.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Krijg het niet voor mekaar..
    Ik geef het ff op...
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    probeer die hidden body spell,. doet wonderen op dat stuk!!
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, hij zit bij Smaug en Ornstein. :D

    EDIT: Komop powerslave666, je kunt het! Probeer het volgende: gebruik je nog steeds speer en schild? Upgrade je speer naar max, je moet namelijk zoveel mogelijk damage doen. Tijdens het gevecht stop je het schild (tijdelijk) weg en gebruik je je speer tweehandig! Gewoon niet twijfelen maar doen. Je hebt toch gemerkt dat meer verdedigen geen zin heeft, dus waarom dan niet all out in de aanval gaan? Op deze wijze heb ik ook de Four Kings boss verslagen (dat was ook een lastige). Wil niet zeggen dat je zomaar alle klappen moet gaan opvangen, dus probeer veel te dodgen, evt te blokken met je speer en nog beter met je schild (switch snel op en neer wanneer je een grote aanval ziet naderen). Mijn punt alleen is dat je zoveel mogelijk damage in een zo kort mogelijke tijd moet doen aan één boss. Dan valt die tenminste af. Daarna moet je nog met een opgevoerde versie van de andere dealen, maar ook dat is een kwestie van volhouden en in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk damage doen en hopelijk zelf veel damage ontwijken.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    hulp inroepen dmv online players,... S&O zijn bastards :p

    Meestal liggen er wel wat summoning tekens als je met de lift naar beneden komt en net daar voor de deur. (wat leid tot de lift)
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt Solaire summonen waar de Knight archer is/was.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    waar zit dan dan?
    ik was gisteren op zoek naar hem maar kon niks vinden en toen werd toen ook nog geinvade en gekilled door iemand:{
    Ik zal het vanmiddag als ik thuis kom wel weer ff proberen;)
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je moet dat oog bij je hebben in je rugzak, waarmee je doders van de firekeeper kunt invaden.

    Dan moet je in de hal voor S&O bij die knight-archer gaan staan, dan krijg je message dat je hem kunt gebruiken.

    Volgens mij als je die wint kun je solaire oproepen,..
    Tip neem firebombs mee..
     

Deel Deze Pagina