[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geïnresseerde in een Playseay Evolution Black nu bij Gamediscounter t/m maandag 12u €249, ookwel bekend onder Tom Coronel in Naarden. Mwa, goedkoop maar vind hem toch nog wel aan de prijs.

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360

Het zou wel kunnen, uit financieel oogpunt gezien, dat de releases om het jaar plaats zouden gaan vinden.

Forza Motorsport is namelijk sinds FM1 al een 2-jarige release. Inkomsten moeten ze na de release vooral hebben van de DLC. maar als ze dit zouden combineren met een game die alle andere aspecten van auto's/racen/driften combineerd zouden bijde uit kunnen groeien tot harde sim's..

To clarify, what we can say today about it :
    FM and FH are 2 different games, so we can't say "Forza" anymore (for Forza Motorsport).

Forza Motorsport is and will always be developped by Turn10 with an every-two-years release schedule (Words from Sebull, not developper..) like since FM1. So, by this way, we can wait Forza 5 in 2013.

Forza Horizon is developped by Playground (all of them are veterans from TOCA, GRID, Codemasters... so it must be good) with everything that make Forza what it is.

Forza is Forza, more exactly Forza Motorsport is Forza Motorsport and Forza Horizon is Forza Horizon (we will see later this year).

Anything change for FM. For FH, we must wait a hand-on gameplay to have an opinion, mustn't we ? From what I could see, it's promising but today, i can't tell you more.
    Also, this is not a game trailer, just a simple video showing the FH universe and there is not much to see.

Forza Horizon of Forza World is enigszins dus wel vastgesteld dat hij gaat komen. Of in ieder geval, er gaat iets nieuws buiten de gewone Forza Motorsport series om komen.

dit las ik op een ander forum..

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Voorlopig ben ik af en toe aan het racen en zie wat er aan de horizon ligt zie ik vanzelf wel een keer.

4. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Beetje tegenstrijdig eerst wordt er gezegt het zijn ex medewerkers van Codemasters daarom moet het goed zijn dan afsluiten met voor een mening te hebben moeten we wachten op een hands on ... |:-

Maar goed volgens de geruchten wordt het vandaag bekend gemaakt dus we zien wel, al trekt een arcade en free roam game mij totaal niet. Maar leuk voor de mensen die dat leuk vinden en als het waar is heeft MS er een exclusieve titel bij. Wel heeft Turn 10 een maand geleden misschien wel langer aangekondigd dat ze met twee grote aankondigingen komen die te maken hebben met Forza, Al hoopte ik persoonlijk op een patch die de MP verbeterd en de balans tussen sommige auto's wat beter maakt en een add on met nieuwe banen, events, nieuwe modes en meer rivals.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: InsideGamer

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe was het onder de steen? :+

7. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker warm en gezellig. :+

Ik verwees alleen naar InsideGamer zodat mensen niet hoeven te gaan zeggen dat het nep is. ;)

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    http://majornelson.com/2012/03/05/a-preview-of-xbox-360-kinect-arcade-and-windows-phone-games/

Bevestiging van Forza Horizon en Porsche's in Forza 4.
    Ben benieuwd hoe prijzig de Porsche pack zal zijn...

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  10. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0

The Forza Motorsport 4 Porsche Expansion Pack will be available 1600 MS Points ($19.99) and is scheduled for release via Xbox LIVE on May 22.
    http://forzamotorsport.net/en-us/en-us/porsche_expansion_announce/

Vind ik wel veel, helemaal omdat er maar 7 nieuwe Porsche's inzitten. Zou beter zijn als ze er ook een paar nieuwe tracks bij doen voor dat geld. Spa.....

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Porsche Expansion Pack

link

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeaaaaah

Edit: wel jammer dat er weer geld voor wordt gevraagd natuurlijk.

13. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vrij prijzig, helaas.

14. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi dan laat ik snel aankomende carpack schieten en haal ik Porsche wel. Beter ook nieuwe events.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Porsche is back _O_ Sowieso kan ik niet wachten op het geluid van de Carrera GT.
    Tja best prijzige DLC inderdaad, maargoed dan wel 30 auto's, nieuwe events en achievements.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat zou iig de grijze events verklaren die je niet kunt selecteren.

17. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    YES! YES! YES!

Ik zei nog (niet lang geleden) dat ik er nog steeds van baalde dat Porsche er niet in zit en nu komt Porsche er toch! _O_ _O_ _O_

Please Turn10, doe de 997 GT3 RS MkII er in! Zet je speakers hard aan en luister naar dit prachtige filmpje:

[yt]TzvDEHr1h1Y[/yt]

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    aaaaaaahhhhhhh ik word gek, wat cool!!!!

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
  20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En ook hopen dat ze het circuit als dlc maken.... ;) Heb er zelf ook eens mogen rijden... heerlijk eau rouge!
    Heb ook een keer een F430 bovenaan Eau Rouge zien crashen in de regen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina