[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik hoop dat je hem krijgt :+

Laat maar, heb de europese UK versie gevonden bij de duitse amazon! :cool:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Hmmmm heb zelf niks gekregen. Vanmiddag besteld bij ze. Had echt zoiets van...fuck it..nu bestel ik hem ook gewoon.

3. Seh

Seh Guest

Ik heb hem daar ook besteld. \o/ Hoop dat ik hem morgen ook heb! Waar kun je zien dat ze hem verstuurd hebben?

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2012
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij krijg je een mailtje ervan, ik heb alleen de bevestigingsmail gekregen, dat de betaling aangekomen was. Hopelijk zit die weapon DLC er ook bij, er stond op =op op de site.

5. Seh

Seh Guest

Ik heb hem vorige week besteld daar. Skyrim ging daar ook prima, hopelijk deze ook wat eerder. Zit de DLC er eigenlijk ook bij? Niet op gelet eigenlijk.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    From Ashes DLC zit alleen bij de CE. ;)

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm. Ik dacht dat de release date morgen was :{.

8. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg nog een paar dagen wachten. :mad: Hopelijk verzend Bol de game wel op tijd!

9. Seh

Seh Guest

Oh. :'-(
    Dan ga ik even MS points halen morgen.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ja, hoop het ook :). Had hem anders ook wel bij Gamedumper besteld (want zo te lezen krijgen mensen hem wéér eerder dan bij andere webshops) maar door die Living Social bonnen heb ik hem voor €30,- kunnen scoren bij Bol.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    From Ashes is toch wel het verhaal na ME3 he? Niet dat het zich vóór ME3 afspeelt...zou fucked up zijn.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Day 1 DLC met achievements, .... stay classy Bioware

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk tijdens aangezien het een extra character (en missie) bevat. Beetje zoals Zaeed (of Kasumi) gok ik.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aldus Hudson. Zie wel, ik heb mijn CE dus ik ga niet zeiken. :+

15. Seh

Seh Guest

Ik gok dat die character DLC
    Gaat over een Illos survivor. Zou ik wel tof vinden, vond dat echt een van de tofste stukken van Mass Effect tot nu toe. Dat praten met die AI was echt awesome de eerste keer. Ik hoop dat hij wat gaat vertellen over de manier waarop Protheans invloed hadden op de ontwikkeling van de mens. De Mass Relay in kwestie was ook bevroren, werd dat ook bewust door de Protheans gedaan om ons te beschermen van de Reapers? En vooral, waarom ze 'ons' ras gekozen hebben als 'the one'. Hoop dat die character daar wat meer over gaat vertellen. Zou dope zijn als hij dossiers laat zien van Mars oid.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2012
  16. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt overigens dat veel sidequests een onzichtbare timer hebben. Mocht je dus fijn een stuk of 10 sidequests verzamelen in een questhub, dan kan het zo zijn dat je ze niet allemaal kunt voltooien. Het past in de sfeer van de game, maar toch word ik hier niet zo blij van.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sorry, ik las je 'klacht' niet goed, dacht dat je over savefile zelf had, maar je had het over het gezicht.

Tja, met zoveel meer opties kan ik me dat eigenlijk best wel voorstellen dat je code van ME1 een ander gezicht oplevert.....maakt het niet minder lullig natuurlijk...

Tijdens.

Dat was in ME2 ook;
    Ik had veel sidequests gedaan voordat ik de gekidnapte Normandy crew ging bevrijden.....bleek dat er dus een hoop dood waren toen ik uiteindelijk daar was...alleen dr Chakwas (of zoiets) had het overleeft....baal ik wel van, maar had geen zin om dat hele stuk weer te doen....=(

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kweet het. Paar paginas terug had ik dat al gemeld. Echt een |:- actie ...

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het goed gedaan is kan het wel spanning verhogend zijn. Is ook raar als je met zo'n dringend main plot zit en dan (als in zoveel games) even lekker een paar dagen klusjes gaat doen voor wat NPC's

Misschien dwingt dit je wel lastige keuzes te maken. In ieder geval houd het de vaart er wel in. Ik ben in principe geen fan van timed missies maar over een hele verhaallijn heen niet alles in 1 playthrough uit kunnen melken vind ik wel wat hebben.

keuzes, keuzes.. dat is toch wel een beetje wat ME bijzonder maakt. En nu hebben je keuzes direct gevolgen

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was niet echt tijdslimiet. Dat was meer van doe meer dan drie quests na dat je crew gekidnapt is en de helft overleeft het, doe meer dan zes quest en iedereen is dood. Nu draait het ook echt om in-game tijd volgens mij.

Hopelijk valt het mee, vind tijdslimiet echt verschrikkelijk. Ik snap voor de realisme wel dat je niet op je gemak even twintig uur in een disco danst in ME3 terwijl de Reapers alles verwoesten maar dat ik me moet haasten voor alles, no thanks. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina