[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Same here.. het duurd allemaal te lang. Geen nieuwe patches en geen nieuwe content. Eigenlijk moet ik zeggen dat COD dit soort zaken toch beter voorelkaar heeft, jammerlijk daar is dat ze wel enorm aan het cashen zijn voor al die content!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en die moeten ook snel zijn, aangezien er elk jaar een nieuw deel komt. Daarna komt hij op de vergeetstapel en kijken de devs er niet meer naar om. Daarnaast is Dice heel hard bezig geweest nu om zoveel mogelijk in 1 patch te doen ipv telkens kleine updates toe te passen.

    DLC zal echt nog wel binnen een half jaar komen, dus dat is prima :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toch mag het van mij wel sneller gaan. Bij shooters die ik heel veel speel kan er mij niet genoeg DLC uitkomen (zolang het wat toevoegt)

    Ik respecteer de keuze van DiCE dat ze de playerbase zoveel mogelijk bij elkaar willen houden door alleen met hele grote updates te komen maar ergens is het toch een gemiste kans omdat ze mij en vele anderen al meer DLC hadden kunnen verkopen :+

    Ik krijg trouwens wel steeds meer het idee dat het niveau van de spelers er niet beter op word. Snap niet hoe het kan maar de kansloze conquest teams die je zo lang na release nog tegen komt zijn echt onbegrijpelijk. Legio spelers die echt geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vroeger had je geen DLC's... eigenlijk zouden DLC's verboden moeten worden want je geeft uiteindelijk makkelijk 100 euro uit voor 1 spel.

    Ik snap dat het voor jou jammer is maar dat is omdat je dit spel zoveel speelt.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Tja, vroeger had men expansion packs voor 20 á 30 euro. Ook nog eens op disk.

    Tegenwoordig hakt met die in 10 stukjes en verkoop die 10 á 15 euro per stuk. |:- Plus, als ze beslissen om de DLC offline te gooien en je HDD gaat kapot dan is het doei DLC, en doei geld. _0/
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niemand verplicht je om DLC (of games) te kopen

    Zonder DLC zou ik veel games (met name online FPS) na een paar maanden in de kast gooien en weer 60 euro uitgeven aan een nieuw spel. Nu kan de speelduur voor een paar tientjes weer een paar maanden opgerekt worden met DLC. Ik zie het probleem niet.

    Ik koop regelmatig SP games waar ik misschien 5 a 10 uur lol van heb, terwijl een mappack voor BF3 me weer dagen speelplezier bezorgd. Ik probeer het altijd maar in prijs/speelduur verhouding te bekijken.

    Tuurlijk zou ik ook liever meteen 4500 mappen op release krijgen maar zo werkt het nu eenmaal niet meer. Games maken kost tijd en geld , als je het niet eens bent met het business model moet je gewoon geen DLC (of geen games) meer kopen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou ook graag nieuwe DLC willen zien.

    En iemand die nog een manier heeft voor (andere) dogtags :p? Ik zie nu heel veel huilende wolven bij een maan. Hoe kom je daaraan? Zijn er nog meer?
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Er zijn ook games die je zowat dwingen om DLC te kopen. Twee voorbeelden:
    - halo 3: maar 1 á 2 playlists speelbaar zonder DLC
    - gears of war 3: zonder DLC geen dedicated servers (op een playlist na), wat de game soms onspeelbaar maakt.

    En je kan er inderdaad voor kiezen om geen DLC te kopen, maar dan loop je een hoop content mis.

    In principe heb ik niks tegen DLC, ik heb zelf ook een hoop DLC. Het enigste wat ik niet fijn vind is dat ze kunnen beslissen om de content offline te halen. Wat betekent dat jij er geen gebruik meer van kunt maken als het niet meer op je Hard drive staat.

    Aangezien hard drives geen read only zijn (zoals CD/DVD's dat wel zijn) en de gemiddelde levensduur van een hard drive tussen de 5 en 10 jaar ligt, iets wat bij disks ligt aan hoe vaak je hem gebruikt en dan nog is het tientallen jaren, is het naar mijn mening meer DLC huren dan kopen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is het ook. Maar dan eerder nog omdat na een paar jaar de servers uitgezet worden.

    Singleplayer DLC kun je altijd weer zonder extra kosten opnieuw downloaden op andere hardware maar MP DLC zal inderdaad ooit 0 waarde hebben.

    Maar goed, dat geld voor een bioscoopkaartje ook, ik ga niet verwachten dat van alle spellen de MP servers tot het einde der tijden online gehouden worden
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die heb ik al, maar vind ik niet zulke toffe :p
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, vanavond een pilot uit zn F-35 gesniped toen ie in hoover mode was. Altijd leuk :D.
     
  13. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben bang dat als DICE te lang gaat wachten met DLC en patches spelers opzoek gaan naar wat anders om te doen.
    Ik speel hem eigenlijk al vanaf release, heb maar 1 DLC gezien en maar 1 update, DICE blijft ook lekker mistig doen op de social media wanneer er weer wat komt en ben er dan ook klaar mee. Tevens ben ik ook klaar met die noobs die er elke dag weer bij komen en geen idee hebben wat ze aan het doen zijn (vooral bij conquest). De game is tof, maar er zijn toch wat zaken die zo o.a. wel verbetert hadden mogen worden.
    Ik wacht op de update en ga dan weer es kijken hoe het speelt.
    HomeFront was kwa multiplayer ook leuk om te doen, maar had zoveel bugs dat de lol er gauw af was. Er werd van alles beloof kwa verbetering maar kwam uit eindelijk nooit en ook daar zijn een hoop spelers afgehaakt. Hopelijk gebeurt dat hier niet!
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die Dr. Pepper is al voorbij en die is idd US only :mad:

    Die Act of Valor is gewoon voor iedereen beschikbaar.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Battlefield en Homefront zijn toch echt even 2 hele verschillende spellen. Niet te vergelijken.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat klopt... maar de manier van communicatie omtrent vorderingen kwa updates zijn identiek het zelfde..
    Hoop geklaag van de spelers op de fora, weinig feedback van de makers zelf..
    En waarom zouden ze ook... jouw geld is binnen ;)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven helaas.
    Nu speel ik sowieso toch wel The Darkness 2 en Fifa Street binnenkort, omdat ik dat gewoon toffe games vind, maar op de een of andere manier had BC en BC2 een grotere aantrekkingskracht op me.
    BF3 is gameplay technisch superieur, maar bepaalde dingen van BC en BC2 mis je gewoon; sneeuw map, leuke jungle map zoals Valparaiso gewoon echt Destruction 2.0 en niet dat halve gedoe wat je hier soms hebt enzovoorts.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik speel de game op de PS3, maar ik zie het liefst dat EA/DICE eens iets gaat doen aan die onstabiele servers.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op de Xbox 360 heb ik eigenlijk nooit last gehad van instabiele servers, terwijl dat bij BC2 stukken vaker het geval was.
    Zoek je via Quick Match of via Server Browser, en welke problemen ervaar je; lag of ook gekicked worden?
     

Deel Deze Pagina