[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    OMFG x 100000000000000000


    Dit is 360 footage? 8)8)8)8)8)8)8)


    [yt]T72p3Mro9TI[/yt]

    Het was hun doel om toch één van de mooist uitziende 360 games te maken? Nou volgens mij is dit het mooiste tot nu toe, dit had ik niet durven dromen. Gasten hebben nog nooit wat voor consoles gedaan, besluiten een 360 versie te maken en dan ook gewoon gelijk op deze manier. Zo'n game verdient 1000000% je geld.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laat dit echt een grote hit worden! Weer meer bewijs voor devvers dat hardcore RPGs prima thuis horen op de consoles!
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nice. Het moet ook kunnen omdat veel gebieden behoorlijk zijn afgebakend. Maar omdat er zoveel aandacht en detail is besteed per vierkante meter valt dat niet zo op en draait de engine nog steeds behoorlijk snel. Een goede combinatie van een gedetailleerde stijl, realistische lighting en slim design is altijd superieur aan een game dat "zomaar" veel polygonen op je scherm gooit.

    Ik wacht zelf nog op de Enchanced Edition voor de PC versie, die ook released wordt in april (17e meen ik), zodat ik ongeveer tegelijk met jullie kan beginnen aan de beste versie van dit spel.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Prachtig _O_
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf is er met Budgetgaming als je met Firefox werkt? Niks dan bullshit met Firefox, met IE gewoon super.

    Ik zou voor deze game eigenlijk best de CE willen halen, maar ik zie geen prijzen of winkels staan.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij de Dark Edition (zo heet ie officieel) staan geen prijzen....
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, maar volgens mij lieten ze toen tijdens dat evenement het wel weten, en dat was genoeg. Uiteindelijk is het 't geld ook gewoon niet waard vind ik.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zal even je link toevoegen aan de startpost. Thanks for looking up.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij Zavvi heb je een enhanced edition voor 45 euro:

    http://www.zavvi.com/games/platform...ion-zavvi-exclusive-avatar-pack/10589142.html
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaah jammer, het zag er ook echt iets te mooi uit voor 360. Het is gewoon een fan made trailer, en die kan wel beweren dat het 360 is, dat kan hij nooit weten. Op de GT forum lees ik dat er heel veel PC trailer stukken in zitten verwerkt.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ah, dat laatste was mij ook opgevallen, maar was er niet zeker van. Toch mooi gemaakt.
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik deze game (op Xbox) koop dan ga ik maar eens wat andere games verkopen die ik toch niet ga uitspelen en geen tijd meer in wil investeren (o.a. Risen, Arcania, Two Worlds II, Oblivion, ...). Als ik een 4-tal rpg's kan houden die ik heel graag speel (DKS, Skyrim, KoA:R, ...) ben ik toch voor jaaaaaaaaaaaaaaaren zoet ! LOL !
    :+

    Maar er is iets bij The Witcher dat me toch erg doet twijfelen om deze te kopen.
    Ook het feit dat je niet kan kiezen tussen man/vrouw en enkele met die ene held kan spelen vind ik jammer, maar als ik het goed begrijp kan dat niet anders vanwege het verhaal van the Witcher, klopt dat?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, Witcher is gebaseerd op een serie boeken.

    En je speelt dus de hoofdrolspeler uit die boeken en zijn personage staat dus vast.

    Maar de keuzes die jij als hem maakt staan niet vast , dus er is vast nog genoeg te RPGen. Ik heb dat eerlijk gezegd liever dan andersom, dat je volledige vrijheid hebt in je personage maar er maar 1 vaststaande manier om door het verhaal te gaan is.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bazen.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed zo.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat die gasten bazen zijn is al jaren bekend. :cool:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Amen!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zo hebben ze bijvoorbeeld ook compleet gratis de halve engine van The Witcher 1 omgebouwd en dat in een update gestopt.
     

Deel Deze Pagina