[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is niet echt een spoiler. Tis maar net wat je epic vindt, zegt verder helemaal niks. Zou eerder een spoiler zijn als je zou zeggen dat het niet epic was ;)


    Echt een vette game btw, denk niet dat ik daarmee iets spoil :D
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Meen je dit nu echt? Wat spoilt Jorrie dan? 8)


    -fixed- :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik ben niet Grave! :mad:

    :+

    Maar wat versta je onder een spoiler, Yellow? Als je dat al een spoiler vindt, raad ik je aan om uit dit topic te blijven :+
     
  4. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    "Ja ik vind dit spel echt vet"

    Yellow: OMFG spoilerz!!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind het ook niet een spoiler ofzo. Weet niet eens wat je precies bedoelde. Maar als ik er naar vraag en jij vertelt het, dan lijkt het me, gezien je het epic vind, wel bedoeld voor een spoiler.

    Laat maar zitten, zie het gauw genoeg. |:-
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het probleem van CE's ook echt afhankelijk is van de winkel waar je hem hebt besteld, ik dank dat als men nu nog niets heeft gehoord van de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst dat je dan gewoon je bestelling geleverd krijgt maar dat kan ook gewoon mijn ijdele hoop zijn omdat ik hem heb besteld bij Nedgame en zij hem nog niet hebben verzonden ;-).
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mensen hier die de game besteld hadden op Gamedumper en nog geen mailtje gehad hebben? Ik heb ze vanmiddag zelf een mailtje gestuurd, gewoon wat vraagjes...nog geen reactie.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    er zitten wel erg veel lame dingen in imho. Weer zo een...

    8)

    Leuk voor mensen die het voornamelijk sp zullen spelen....
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat over die epic missie dat je die nieuwe Krogan teammember moet gaan oppikken die gevangen gehouden wordt in een fort van Cerberus. Aan het eind van die missie kan je kiezen of Mordin dood moet.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoe dik is de CE eigenlijk? Vraag het me af of ik op de pakket dienst moet wachten of dat het met de reguliere post wordt bezorgt. :+
     
  11. Seh

    Seh Guest

    same=(

    Morgen checken of ik hem in de stad ergens op kan pikken, dan cancel ik hem wel gewoon daar.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat kan ook gewoon? Nog nooit gedaan zoiets, ach weet je..officieel komt ie pas donderdag uit, dus ik wacht nog wel eventjes. Aan de andere kant, zijn er al mensen geweest met een mailtje van Gamedumper hier, en die hem ook ontvangen hebben nu...lijkt me. Even aankijken maar...
     
  13. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Waa dit is best wel een aparte deal bij Gametron krijg een Normandy schaalmodel bij de ME3 PC versie http://gametron.nl/Games/Game_Detail?pid=1653&gclid=CNHt5dHU064CFYeGDgodhw_Geg

    Naja voor de echte fan... CE is ook wat preizing als de normale xbox editie 49 is bij MM.

    Eens kijken of ie morgen al te krijgen is... Als een schaap over de dam is dan verkopen alle anderen hem ook!

    Helaas geen pre-order bonus bij MM :mad:
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ja staat in de policy. ;) Hooguit verzendkosten voor jezelf als hij al verstuurd is.
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Had gisteren hier ook eens naar de Game Mania gebeld maar die hadden hem pas donderdag..
    Ga er vandaag toch wel eens stiekem langs, wie weet is de levering een dag eerder. :)
    Heb wel de pc versie.. hoe werkt dat juist zo'n VPN omzeiling?
     
  16. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Aangezien de Mycom ze al verkocht heeft, moeten de overige winkels toch wel meegaan lijkt me?
    Gisteren in de MediaMarkt die bon laten zien van de Mycom (Paar pagina's terug), maar ze durfden het toch niet aan..
    Ga er toch vanuit dat het vandaag wel losgaat?
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat mag ik wel hopen. Gisteren nog even einde van deel 2 gedaan, toch al weer ruim anderhalf jaar geleden dat ik die uitspeelde, prachtige game...
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Moet dit niet in een spoilertag?



    ;)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, en misschien moet het ook niet te vaak gequote worden...
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wist niet dat ME3 avatar awards had tot er gister ineens 1 unlockte. Je kan een N7 helm en een omniblade vrijspelen :+ En via facebook kan je nog meer shit krijgen. Gister ook even de Renegade en paragon shirts gekregen. Free shit ftw :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina