ALs je de achterliggende gedachte van MW bekijkt is het natuurlijk op de MP gericht maar zeker niet te vergeten de SP waar ik nu met deel 1 bezig ben en deel 2 weer heb uitgespeeld en deel 3 netjes aansluit. Natuurlijk verwachten we een totaal nieuwe MP maar die kan niet veel afwijken van de SP=inlijn met de andere lijkt me...
Dit zou ik ook graag willen weten, een vriend zei dat je die 'zwarte juggernaut' (2de van onder) door moabs te halen Hij wist het niet zeker Een antwoord op deze vraag zou echt geweldig zijn
Overal zie je mensen die denken dat je ze krijgt door die Clan operations maar die zijn er bijna nooit.
Zou wel jammer zijn voor mij en anderen, geen elite Is wel chill dat ze er zijn, ik bedoel van soms zijn er ook emblems/items die er vet uitzien en die dan niet blijken te bestaan.( ake nep emblems xD)
Als ze nou zeiden hoe je ze moest halen of in ieder geval vertelden dat ze haalbaar waren zou dat voor een hoop mensen heel vet zijn. Ik zou er alles voor proberen (het zijn de vetste emblems) Ik denk dat er 2 opties zijn 1: Je kunt ze krijgen door eerste te worden bij de toernooifunctie van cod elite etc. (GAAAY) 2: Je krijgt ze door hele moeilijke challenges te halen, 5 games achter elkaar 5 moabs bijvoorbeeld ( EPIC)