Gewoon, lijkt me meer een titel die 1600 gaat kosten. Of het duurt misschien een half uur dat kan ook.
I am Alive scores Guardian – 5/5 MondoBox (Italy) – 8.7 Game Informer – 8.5 Destructoid – 8.5 Eurogamer – 8 IGN – 4.5 GameSpot – 8.5 (video) GameSpot – 8 (written) Spong – 7 Edge – 7
I Am Alive staat wel bij downloadbare games. Alleen valt er niks te downloaden, behalve avatar muk en 2 trailers.
Je moet bij de extra's van I Am Alive kijken. Daar staat de Trial en Full game tussen. En anders hier.
Kijk, dat is tenminste een goede HD versie, niet zo'n suffe port als bij de meeste games de laatste tijd gebeurt.
Tony Hawk HD lijkt me ook wel leuk. Ben benieuwd of het echt old school is (2min runs) of een mix van oud en nieuw (vrij skaten naar je goals).
Had ergens gelezen, weet niet meer waar, dat het 'old school' is met wat dingen uit de nieuwere delen. Denk hierbij aan een revert to manual. Zal eens kijken of ik dat artikel terug kan vinden.
Als THPS HD het goed gaat doen, is er kans dat er add-ons uitkomen met levels / skaters / content uit 3 en 4. Heb me daar ook zeer goed mee vermaakt en zie ik zeker wel zitten. Zal hoogstens nog een lange tijd duren voor we die levels kunnen spelen, mochten ze komen.