[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit is een beetje bullshit, want dat hoeft helemaal niet. Als je alleen de SP zal spelen kan je elke einde unlocken. Hangt er gewoon af wat je doet in de game. Ik denk dat de game draait om mensen achter je te krijgen om te helpen, hoe minder mensen je helpen door quests hoe minder kans je hebt op een goed einde krijgt. Niet meer dan logisch dat als je weinig war assests doet je dus geen goed einde doet. Ben je dus gewoon lekker bezig in ME3 dan is er geen probleem. Je hoeft de MP niet eens op te starten om het beste uit de SP te halen. Zelfde als in ME2, doe je geen loyal missies voor je crew of zorg je dat de Normandy niet een upgrade heeft dan zal je ook nooit een perfecte goede einde krijgen.

    En Bol, WHY YU NO send CE. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja dat vroeg ik me ook net af, iemand hier die het kan vertellen? :eek:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pakketpost, in ieder geval dat lees ik op Budgetgaming.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ hij is dikker dan de ME2 CE. Heb em zelf opgehaald, maar lijkt me niet door de brievenbus te passen zonder te beschadigen. Dus zal idd pakketpost dan worden.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ohw balen dan zit ik bij elke auto weer naar buiten te kijken of het de TNT busje is. :+
    Hopelijk rijd die vandaag de normale route en is die rond 1 uur hier en niet de alternatieve route waar die pas eind van de middag komt.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    just a thought: het hier weer over het spel hebben en de rest in een spot-topic bespreken. We hebben niet voor niks een eigen forum aangemaakt :+
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor mensen die al gespeelt hebben, kan ik mijn Shepard respec'en?

    In ME1 was ik Adapt, in ME2 Infiltrator. Omdat Adapt class en andere Biotic classes een flinke nerf hadden gekregen en de meer tech oriented classes beter waren geworden.
    Maar met deel 3 denk ik dat ik misschien weer terug wil naar Adapt omdat het in de demo best lekker speelde weer.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch maar voor Vangaurd gegaan omdat ik die zo leuk vond in de MP demo.

    Wel opvallend hoeveel verschillende wapens er in het spel zijn. (had ik niet verwacht)

    Ook fijn dat je lekker je eigen missie's kunt kiezen en niet echt verplicht bent om ze in een specifieke volgorde te doen.

    Tot nu toe heb ik ongeveer 11 uurtjes in het spel zitten en dat in 1 dag.
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat is best nice Nightbringer, al iets gemerkt van de verborgen tijdslimieten bij sommige missie, waar ik andere over hoorde praten gister?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit het met importeren

    1 ==> 2 ==> 3 schijnt niet te werken toch?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet echt gemerkt.

    Al merk ik wel dat op de galaxy map steeds meer Reapers komen.

    En ik heb ongemerkt een reaper aanval ontweken. (zelf had ik dat niet eens door)

    Al wordt er in het verhaal verteld dat de Protheans tig jaren hebben gevochten tegen de reapers, en volgens de Asari zou de oorlog tegen de Reapers wel 100 jaar duren
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Dat kan, in deel 1 en 2 was ik Soldier, nu Adept. "
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Fak,

    ME3 CE is onderweg, maar niemand is thuis! aaaaaaahhhhh
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ...zitten nog wel bugs in de game. Nu al 3x op het zelfde moment vastgelopen na net een ingame video te krijgen 8)
     
  15. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens werkt het alleen niet als je 1 op een 360 hebt gespeeld, 2 op de pc en 3 op de PS3. :p

    Het importeren van je savegame uit ME2 als die in de cloud staat, zal niet werken, terugkopieren naar waar die stond is dan de oplossing.

    Ik zag gisteren avond iemand uit mijn friends list ME3 spelen, met een Level 30 character.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik ben alweer level 35, begon op 28 met een geïmporteerd poppetje.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb je ME1 al uit dan? :+
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    F*ck, zit dus een bug op Eden Prime, hij blijft maar crashen op hetzelfde moment... aargh. Jullie zijn gewaarschuwt! Maak genoeg save games aan, schijnene meerdere crash bugs in te zitten waardoor je niet verder kan :mad:

    Maar weer een oude save pakken en deze missie maar overslaan, ook al is het nogal belangrijk8)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar wat zijn je impressies? en dan vooral vergeleken met ME1 en 2
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zal geen spoilers plaatsen dus zal paar dingen noemen die me opvielen tot nu toe.


    1. De game is op normal iedergeval stuk moeilijker dan de vorige 2 delen. Tweede deel echt eigenlijk nooit dood gegaan op normal, nu ga je stuk sneller dood, helemaal als je een klasse zonder shield hebt.

    2. Je hebt echt steeds het gevoel dat je weinig tijd hebt, ook al loopt er nooit een timer mee (tot nu toe).

    3. Rpg elementen zijn weer beetje terug, upgrades zijn veel uitgebreider dan het tweede deel. Maar minder dan het eerste deel. Je moet nu met veel meer dingen rekening houden.

    4. Game is weer ontzettend verslavend. Wanneer je begint kan je hem niet zo snel neerleggen :+ Net zoals de eerste 2 delen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina