las het net idd. Gemiste kans want ik heb mijn sticks op de 360 en zou het (als het spel er ooit komt) echt super vinden om samen met mijn zoon online los te gaan. Het zou mij niks verbazen als MS wel een grotere drempel veroorzaakt mbt dit soort dingen
Al ergens deze game gespot? Ga zo even bij Gamemania en de MM in Utrecht kijken. Als ze hem daar niet hebben, dan FRS. Het is inderdaad een bullshitverhaal wat betreft het probleem dat je niet met z'n tweeen kan. Waarom kan het dan inderdaad wel bij een Fifa, een COD, een Halo etc etc etc. Capcom is gewoon lazy as fuck. Heb weinig vertrouwen meer in deze ontwikkelaar. Het is dat ik zo gek ben op de games die ze maken en weet dat ik deze ook helemaal kapot ga spelen maar als het om service gaat zijn ze echt de slechtste op de markt.
Ja ze hebben steeds van die rare grappen aan de hand. Dat maakt het toch steeds minder aantrekkelijk om hun games toch te gaan kopen...
Svensson(community manager Capcom) heeft gezegd dat hij verder gaat informeren hierover aangezien het hem ook niet helemaal duidelijk is. Microsoft US en Capcom Japan, het kan zijn dat er een mistverstand was over de Tos, aangezien het perfect mogelijk is met elk andere spel. Neem het voor wat het waard is, maar dat er niets aan kan worden gedaan is nog niet definitief. Game is verzonden voor mij, dus misschien morgen binnnen(hopelijk), anders gewoon vrijdag.
Nice, in welke stad? Zou je misschien een pic van je bonnetje hier willen plaatsen? Als hij namelijk straks niet bij de gamemania of MM hier in Utrecht verkrijgbaar is kan ik de FRS hier nog daarmee dwingen om hem te verkopen.
verkrijgbaar bij nedgame, foregames, futurezone, frs... Heb helaas geen scanner Iemand een idee of er chars vrijgespeeld moeten worden, en dan hoe :b:?? Hoop het niet trouwens...
helaas, telefoon is om mee te bellen en sms'en Al sinds maandag.... http://www.foregames.nl/nieuwsitem.php?id=1791 onder nieuw binnen ... http://www.nedgame.nl/
Nouja, vanavond dus in ieder geval lekker in training mode met Raven . Ga Cammy niet mainen aangezien haar anti-air flink generfed is, kan daar niet tegen. Haar DP is niet meer invincible en haar cl.st.hp is ook niet meer viable vanwege nerf op de active frames. Zucht.
Street Fighter X Tekken voor de Xbox 360 is niet samen met een lokale speler online te spelen, ondanks dat dit wel wordt aangegeven in het instructieboekje van het spel. Dit meldt EventHubs. vaag!
Dat melde ik ook al een pagina terug Staat alleen in de CE instructieboekje van de 360, niet in de normale versie.
Oke van dat intructie boekje had ik niet gelezen. Maar hoop dat ze een patch maken want dit slaat echt nergens op. Capcom wijst natuurlijk naar Microsoft maar volgens mij is het allemaal bull-shit.
Gaat niet gepatched worden, is al gezegd. Capcom zegt inderdaad dat MS het onmogelijk maakt, al zijn er tientallen andere spellen die precies hetzelfde doen. Vaagheid ten top inderdaad.
Dacht eigenlijk gezellig met een maatje op de bank online te gaan meppen. Nu kan ik eerst een ps3 kopen haha ziek dit. Gaan em maar laten varen denk ik, tot ik hem vind in een budgetbak.
Ja het zou voor mij niet zo'n probleem worden aangezien ik toch geen vrienden heb die fighting games spelen. Tenminste niet die even naast me op de bank neer kunnen ploffen. Diegene die het een beetje kunnen zijn toch te slecht en dan ga ik me alleen maar ergeren.
[yt]xtFIQ0S17YM&[/yt] Dus deze shit missen we Voor mensen die het niet weten, je partner moet de Tag knop indrukken, kan een paar momenten verklaren Denk dat ik het voornamelijk bij de Tekken characters houd...tot over een half jaar dan hehe, en de nieuwe SF characters. Genoeg Ryu en Ken gezien.
Lees anders even de 2 paginas hiervoor, haha. Gaat om de functionaliteit die de ps3 wel heeft. Namelijk dat je samen met een maat op 1 Xbox online kan spelen. Heb hem zojuist gehaald bij de frs op Utrecht centraal. Iemand in voor een paar player matches vanavond?