[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    euh nee, maar het is gewoon leuk om mee te gaan in de hype. Een spel op releasedag te krijgen en het gewoon lekker te openen.

    Die geur is zo lekker :cool:

    Mbt. ME1, heb de Feros missie nog niet eens klaar! :lol: en na ME1 nog aan ME2 beginnen, dus ik heb een lange, maar vooral leuke weg te gaan! \o/
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    :cool:
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moeilijker dus... had ik al meer gelezen. Twijfel nog over normal over moeilijker ...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het schijnt dat Insanity in Mass Effect 3 nog erger is dan in Mass Effect 2.

    Ik ga mooi narrative spelen, net als in de demo. :9
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Knap waardeloos en raar zeg, niet eens een reactie van ze terug. Er staat op hun site wel dat het op de dag van release bezorgd zal worden, dus dan zou er vandaag/vanavond een mailtje moeten komen. Zo niet..dan annuleer ik hem ook en morgen gewoon naar de MM toe inderdaad.
     
  6. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoooo herkenbaar_O_
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    En waarschijnlijk zit je dan al te ver in het verkoopproces met je bestelling waardoor je straks een dubbelexemplaar hebt. Ik heb ook eens een bestelling bij BOL geannuleerd toen en had later alsnog een dubbelexemplaar. :emo:
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Even crosspost zodat je niet nog kaler wordt. :+
    Ze sturen hem vandaag op, heb even gebeld.

    Edit: Fuuuuuu, wil eigenlijk ME2 opstarten maar niet genoeg tijd om een hele playthrough te doen. :'-(
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dubbelexemplaar?

    Thanks man, dat is zwaar nice, good to know!!! Dan vandaag door de laatste missies van ME2 gaan voor de tweede playthrough en morgen de aarde terugnemen.

    Ik vraag me trouwens al die tijd al één ding af, The Illusive Man...je werkt voor hem in ME2, en ineens in de demo van ME3 wat dus schijnbaar het echte begin is...zie je hem niet. What happened? We gaan het zien.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    TIM schijnt nu
    een van je tegenstanders te zijn. Waarschijnlijk geïndoctrineerd door de reaper tech waarvan hij gemaakt is, ik weet het zeker!:+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice hoor, echt nice. En dan zeggen sommige mensen dat het verhaal weinig voorsteld, ja niet hier...maar andere fora. Het hele ME universum is gewoon tof, of het nou geleend is of niet, boeit me niet.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb de voorgaande delen altijd op normal gespeeld, dus denk dat ik dat hier ook maar ga doen. Wel in RPG mode natuurlijk. Hoe weinig het ook is, elk stukje RPG pikken we mee :)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Als ik af ga hoe normal nu is, dan kan je je voorbereiden op Insanity in dit deel. Heb denk ik totaal de verkeerde klasse om dat te doen. Een klasse met shield is een pre in dit deel. Wordt soms op de stomste manieren dood gemaakt op normal al, frigin mobile turrets die associaal sterk zijn. In deel 2 echt misschien 5x dood gegaan op normal, nu in 1 bepaalde missie al 5x door die klote mobile turrets.. en omdat ie niet goed in cover wil blijven zitten. Flipt ie ineens uit cover voor zo'n turret, ben je heel snel dood.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn zat eerst te denken om hem later te halen. Ivm tijd en dat het toch een singleplayer is. Maar ik MOET hem nu gewoon meteen hebben!!

    Ga vanavond maar ff langs de MM in Utrecht.....
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    auwtch!
    heb al op verschillende sites gelezen dat het coversysteem minder goed is, veel mensen die per ongeluk en rol doen en zo uit cover komen.. is wel kl*te
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Moeilijker? Holy crap papier!!! Ik had ME2 in mijn eerste playthrough op hardcore gedaan, maar dat was wel als soldier en tijdens eindbaas toen op makkelijker gezet. Nu tijdens mijn tweede playthrough, heb ik hem op veteran want vind het gewoon niet leuk als infiltrator als ik het moeilijker zet. En zelfs op Veteran is het soms echt uitkijken bij bepaalde missies, zoals waar je Legion moet vinden. Die gekke beesten die rondhangen om die Husks, die shockwave die ze op je afvuren, je bent echt zo dood dan. En het duurt lang voordat dat lelijke 'bloed' om je scherm weer weg is.

    Normal it is , met ME3.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jep... ik dacht eerst dat ik de enige was en dat mn controller verrot was ofzo, omdat als je in cover zit hij soms ineens naar een zijkant loopt, of uit cover schiet, of bij het rollen fucked up dingen doet. Coveren is iedergeval niet helemaal lekker altijd, helemaal als je beter gewend was. En als je in cover zit en je kijkt de andere kant op, gebeurd het soms dat je door de textures heen kijkt. Maar vooral dus in hectische momenten laat het coversysteem je wel eens in de steek. Ik denk dat je op Insanity heel vaak gaat vloeken als je ineens op staat etc. ME2 kan ik me niet herinneren dat dit zo was, vooral de eerste keren dat dit gebeurd erger je je wel even eraan.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, als je hem op het laatste moment annulleert en ergens anders haalt. Ik heb dat met YourGameZone een keer gehad. Die zeiden dat ik toen een tegoedbon zou krijgen, maar stuurden alsnog de game op, terwijl ik het gezeur zat was en hem al ergens anders had gekocht. Ging om een game die al jaren uit was. |:-
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Fanmade sfeer trailer, maar erg professioneel gemaakt. Geen spoilers.

     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Zeg, die zieke kun die je hier ziet, in de Soldier trailer van ME2, op 0:46:



    De Assault Rifle dus, is die ook weer te verkrijgen in deeltje 3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina