of deze pack bij wehkamp http://www.wehkamp.nl/games-films-m...wyCjCKww5kbEL TwEwyzfByCjCzkTwFwwECjCzkTwFwwE EDIT: Prijs is weer verhoogd van 185 naar 199
dan is die bij MM beter.. 1 eu goedkoper plus je kan je eigen kleur uitzoeken.. bij arena kunnen ze die rode wel ff aan je wijzen trouwens als ze die achter nog los hebben liggen, moet je even vragen
Vanmiddag de rode 3DS met Mario Kart gekocht bij de MM! Heb er net even mee zitten klooien en kart gespeeld en het is echt briljant. Geen problemen om het 3D goed te zien (als ik tenminste stil zit ) en het ziet er echt mooi uit! Ik heb alleen nog mijn wifi niet aan de praat gekregen, loop altijd zo te klooien met die instellingen. Als ik die wifi/usb-connector koop, werkt het dan ook gelijk? Maar goed, nu helemaal blij. Morgen waarschijnlijk nog een spel kopen, ben alleen nog aan het twijfelen, ik denk Pilotwings. (Mario 3dland wil ik ook nog een keer, maar ik wil eigenlijk eerst NSMB uitspelen)
Wifi installeren is een eitje. Kijk even in de instellingen van de router naar de gekozen beveiliging (WEP , WPA of WPA2). Nadat ik de WPA2 in mijn router opnieuw had ingesteld werkte Wifi wel goed.
Haha, ja als je technisch bent. We hebben het veranderd toen ik een Wii kocht. En op mijn vorige DS kreeg ik hem ook nog aan de praat, maar nu is het een raadsel. Volgens mij staat hij nu op WPA2, maar hoe krijg je hem dan goed ingesteld op de 3DS? Als ik handmatig doe, moet ik de WEP-key invullen (SSID is gewoon de gebruikersnaam toch?) maar daarbij krijg ik dus een foutmelding. En zoeken naar een Acces Point vind hij helemaal niks.
Ik heb voornamelijk een 3DS gekocht omdat je er ook DS spellen op kan spelen en je de komende tijd vooruit kan met het ding. Zelf had ik gelijk Ghost Trick, Professor Layton en Phoenix Wright gekocht. Mijn enige 3DS game is Resident Evil Revelations die echt heel tof is. Het verkopen van de 3DS lijkt me een beetje zonde, want er gaan hele leuke games aankomen. De Vita begint qua launch wel beter dan de 3DS met het spelaanbod. Maar de PSP heeft ook weinig klassiekers voortgebracht. De Vita is wel betere hardware, maar ik geloof niet dat ze met betere games komen dan de 3DS. Maar het is maar net welke ervaring je zoekt. Ik ben niet op zoek naar een console ervaring. Voor een handheld zoek ik juist spellen a la Ghost Trick.
Ik heb altijd Nintendo boven Playstation geprefereerd en ook de games op laatstgenoemde hebben mij nooit aangesproken. Het is dus gewoon een kwestie van smaak. Ik ben alleen benieuwd naar Uncharted voor de Vita. Ik heb ook al even kunnen spelen in de MM met de Vita en ik moet zeggen dat ik niet werd weggeblazen qua graphics. Hij ligt wel lekker in de hand though.
Ah, ik heb het internet toch ingesteld gekregen. Had gewoon een knop over het hoofd gezien. Gisteren ook nog Zelda Oot gekocht. Nooit een Zelda gespeeld en volgens mij ziet het er op de 3DS heel mooi uit. Mario Kart was ook tof maar ik vind eventjes tussendoor een race leuk en niet om langere tijd achter elkaar te spelen. Moet wel zeggen dat sommige levels echt gaaf waren. Een paar nieuwe en die onderwaterdingen zijn ook tof.
Ik ben benieuwd naar je mening van Ocarina of Time 3D wanneer je het hebt uitgespeeld!. Revelations heb ik eindelijk uitgespeeld en volgens mij is dit toch wel grafisch de beste uitziende game op de 3DS, Zeker wel een must-have als je van Resident Evil 4, 5 hebt genoten. :>
FUCK, mn oude vertrouwde DS Lite is het aan het begeven. Er is scharnier waarmee je het scherm openklapt gebroken. Is toch wel met secondelijm te fixen toch? Waar koop je dat?